چطور مهارت خود را در آزادکاری به ‌کار گیریم و درآمد داشته باشیم؟ (قسمت سوم)

1 فروردین 1399 - 6:00
کار آفرینی - چطور مهارت خود را در آزادکاری به ‌کار گیریم و درآمد داشته باشیم؟ (قسمت سوم)
چطور مهارت خود را در آزادکاری به ‌کار گیریم و درآمد داشته باشیم؟ (قسمت سوم)
امتیاز مطلب: 95%

با پیشرفت تکنولوژی و امکان انجام کارها از طریق اینترنت، آزادکاری با سرعت زیادی در حال فراگیر شدن است. اکنون می‌توانید در منزل با کمترین امکانات کسب درآمد کنید، البته لازم است به‌خوبی مهارت‌های خود را شناسایی کرده و برای دست‌یابی به درآمد کمی صبر داشته باشید. در ادامه پیشنهادهای بیشتری را برای افراد جویای آزادکاری معرفی می‌کنیم. با یوکن همراه باشید.

کسب درآمد با انجام کارهای سئو

اگر سئوکار خوبی باشید، در منزل هم درآمد خواهید داشت. لازم است بدانید سایت‌ها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند تا رتبه بهتری را در گوگل به دست آورند. باید بتوانید کلمات کلیدی پر جستجو را پیدا کنید و آن‌ها را در جستجوی گوگل ارتقا دهید. یک متخصص سئو می‌تواند خدمات خود را به‌صورت آنلاین ارائه دهد. اگر سئو کار ماهری شوید، از این راه به درآمد بسیار خوبی دست خواهید یافت.

کسب درآمد با مشاوره تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل سبب می‌شود ترافیک و بازدید سایتتان به طور قابل‌توجهی افزایش یابد. البته این کار باید به‌درستی انجام شود تا تأثیر معکوسی روی وب‌سایت نداشته باشند. برخی افراد نیازمند افراد دورکار هستند تا آن‌ها را به‌عنوان متخصص در انجام تبلیغات در گوگل راهنمایی کند.

کسب درآمد با آموزش موسیقی

اگر موسیقی‌دان هستید، این امکان وجود دارد تا در خانه بنشینید و از طریق آموزش موسیقی از راه دور به کسب درآمد بپردازید.

کسب درآمد با مشاوره طراحی داخلی

اگر می‌توانید طراحی داخلی انجام دهید، چند نمونه کار در پروفایل شبکه‌ی اجتماعی یا وب‌سایت خود بگذارید تا بتوانید از راه دور کار بگیرید و کسب درآمد کنید. در این زمینه باید مهارت داشته باشید و نیازی به مدرک نیست، البته باید از اطرافیان خود بخواهید شما را به دیگران معرفی کنند تا با شناخته شدن کارهای بیشتری به دست بگیرید.

کسب درآمد با انجام پایان‌نامه و تحقیقات دانشگاهی

اگر بتوانید پایان‌نامه و تحقیقات دانشگاهی را انجام دهید، این کار درآمد خوبی برایتان خواهد داشت و بهترین پیشنهاد برای افراد دور کار به‌حساب می‌آید.

کسب درآمد با مراقبت از منزل

یک فرد آزادکار درصورتی‌که اعتبار خوبی داشته باشد می‌تواند از منزل کسانی که در مسافرت و تعطیلات هستند، مراقبت کند و با این کار درآمد داشته باشد.

کسب درآمد با عکاسی از مجالس

برای عکاسی نیازمند یک دوربین خوب هستید، اگر به عکاسی علاقه دارید به دنبال ژست های جدید و جذاب باشید تا با عکس گرفتن از مجالس ازجمله عروس به کسب درآمد بپردازید. البته توصیه می‌شود از افراد داوطلب عکس بگیرید و به‌عنوان نمونه کار در پروفایل خود قرار دهید.

کسب درآمد از طریق آموزش وردپرس

سیستم مدیریت محتوا وردپرس ویژگی‌های زیادی دارد که خیلی از وب مستران از آن‌ها بی‌اطلاع هستند. از طریق آموزش ویژگی‌های وردپرس و کار با پلاگین ها می‌توانید به کسب درآمد بپردازید و سبب ارتقای وب‌سایت‌ها شوید.

کسب درآمد با آموزش حیوانات خانگی

اگر در تربیت حیوانات خانگی مهارت دارید، می‌توانید از این راه برای خود درآمد ایجاد کنید. کافی است به صاحبان حیوانات خانگی آموزش دهید چگونه با آن‌ها برخورد کنند.

کسب درآمد با تحلیل و آنالیز داده‌ها

خیلی از سازمان‌ها، مراکز آموزشی و کسب‌وکارها به افرادی نیاز دارند که داده‌ها را برایشان تحلیل کرده و به آن‌ها گزارش دهند. اگر کار با نرم‌افزارهای تحلیل داده را بلد هستید به‌عنوان یک تحلیلگر داده دور کار به کسب درآمد بپردازید و خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهید.

کسب درآمد با مربیگری ورزش

اگر ورزش را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهید، برای آموزش دادن نیاز نیست حتماً در یک باشگاه ورزشی کار کنید. می‌توانید به‌صورت مربی شخصی ورزش به کسب درآمد بپردازید، برای این منظور تمرینات خود را در پارک یا هر فضای مناسب دیگری به فرد آموزش دهید. خیلی از افراد تمایل دارند هزینه‌ی کمتری به نسبت عضویت در باشگاه‌های ورزشی پرداخت کنند. پس مربی شخصی ورزش شوید تا هم خودتان درآمد داشته باشید و هم بقیه بتوانند با هزینه کمتر ورزش کنند.

کسب درآمد از طریق مشاور تور

می‌توانید به‌عنوان راهنمای تور به کسب درآمد بپردازید، چرا که خیلی از افراد وقتی به شهرهای مختلف سفر می‌کنند تمایل دارند توسط فردی راهنمایی شوند و از مکان‌های تفریحی و سیاحتی دیدن کنند. شاید در ابتدا درآمد محدودی داشته باشید اما با راه‌اندازی این کسب‌وکار تبدیل به یک راهنمای تور حرفه‌ای با درآمد بالا خواهید شد.

کسب درآمد با آموزش یوگا

خیلی از افراد پرمشغله که به یوگا علاقه‌مندند، فرصت کافی برای باشگاه رفتن ندارند و می‌خواهند شما به‌عنوان مربی ورزش یوگا به منزلشان بیایید و به آن‌ها آموزش دهید. پس شما به‌عنوان یک فرد آزادکار می‌توانید به این کار مشغول شوید و خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهید.

کسب درآمد با مشاوره سرمایه‌گذاری

اگر اطلاعات کافی از نیاز بازار دارید، می‌توانید به دیگران مشاوره سرمایه‌گذاری دهید تا بدانند در شرایط روز بازار بهتر است در چه حوزه‌ای سرمایه‌گذاری داشته باشند. با این کار برای خودتان درآمد خواهید داشت.

کسب درآمد با انجام کارهای خانگی

شاید خانواده‌هایی در اطرافتان باشند که برای انجام کارهای خود نیازمند کمک باشند. می‌توانید با انجام کارهای کوچک برای خودتان درآمد ایجاد کنید. مثلاً ممکن است از شما به‌عنوان تعمیرکار بخواهند تعمیرات منزلشان را انجام دهید یا ساعاتی از روز از فرزندانشان نگهداری کنید.

 

منبع : forbes

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-04-25 15:56:24
دسته بندی ها