چگونه follower های اینستاگرام را افزایش دهیم؟ (قسمت اول)

3 آبان 1395 - 2:26
بازاریابی اینترنتی - چگونه follower های اینستاگرام را افزایش دهیم؟ (قسمت اول)
چگونه follower های اینستاگرام را افزایش دهیم؟ (قسمت اول)
امتیاز مطلب: 93%

افزایش فالوور اینستاگرام (قسمت اول)

مدتی است که اینستاگرام با سرعتی باور نکردنی در بین کاربران در حال رشد کردن است و این موضوع سبب شده است بسیاری از برند هایی که به دنبال راهی برای برقراری ارتباط بین رسانه های اجتماعی و کسب و کار خود هستند با هدف جذب کاربران یا مشتریان بالقوه بر روی اینستاگرام سرمایه گذاری کنند.

به دلیل نرخ جذابیت بالا و داشتن 500 میلیون کاربر فعال ماهانه، اصلا جای تعجب نیست که به دست آوردن فالوور های بیشتر در Instagram برای شرکت ها به یک دغدغه مهم و اساسی تبدیل شده است. متاسفانه هیچ روش  یا فرمول جادویی ای برای افزایش follower اینستاگرام وجود ندارد اما روش هایی برای بهبود استراتژی افزایش مخاطبین در اینستاگرام و تبدیل کردن آن ها به follower وجود دارد. با یوکن همراه باشید .

چگونه follower های بیشتری در  اینستاگرام به دست آوریم؟

در این آموزش تعدادی از تکنیک های موثر افزایش تعداد فالوور های در اینستاگرام پوشش داده می شود.

 1- یک استراتژی واضح و شفاف برای اینستاگرام داشته باشید

سرمایه گذاری بی هدف بر روی شبکه های اجتماعی ممکن است باعث اتلاف منابع شود و هیچ گونه بازگشت سرمایه ای نداشته باشد؛ اینستاگرام هم از این قائله مستثنا نیست. داشتن یک استراتژی مناسب به شما کمک می کند تعیین کنید به چه می خواهید برسید، بنابرین شما می توانید فالوور های مرتبط با کسب و کار خود را بهتر هدفگذاری و جذب کنید. سه عنصر زیر می تواند به شما برای داشتن یک استراتژی روان و واضح در اینستاگرام کمک کند:

رقبای خود را بررسی کنید

آنالیز اینکه رقبای شما در اینستاگرام چگونه فعالیت می کنند به شما نشان می دهد که:

  • در کسب و کار و زمینه کاری شما جامعه فالووری واقع بینانه چه تعداد است.
  • در طول روز مخاطبین حوزه کاری شما انتظار چه تعداد پست را از رسانه اجتماعی شما دارند.
  • سایر کسب و کارها چگونه مخاطبین ایده آل شما را جذب کرده اند.

در مورد محتوایی که قرا است در صفحه شما قرار بگیرد تصمیم بگیرید.

مهم نیست که کسب و کار شما در کدام صنعت قرار گرفته است و حتما محتوایی مناسب کسب و کار شما وجود دارد. محتوای متقاعد کننده و مرتبط با کسب و کار شما می تواند صفحه اینستاگرام شما را برای follower های جدید جذابتر کند.

حس کنجکاوی مخاطبین خود را بر انگیزید، مثلا نشان دهید که محصول شما چطور ساخته می شود، یا برند تجاری خود را با قرار دادن اتفاق های روزمره و یا موفقیت های مشتریان خود بصورت غیر رسمی در معرض نمایش قرار دهید. شما نباید استراتژی اینستاگرام خود را فقط به موارد بالا محدود کنید. بسیاری از برندها این گونه محتواها را در شبکه های اجتماعی مختلف و با شیوه هایی متفاوت به اشتراک می گذارند.

هدف تعیین کنید

از آنجاییکه استراتژی شما برای اینستاگرام تنها زمانی موثر واقع می شود که اهداف طراحی شده برای آن برآورده شود، شما می بایست بدانید که هدف شما چیست. پیشنهاد می کنم اهدافی برای اینستاگرام تعیین کنید که با سیاست کلی بازاریابی و کسب و کار شما در یک راستا باشد.

 

2- بیشتر دیده شوید و فالوور بیشتری به دست آورید

اگر شما درگیر این موضوع هستید که فالوور بیشتری در اینستاگرام جذب کنید، یک راه حل آسان این است که کاری کنید که مردم شما را راحت تر پیدا کنند. راه هایی که منجر به کشف صفحه شما توسط فالوور های جدید می شود را افرایش دهید.

چند پیشنهاد برای اینکه بیشتر دیده شوید:

  • معرفی حساب کاربری اینستاگرام به فالوور های خود در سایر شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توییتر، پینترست و سایر شبکه های اجتماعی که شما در آنها فالوور دارید.

برای مثال Sony Mobile مخاطبین صفحه فیس بوک خود را به سمت صفحه اینستاگرام توسط پست زیر هدایت کرده است. این پست یک دلیل خوب برای فالو کردن صفحه اینستاگرام آنها توسط مخاطبین فیسبوک آنها می دهد. همچنین آنها از یک URL اختصاصی و کوتاه برای این کار استفاده کرده اند که به آنها اجازه ردیابی و پیگیری تعداد کلیک ها را می دهد.

چگونه follower های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

 

  • لینک دادن به حساب اینستاگرام در وبسایت، در امضای پایین ایمیل ها و در خبرنامه هایی که ارسال می کنید، کمک شایانی می کند که برند تجاری آنلاین شما در شبکه های اجتماعی راحت تر پیدا شود.

افزایش follower اینستاگرام

  • دیگران را فالو کنید و عکس های آنها را لایک کنید و برای آنها کامنت بگذارید تا در اینستاگرام بیشتر دیده شوید.
  • از کد Embed عکس های خود در اینستاگرام در وبلاگ یا وبسایت خود استفاده کنید.
  • از هشتگ های مرتبط استفاده کنید تا محتوای شما در جستجوهای اینستاگرام ظاهر شود.

 

منبع: یوکن

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2017-12-09 15:08:33
دسته بندی ها