4 ویژگی که در تمامی کارآفرینان موفق وجود دارد

27 اردیبهشت 1399 - 6:00
کار آفرینی - 4 ویژگی که در تمامی کارآفرینان موفق وجود دارد
4 ویژگی که در تمامی کارآفرینان موفق وجود دارد
امتیاز مطلب: 91%

ویژگی‌های کارآفرینان تاثیر گذار چیست؟ کارآفرینان موفق چه وجوه اشتراکی دارند؟

شرکت خدمات حرفه‌ای EY با همکاری Harvard Business Review، اخیرا مطالعاتی را روی 9200 کارآفرین موفق و برنده‌ی جایزه ی کارآفرین سال طی 30 سال گذشته انجام داده‌اند تا ویژگی های شخصیتی مشترک میان صاحبان کسب و کار موفق را شناسایی کنند. از این تعداد، 500 برنده مورد بررسی این گزارش قرار گرفتند که از میان آنها می توان به سارا بلکلی (بنیانگذار Spanx)، استیو کیس (یکی از بنیانگذاران AOL)، ربکا وینکوف و هوراد شولتز (مدیرعامل استارباکس) اشاره کرد.

نتیجه ی این مطالعات نشان می دهد که این برنده ها طی 30 سال گذشته، 14 میلیون شغل ایجاد کرده اند. علاوه بر این، نزیک به 1 تریلیون به درآمد اقتصاد آمریکا اضافه کرده اند. 46 درصد از این برنده ها، بیش از یک کسب و کار را راه اندازی کرده اند.  

با خواندن این مطلب در می یابید که چه خصوصیاتی در تمام این کارآفرینان وجود داشته است؛ با یوکن همراه شوید:

1. آنها استعدادها را تشخیص می دهند

کارآفرینان موفق، زمانی که کسب و کار خود را راه اندازی کرده و به دنبال رشد آن هستند، تلاش می کنند که کارمندانی با استعداد و با نقطه نظرات منحصر به فرد را به خدمت بگیرند؛ کسانی که به همکاری با افراد دیگر مشتاق هستند و هدف مشترکی با سایر همکاران خود دارند. این مطالعه پیشنهاد می کند کسانی را استخدام کنید که به نوآوری دائمی و ریسک کردن، مشتاق هستند.

2. آنها روی رشد متمرکز می‌شوند

در این مطالعه به جوانبی در کسب و کارها اشاره شده که شما نیز در حین رشد شرکت، باید نسبت به آنها آگاه باشید؛ که از جمله ی آنها می توان به ایجاد پایگاه مشتری، عمیات شرکت و سلامت مالی اشاره کرد. یک کارآفرین موفق، اهداف دراز مدت و کوتاه مدت متفاوتی را برای دسته بندی های مرتبط و تخصص هایی که در شرکت او فعالیت می کنند، تنظیم کرده و به مرور بر آنها نظارت می کند.

3. آنها تحقیقات و بررسی‌های مخصوص به خود را انجام می‌دهند

بسیاری از بنیانگذاران کسب و کارهای نوپا به سرمایه گذاران رجوع می کنند؛ اما به یاد داشته باشید که در زمان روبرو شدن با سرمایه گذاران، باید بدانید که چه گروه یا افرادی به زمینه ی فعالیتی شما علاقه مند هستند. کارآفرینان آگاه و زیرک می دانند که باید در زمینه ی صنایعی تحقیق و جستجو کنند که سرمایه گذاران مشتاق داشته باشد.

4. آنها با اهدافشان هدایت می‌شوند

نتیجه ی این مطالعات نشان می دهد، بنیانگذارانی که با هدف پر قدرت خود فعالیت کرده و آن را در ذهن پرورش می دهند، کسانی هستند که از لحاظ مالی و اجتماعی، پیروز خواهند شد. محققان پیشنهاد می کنند از کارمندان خود بپرسید که نظر آنها درباره ی هدف گسترش یافته ی شرکت چیست و چگونه می توان از طریق فعالیت ها و اهداف روزانه، ماهانه و سالانه، به آن دست یافت؟

 

منبع: Entrepreneur

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-05-16 09:34:00
دسته بندی ها