9 عامل موفقیت در زندگی را از زبان برایان تریسی بخوانید

27 بهمن 1398 - 6:10
مدیریت شخصی - 9 عامل موفقیت در زندگی را از زبان برایان تریسی بخوانید
9 عامل موفقیت در زندگی را از زبان برایان تریسی بخوانید
امتیاز مطلب: 99%

برایان تریسی (Brian Tracy) از بهترین نویسندگان و سخنرانان دنیاست که در حوزه رشد فردی، مدیریت زمان، رهبری، کسب و کار و فروش، سمینارهای زیادی برگزار کرده و تجربیات ارزشمندی از سفر به کشورهای مختلف دارد. اگر می‌خواهید به موفقیت برسید توصیه‌های او را در زندگی و شغل خود به کار بگیرید تا از تأثیر فوق‌العاده‌اش بهره‌مند شوید. با یوکن همراه باشید.

برایان تریسی توانسته عوامل مؤثر در موفقیت را پید کند که به شما امکان می‌دهد در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود به موفقیت‌های زیادی برسید و تمام آرزوهایتان را تحقق بخشید. اگر بتوانید توصیه‌های او را اجرا کنید، در مسیر دست‌یابی به اهدافتان قرار خواهید گرفت و خیلی زود به تمام آرزوهای خود می‌رسید.

کسب آموزش بسیار مهم است

تحقیقات نشان می‌دهد بیشترین میزان حقوق به افراد تحصیل‌کرده و دارای مهارت و دانش تعلق دارد. فردی که دانش و آگاهی لازم را نسبت به حوزه کاری خود دارد، بهتر از روند تغییرات مطلع است. توصیه می‌شود در زندگی فردی و کاری خود برای دست‌یابی به موفقیت همواره به آموزش توجه داشته باشید.

مهارت‌های لازم را به دست آورید

مهارت یکی از عوامل مهم برای رسیدن به موفقیت است. هر چه مهارت بیشتری کسب کنید، فرصت بیشتری برای پیشرفت درزمینهٔ کاری خود خواهید داشت. باید در طی زمان و کسب تجربه و از طریق مطالعه مهارت‌های خود را افزایش دهید.

ارتباطات خود را گسترش دهید

خیلی مهم است که دامنه‌ی ارتباطات خود را گسترش دهید. برای این کار نیاز به زمان و انرژی زیادی دارید تا بتوانید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید. افراد جدیدی که با آن‌ها آشنا می‌شوید هر یک می‌توانند در زمان لزوم به کمکتان بیایند و سبب موفقیت و پیشرفتتان شوند.

به دنبال کسب پول باشید

بسیار خوب است که بتوانید درآمد و پول خود را مدیریت کنید. وقتی به قدر کافی پول داشته باشید فرصت‌های پیش روی‌تان به پیشرفت شما کمک می‌کنند. مثلاً اگر از شغل خود راضی نباشید اما نیازمند درآمد باشید، مجبورید در آن شرایط باقی بمانید و به‌راحتی نخواهید توانست تغییر موقعیت دهید؛ اما وقتی فرصت‌های زیادی مقابلتان باشد آزادانه‌تر می‌توانید اقدام کنید.

عادات‌های خوب در خود ایجاد کنید

بهتر است به دنبال انجام کارهای مهم و با اولویت بالا باشید، در واقع فعال بودن و اولویت‌بندی کارها سبب می‌شود بهره‌وری‌تان بالا رود. نظم و دقت بالا در انجام کارها به شما کمک می‌کند تا به موفقیت دست یابید و در زمان کوتاه‌تر، دستاوردهای بیشتری داشته باشید.

مثبت اندیش باشید

ذهن انسان این قدرت را دارد که در هر شرایطی مثبت اندیش باشد. باید این عادت را در خود به وجود آورید که همیشه به جنبه‌ی مثبت هر قضیه نگاه کنید و به سمت هدفتان گام بردارید. باورهای سمی و ذهنیت منفی تنها شما را از زندگی عقب می‌اندازد و به زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان آسیب می‌رساند.

ظاهر مناسبی داشته باشید

این یک واقعیت است که ظاهر هر فرد روی کیفیت زندگی او تأثیر می‌گذارد زیرا معمولاً براساس ظاهرمان مورد قضاوت قرار می‌گیریم. پس اگر می‌خواهید خود را به بهترین نحو به نمایش گذارید، همانند انسان‌های موفق لباس بپوشید تا تصویر مثبتی از خود ایجاد کنید. برای این که در زندگی خود به پیشرفت برسید، لازم است کمی برای رسیدگی به ظاهرتان وقت بگذارید.

خلاقیت لازمه‌ی موفقیت است

برای دست‌یابی به موفقیت تنها نیاز به تلاش زیاد ندارید، بلکه خلاقیت به شما کمک می‌کند همراه با کار زیاد در کمترین زمان ممکن به خواسته‌های خود برسید. حتماً می‌دانید گاهی تنها یک ایده‌ی خلاقانه ما را به موفقیت و ثروت می‌رساند. پس همواره به دنبال ایده‌های ارزشمند و خلاق باشید.

شخصیت خوبی از خود نشان دهید

وقتی بتوانید اعتماد اطرافیان را به دست آورید، از تأثیر فوق‌العاده‌ی آن در زندگی کاری و شخصی خود بهره‌مند خواهید شد. صداقت و رعایت انضباط به شما کمک می‌کند تا فرصت‌های بیشتری به دست آورید. وقتی به‌عنوان فردی مورد اعتماد و راستگو در نظر دیگران شناخته شوید، اطرافیان بیشتری شما را قبول خواهند داشت و همواره مورد احترام آن‌ها قرار می‌گیرید که تأثیر زیادی در موفقیت کسب‌وکارتان دارد.

 

منبع : INC

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-02-15 16:07:25
دسته بندی ها