معرفی پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت ماه می 2017

14 خرداد 1399 - 6:05
معرفی کتاب - معرفی پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت ماه می 2017
معرفی پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت ماه می 2017
امتیاز مطلب: 95%

برای راهنمایی شما در مسیر تکامل خود لیست ماهانه‌ی کتاب‌های پرفروش در زمینه کسب و کار، کارآفرینی و پیشرفت شخصی را به شما معرفی می‌کنیم. با یوکن همراه باشید.

1. تخت خود را مرتب کنید ( کارهای کوچک می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند...و شاید دنیا را) از ویلیام مک‌راون

در هفدهم ماه می 2014، فرمانده ویلیام اچ مک‌راون کلاس دانشگاه تکزاس در آستین را در روز شروع مورد خطاب قرار داد؛ انگیزه گرفتن از طریق شعار دانشگاه "چیزی که در اینجا آغاز می‌شود دنیا را تغییر می‌دهد."، او ده اصولی که در زمان تمرینات تکاور دریایی آموخت و در طول زندگی به او کمک کرد را به اشتراک می‌گذارد. او با خوشبیانه بودن بسیار زیاد می‌گوید کتاب تخت خود را مرتب کنید آگاهی ساده، نصیحت‌های کاربردی و تشویقی که خوانندگان را برای تحقق بیشتر حتی در تاریک‌ترین لحظات زندگیشان ترغیب می‌کند را داراست.

2. شما قوی هستید ( چگونه به عظمت خود شک نکنید و زندگی فوق‌العاده را آغاز کنید.) از جن سینسرو

این کتاب راهنمای نو و سرگرم کننده دارای 27 بخش کوتاه که هر کدام سرشار از داستان‌های انگیزشی، نصیحت‌های حکیمانه و تمرینات آسان است که به شما در ساختن زندگی که عاشق آن خواهید شد کمک می‌کنند‌. اعتقادات و رفتارهایی که مانع رسیدن شما به اهدافتان می‌شوند را شناسایی و تغییر دهید. زندگی که میخواهید را بسازید و شروع به پول درآوردن کنید.

3. پیدا کننده‌ی قدرت 2.0 از تام راس

آیا کاری را که در آن استعداد دارید و به بهترین نحو انجام می‌دهید را هر روز انجام‌ می‌دهید؟ به احتمال زیاد خیر. اغلب اوقات استعدادهای ذاتی ما بدون استفاده می‌مانند. از هنگام تولد، ما زمان زیادی را صرف رفع ضعف‌های خود می‌کنیم به جای آنکه قدرت خود را توسعه دهیم.‌ اگر چه شما می‌توانید این کتاب را در یک جلسه بخوانید، اما آن را به عنوان یک منبع دهه‌ها استفاده خواهید کرد. وب‌سایت همراه کتابِ دوباره طراحی شده‌ی پیدا کننده‌ی قدرت 2 شامل یک کمیته‌ی قدرت، یک کتابخانه‌ی راهنمای بحث و گفتگو و فعالیت‌های قابل دانلود، محافظ  صفحه‌ی نمایش قدرت و یک برنامه برای ایجاد کارت‌های نمایش پنج تم برتر قدرت شما می‌شود.

4. هنر ظریف اهمیت ندادن (یک رویکرد فوری برای داشتن زندگی خوب) از مارک مانسون

برای سال‌ها ما این تفکر را داشته‌ایم‌ که کلید یک زندگی خوشبخت و موفق تفکر مثبت است. در این وبلاگ بسیار مشهور، مارک مانسون دو پهلو حرف نمی‌زند. او این مطلب را به صورت حقیقت صادقانه که امروزه به شدت کم وجود دارد می‌گوید. او این حقیقت را که بهتر کردن زندگیمان نه تنها به توانایی تبدیل سختی و رنج‌های زندگی به پیشرفت بستگی دارد بلکه بیشتر به فراگیری روش برخورد با سختی‌ها نیز وابسته است و این مطلب را با تحقیق‌های آکادمیک و جوک‌های به موقع پشتیبانی می‌کند. زمانی که ترس‌ها، تقصیرات و عدم‌ اطمینان‌های خود را بپذیریم، زمانی که دوری و فرار کردن را پایان دهیم و با حقایق دردناک  مقابله کنیم می‌توانیم شجاعت، صداقت، مسئولیت، کنجکاوی و بخششی که به دنبال آن هستیم را به دست آوریم.

5. پنج‌ زبان عشق (حقیقت عشقی که پایدار است) از گری چاپمن

عاشق شدن آسان اما عاشق ماندن است که ما را به چالش می‌کشاند. چگونه می‌توانید یک رابطه را علارقم تقاضا، درگیری و فقط خستگی‌ ساده، تازه و رو به رشد نگه دارید؟ اگر رابطه‌ی شما در حال شکست و یا شکوفا شدن باشد رویکرد اثبات شده‌ی دکتر گری چاپمن نشان می‌دهد که دادن و گرفتن عشق به اندازه‌ای که کاربردی است درک عمیق و دقیق نیز می‌خواهد. پنج زبان شامل ارزیابی مشخصات شخصی زن و مرد می‌شود که به منظور بازتاب مشکلات رابطه‌های امروزی به روز رسانی شده است. چاپ‌ جدید حقایق ذاتی را آشکار می‌کند و حکمت مربوطه و عملی را به کار می‌برد.

6. چگونه بر دوستان خود پیروز شویم و بر مردم تاثیرگذار باشیم از دیل کارنگی

دنبال کاری که می‌خواهید بروید و آن را به دست آورید. کاری را که دارید را قبول کنید و در آن پیشرفت کنید. هر شرایطی را که دارید بپذیرید و به نفع خود آن را تغییر دهید. از زمان منتشر شدن کتاب چگونه بر دوستان خود پیروز شویم‌و بر مردم‌ تاثیرگذار باشیم در سال 1936 این کتاب بیشتر از 15 میلیون کپی فروخته است. مانند همیشه، اصول تحمل دیل کارنگی به شما در به دست آوردن کامل پتانسیل خود در دنیای پیچیده و رقابتی امروز کمک می‌کند. شش روش ترغیب کردن دیگران به علاقه داشتن به شما، دوازده روش هدایت دیگران به سمت طرز تفکر خود و نه روش برای تغییر افراد بدون برانگیختن خشم آن‌ها را بیاموزید.

7. ذهنیت (روانشناسی جدید موفقیت) از کارول اس دوک

بعد از دهه‌ها تحقیق در مورد دستاورد و موفقیت، روانشناس دانشگاه استن‌فورد یک ایده‌ی پیشگامانه را کشف کرده است: قدرت ذهنیت. دوک توضیح می‌دهد که فقط توانایی و استعدادهای ما نیستند که سبب موفقیت ما می‌شوند و داشتن یک ذهنیت متمرکز و تکامل یافته نیز در آن تاثیر دارد. او توضیح می‌دهد که چرا تحسین هوشمندی و توانایی سبب پرورش یافتن اعتماد به نفس و رسیدن به دستاوردها نمی‌شود بلکه در حقیقت ممکن است مانع رسیدن به موفقیت شود‌. با داشتن ذهنیت مناسب والدین می‌توانند به فرزندان خود در رسیدن به موفقیت انگیزه بدهند.

8. پول ساختن دوباره‌ی اساسی (ویرایش کلاسیک، یک برنامه‌ی اثبات شده برای تناسب مالی) از دیو رمزی

فرد مورد اعتماد آمریکا در زمینه‌ی کسب و کار و پول یک روش مطمئن‌ برای شکل دادن‌ دارایی خود با یک برنامه‌ی خوب و مستقیم برای تغییر عادات پولی ارائه می‌دهد.

9. هفت عادات افراد بسیار تاثیر‌گذار (دروس قدرتمند در تغییر شخصی) از استفن آر کانوی

هفت عادات افراد بسیار تاثیرگذار بیش از 25 سال است که خوانندگان را به خود مجذوب کرده و زندگی میلیون‌ها آدم در تمام سنین و شغل‌ها  از رئیس تا مدیر عامل، مربیان تا والدین را متحول کرده است. کانوی به عنوان یکی از 25 فرد تاثیرگذار آمریکایی در مجله Time برگزیده شده و او یک مدیر قدرتمند، متخصص خانواده، معلم، مشاور سازمانی و نویسنده مورد احترام بین‌الملی است. کتاب‌های او بیش از 25 میلیون کپی در 38 زبان فروش داشته و کتاب 7 عادات افراد بسیار تاثیرگذار لقب تاثیرگذارترین کتاب کسب و کار قرن 21 ار از آن خود کرده است.

10. حقیقت داغ سفید (وضوح برای واقعی ماندن در مسیر روحانی از یک جوینده به دیگری) از دنیل لاپرته

آیا خودیاری شما تبدیل به خود انتقادی شده است؟ کشف عاقلانه و اغلب خنده دار از درگیری های بین آرمان روحانی و اجبار برای بهبود، از 100 عضو Oprah Super Soul، دنیل لاپورت.

با ریشه در دلداری، فمینیسم و ​​فعالیت معنوی کتاب حقیقت داغ سفید یک گزارش صمیمانه و قابل درک از داستان های خودآموز است که به مسیر اشتباه رفته‌اند. لاپرته به شکل ادبی و بی‌باک خود داغ‌ترین حقیقت را معرفی می‌کند: شما همگی معلم خود هستید.

 

منبع: Success

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-06-01 13:28:19
دسته بندی ها