7 عادت شوکه کننده‌ای که شما را به یک میلیونر تبدیل خواهد کرد

31 شهریور 1399 - 6:00
مدیریت شخصی - 7 عادت شوکه کننده‌ای که شما را به یک میلیونر تبدیل خواهد کرد
7 عادت شوکه کننده‌ای که شما را به یک میلیونر تبدیل خواهد کرد
امتیاز مطلب: 92%

به تازگی در مورد اینکه چه چیزی باعث ایجاد تفاوت در زندگی‌ام شد فکر می‌کردم. چگونه من از یک قربانی به یک شخص پیروز تبدیل شدم و چه اتفاقی در طول مسیر زندگی‌ام افتاد. بنابراین در اینجا به برخی بینش‌ها درباره آنچه برای من تاثیرگذار بود می‌پردازیم، در ادامه با یوکن همراه باشید.

شما متوجه خواهید شد که تاکید این مقاله بر عادات است، زیرا تعیین کردن هدف یک کار عالی است اما به دست نمی‌آیند مگر اینکه عادات را تمرین کرده و تبدیل به عادات خود کنید.

چیزی که من می‌خواهم با شما به اشتراک بگذارم، عاداتی است که من را از مریض بودن، ورشکسته بودن و تیره‌بخت بودن به یک آدم سالم، شاد و مولتی میلیونر تبدیل کرد و من این را برای ایجاد اشتیاق کاذب نمی‌گویم، فقط واقعیت را می‌گویم، هر کاری که می‌خواهید را با این عادت‌ها انجام دهید.

اما...

شما احتمالا از این لیست متنفر خواهید شد زیرا آن چیزی که شما انتظارش را دارید نخواهد بود، اما اگر شما می‌دانستید که چگونه سالم، شاد و مولتی میلیونر باشید، آیا تا حالا به این ویژگی‌ها نمی‌رسیدید؟

چیزی که بعضی از شما را ناامید می‌کند این است که این لیست به شدت به اعمالی برای سالم بودن تمایل دارد. شما به دنبال تکنیک‌های مذاکره قدرتمند، نکته‌های رسانه‌های اجتماعی یا برخی از رازهای گمشده برای ثروت و رفاه هستید.

ببخشید که شما را ناامید کردم اما این عادات جذاب نیستند، فقط تاثیرگذار هستند.

برخی از شما از این مقاله متنفر خواهید شد و نه به این دلیل که فکر می‌کنید این لیست تاثیرگذار نیست بلکه شما به این دلیل از این پست متنفر خواهید شد که در قلب خود می‌دانید که این لیست واقعا تاثیرگذار است و این بدان معنا است که شما باید با وقعیت روبرو شده و خود را تغییر دهید.

واقعیت این است که تنها زمانی که ما با خودمان بی‌رحمانه صادق باشیم و گاهی اوقات انتخاب‌های سختی را انجام دهیم، است که می‌توانیم به موفقیتهای واقعی دست‌یابیم.

فرمول زیر می‌تواند یکی از مهم‌ترین فرمول‌ها برای سلامت، شادی و خوشبختی و موفقیت باشد که شما تا به حال یاد گرفته‌اید.

خون پاک = تفکری روشن

تفکری روشن = انتخاب‌های عاقلانه

انتخاب‌های عاقلانه = نتایج عالی

یک بار دیگر نیز این فرمول را بخوانید و آن را فرا بگیرید زیرا دستیابی به موفقیت به صورت واقعی و یا انجام کاری واقعا شگفت‌انگیز نیاز به چند عنصر خیلی مهم دارد که آن‌ها عبارت‌اند از ایجاد انرژی، تصمیم‌های عاقلانه گرفتن و تفکری روشن داشتن.

در نظر داشته باشید که من این را برای قضاوت اخلاقیات شما نمی‌نویسم و به خورد و خوراک شما نیز کاری ندارم و فرشته‌ هم نیستم.

حال که این حرف‌ها را با شما زدم می‌خواهم 7 عادت برای رسیدن به سلامت، شادی و ثروت را با شما در میان بگذارم.

1. آب بنوشید

مقدار زیادی آب بنوشید برای مثال حداقل شش یا هشت لیوان در روز آب بنوشید. شما باید برای از بین بردن سم‌ها و اینکه بدنتان به درستی عمل کند نیاز دارید تا تشنگی خود را کاملا برطرف سازید. اگر شما تشنگی خود را با سه یا چهار قوطی نوشابه در روز برطرف می‌کنید دست نگهدارید، زیرا شواهد مربوط به مصرف شکر و شیرین‌کننده‌های مصنوعی که با شرایطی مانند چاقی، دیابت، فشار خون بالا، مشکلات قلبی و آلزایمر همراه است، بسیار زیاد است.

2. مقدار زیادی غذای زنده بخورید

غذای زنده، زنده است، دارای انرژی و نیروی زندگی است. هویج، کرفس، سیب، آناناس و آجیل نمونه‌هایی از غذاهای زنده هستند. غذاهای مرده دارای انرژی یا نیروی حیات نیستند. مثلا، چیپس، پفک، کیک‌ها و کوکی‌ها، آب‌نبات، پیتزا، لازانیا، سوسیس و کالباس از غذاهای مرده به حساب می‌آیند. آژانس‌های تبلیغاتی ذهن ما را شست‌و‌شو داده‌اند تا فکر کنیم این‌ها غذای واقعی هستند، اما آن‌ها موادی تولیدی هستند.

خوردن غذای زنده شما را زنده نگه می‌دارد اما خوردن غذای مرده شما را به مرگ نزدیک‌تر می‌کند. کیفیت زندگی خود را بالا ببرید.

3. یک‌بار در هفته سالم خرید کنید

به دنبال غذاهای ارگانیک بگردید که بدون مواد نگه‌دارنده و دیگر مواد افزودنی باشند و اصلاح ژنتیکی هم نشده باشند. غذاهای ناسالم را از خانه خود دور کنید تا وسوسه نشوید و غذاهای سالم را در دسترس خود قرار دهید.

4. هرروز تمرین‌های قلبی-عروقی(کاردیو) انجام دهید

این پمپاژ قلب شما، گردش خونتان را سالم نگه‌داشته و ظرفیت ریه‌های شما را افزایش می‌دهد و به سوخت و ساز شما کمک می‌کند تا چربی بسوزانید.

5. حداقل  3بار در روز تمرینات مقاومتی انجام دهید

شما به چیزی بیشتر از کاردیو نیاز دارید. هرچه شما بزرگ‌تر می‌شوید، ماهیچه‌های شما تحلیل می‌روند. ماهیچه بیشتری بسازید و رنگ پوستی بهتر داشته، انعطاف‌پذیر شوید و راحت‌تر چربی بسوزانید.

6. مغز خود را تغزیه کنید

هرروز زمانی کنار بگذارید تا به مغز خود تغذیه داده و آن را پرورش دهید. کتاب‌های مثبت بخوانید، به پادکست‌های مثبت و دیگر رسانه‌های صوتی گوش دهید و ویدئوهایی در مورد رشد شخصی و توسعه خود را تماشا کنید. ارتعاشات خودآگاه خود را در سطح بالایی نگه‌دارید تا وقتی به جهان بیرون پا می‌گذارید، افراد و شرایطی با ارتعاشات را بالا به خود جذب کنید.

7. یک مکان مقدس برای خود ایجاد کنید

همه ما به یک مکان برای تفکر، آرامش و تفکرات ضروری نیازمندیم. این مکان می‌تواند یک باغ، یک بالکن یا حتی یک کمد باشد، اما جایی را ایجاد کنید تا بتوانید به آن پناه‌ ببرید و حتی بهتر است اگر بتوانید نفس خود را به طور روزانه توسعه دهید.

هنگامی که شما این عادت‌ها را تبدیل به یک روال عادی در زندگی خود کنید، افزایش چشمگیری در سرزندگی، انرژی و هوش و قدرت ذهنی خود مشاهده خواهید کرد. شما راحت‌تر و روشن‌تر فکر می‌کنید، خلاقیت شما بهبود می‌یابد و مهارت تفکرات حیاتی شما نیز بهبود می‌یابد.

تمام این‌ها به تشخیص بهتر منجر خواهد شد، بنابراین تمام تصمیماتی را که در مورد زندگی، سلامت، روابط، سرمایه‌گذاری و فرصت‌های تجاری می‌گیرید، نیز بهتر می‌شود و از نظر روانی هم حس بهتر و شادتری خواهید داشت.

به ذهن و بدن خود سوخت، استراحت و تمرینی را که برای خدمت به شما بدان نیاز دارند بدهید، سپس آن‌ها برای رساندن شما به جایی که می‌خواهید برسید در دسترس شما خواهند بود و شما را به آنجا می‌رسانند.

آیا برای رسیدن به آن چیزی که می‌خواهید  آماده‌اید؟

-رندی گیج

 

منبع: RandyGage

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-09-05 15:06:47
دسته بندی ها