بهترین عادت‌های روزمره از زبان مدیر کمپانی موفق Burn Boot Camp

14 اردیبهشت 1399 - 6:00
مدیریت - بهترین عادت‌های روزمره از زبان مدیر کمپانی موفق Burn Boot Camp
بهترین عادت‌های روزمره از زبان مدیر کمپانی موفق Burn Boot Camp
امتیاز مطلب: 92%

برخی عادت‌های روزانه برای افراد موفق و پولدار مشترک است، پس ما هم می توانیم این عادت‌ها را در زندگی خود به وجود آوریم. در ادامه با یوکن همراه باشید تا عادات روزمره را از زبان مدیر میلیونر Burn Boot Camp بشنویم.

افراد موفق معمولاً رفتارهای مشابه دیگران ندارند، بلکه آن‌ها برخی عادت‌ها را در زندگی خود به وجود آورده و همیشه رعایت می کنند. دوان کلاین (Devan Kline)، مؤسس و مدیرعامل کمپانی Burn Boot Camp است؛ کمپانی که در حوزه‌ی تناسب اندام فعالیت دارد و سرمایه آن در سال 2015 میلادی در حدود 45 میلیون دلار بوده است. مؤسس میلیونر Burn Boot Camp از تعدادی عادات روزمره خود پرده برداشته که برای دستیابی به موفقیت نیاز است. البته نباید از تمام عادات افراد موفق تقلید کرد، اما دانستن این عادت‌ها به ما کمک می کند تا از آن‌ها الهام بگیریم.

خواب-بیدارشدن-سحرخیزی-صبح

صبح زود و با حالت سپاس‌گزاری از خواب بیدار شوید

یکی از مواردی که به افراد موفق کمک می کند تا از دیگران پیشی بگیرند، صبح زود بیدار شدن است. علاوه بر آن، تجسم ثروتمند بودن از راه‌هایی است که شما را به درآمد و استقلال مالی می رساند. باید بدانید ثروت از درون شما نشاءت می گیرد. پس همان ابتدای صبح با حالت سپاسگزاری و قدردان بودن، از رختخواب بلند شوید. شاید داشتن یک خانواده‌ی خوب، شغل پردرآمد، سلامت و ... به چشمتان نیاید، اما سپاسگزاری از این نعمت‌ها، سبب نشاط و سرحالی‌تان خواهد شد.

فقط انرژی مثبت دریافت کنید

به جای این که به موسیقی غمگین گوش دهید و به سراغ فیلم‌های تأسف انگیز بروید، روحیه‌ی خود را با تماشای سریال‌های انرژی بخش بالا ببرید. به پادکست‌های الهام بخش گوش دهید و روز خود را با محتوای مثبت شروع کنید. وقتی شما در حال تماشای مضامین منفی و بی‌فایده هستید، مشتریان در حال خرید کردن از رقیبانتان هستند.

ضربان قلبتان را بالا ببرید

انرژی و هیجان از درون شما نشاءت می گیرد. با انجام ورزش‌های سنگین اول صبح، ضربان قلب و متابولیسم بدنتان را افزایش دهید. یادتان باشد تصمیمات مهم زندگی را وقتی بگیرید که مغز و بدنتان بیشترین انرژی ممکن را دارد.

به اهداف خود رسیدگی کنید

هر روز به دنبال تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدتتان باشید و تلاش کنید آن‌ها را ارتقا دهید. می‌توانید هر روز سرنوشت خود را متحول کنید. یادتان باشد تصمیمات و اهداف شما، نشان دهنده‌ی شخصیتتان هستند.

خانواده-وقت گذرانی-عشق-محبت-مهر

برای خانواده‌تان وقت بگذارید

خانواده مهم‌ترین تأثیر را روی زندگی ما دارند. پس لازم است ساعاتی از روز را به خانواده اختصاص دهیم. مدت این زمان اهمیت ندارد، بلکه مهم تمرکز شماست که نشان از اهمیت خانواده در ذهنتان دارد.

برای روز بعد برنامه‌ریزی کنید

قبل از پایان روز، دستاوردهایی که برای روز بعد پیش بینی می کنید را بنویسید. نتایج مورد انتظارتان را به گونه‌ای بنویسید که به شما انرژی دهند. با این روش خواب خوبی دارید و برای انجام مسئولیت‌هایتان اشتیاق کافی خواهید داشت. حقیقت این است، نوشتن کمک می کند تا ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه شما به طور هم‌زمان روی اهدافتان تمرکز کنند.

حوزه‌ی تمرکز خود را مشخص کنید

برخی کارها هستند که تنها شما توانایی انجام آن‌ها را دارید. پس تمرکز کامل خود را روی این کارها بگذارید و برای به‌کارگیری مهارت‌هایتان در این بخش تلاش کنید.

منبع: inc

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2021-02-22 12:39:08
دسته بندی ها