5 دوره‌ی آنلاین رایگان که شما را به فردی باهوش‌تر تبدیل می‌کند

30 اردیبهشت 1399 - 6:00
کار آفرینی - 5 دوره‌ی آنلاین رایگان که شما را به فردی باهوش‌تر تبدیل می‌کند
5 دوره‌ی آنلاین رایگان که شما را به فردی باهوش‌تر تبدیل می‌کند
امتیاز مطلب: 94%

به لطف تکنولوژی کسانی که قصد فراگیری مطلبی دارند می‌توانند در هر جای جهان که هستند این کار را به صورت آنلاین انجام دهند که بعضی از این دوره‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شوند. این دوره‌ها بسیار فراوان هستند اما واقعاً کدام یک از آن‌ها بهترین خدمات را به یادگیرندگان ارائه می‌دهند؟ در ادامه با یوکن همراه باشید.

Class Central بعضی از ابهامات این امر را برای ما روشن کرده است. آن‌ها بیش از 8 هزار دوره‌های آنلاین را برای علاقه‌مندان کنار هم گرد آورده‌اند. آن‌ها همچنین سالانه 50 کلاس که بیشترین امتیاز را در زمینه‌های مختلف از تکنولوژی تا انسانی دریافت کرده‌اند را معرفی می‌کنند.

مدیر عامل و بنیان‌گذار Class Central داوال شاه توضیح می‌دهد: " دانش‌آموزان به کلاس‌ها بر اساس مقیاس پنج ستاره امتیاز می‌دهند. ما کلاس‌ها را بر اساس میانگین امتیازاتشان طبقه‌بندی می‌کنیم."

اگر امیدوار هستید که مهارت‌های کسب و کار و تجارتتان را به صورت آنلاین تقویت کنید، به این منظور لیستی از کلاس‌های آنلاین مربوط به کسب و کار پنج ستاره که توسط سی هزار دانش‌آموز که به کلاس‌ها در Class Central امتیاز داده‌اند را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

برای دریافت گواهی تکمیل و به پایان رساندن دوره‌ی خود باید هزینه‌ی ناچیزی به مبلغ 50 دلار پرداخت کنید؛ در غیر این صورت دوره‌ها رایگان هستند.

1. آموختن نحوه یادگیری: ابزارهای قدرتمندی روان‌شناختی برای کمک به شما به منظور فراگرفتن موضوعات دشوار

این دوره‌ی پرطرفدار توسط دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو توسط Coursera ارائه می‌شود. خدمات این دوره شامل "تکنیک‌های یادگیری ارزشمند استفاده شده توسط کارشناسان هنر، موسیقی، ادبیات، ریاضی، علم، ورزش، و بسیاری از رشته‌های دیگر" هستند. دانش آموزان "در مورد چگونگی استفاده مغز از دو حالت مختلف یادگیری بسیار متفاوت و نحوه تقیسم اطلاعات، تکنیک‌های حافظه، مقابله با به تعویق انداختن و بهترین و مؤثرترین شیوه‌های به دست آمده توسط تحقیقات که به شما در فراگیری موضوعات سخت کمک می‌کنند. "

این دوره تضمین می‌کند که "بدون توجه به میزان مهارت شما در هر موضوعی که می‌خواهید فراگیرید، می‌توانید تفکر خود را تغییر داده و زندگی خود را نیز عوض کنید".

2. تغییر ذهن: از موانع یادگیری عبور کرده و پتانسیل مخفی خود را کشف کنید

این دوره یکی دیگر از کلاس‌هایی است که به شما قول یادگیری سریع‌تر را می‌دهد و از طریق دانشگاه مک‌مستر از طریق Coursera ارائه می‌شود و بیشتر بر روی مشکلات شغلی تمرکز دارد و موضوعاتی که در مورد آن بحث می‌شود سؤالات معمول در کار است. تغییر ذهن به شما موارد ضروری مانند چگونه می‌توانیم از دوره‌های آنلاین بیشترین استفاده را ببریم، چگونه مربی‌مان را پیدا کنیم و از آن‌ها راهنمایی بجوییم، راز‌ها جلوگیری از بی‌بازده بودن در شغل و زندگی را به ما یاد می‌دهد."

3. تصمیم‌گیری در جهان پیچیده و ناشناخته

زندگی یک مجموعه‌ی طولانی از تصمیمات است و این دوره که از طریق دانشگاه گرونینگن توسط FutureLearn ارائه می‌شود، قول می‌دهد که به شما کمک کند تا تصمیمات بهتری را بگیرید به ویژه در دنیای سریع که همیشه انتخاب درست به راحتی انجام نمی‌شود.

توضیحات دوره بیان‌ می‌کند "به نظر می‌رسد جهان ما پیچیده‌تر و نامطمئن‌تر شده است. رهبران آینده باید بتوانند تحت این شرایط عمل کنند. این دوره اطلاعات علمی گسترده‌ای که برای  تبدیل شدن  به یکی از تصمیم گیرندگان کلیدی آینده نیاز دارید را در اختیار شما می‌گذارد. "

4. بازاریابی در دنیای دیجیتال

این دوره‌‌ی آنلاین که توسط دانشگاه ایلینویز در  Urbana-Champaign  ارائه می‌شود، بیش از 150 هزار نفر آن را اخذ کرده‌اند. این دوره یکی از محبوب‌ترین دوره‌های Coursera است.

این دوره "بررسی می‌کند که چگونه ابزارهای دیجیتالی مانند اینترنت، گوشی‌های هوشمند و چاپگر سه بعدی، با تغییر تعادل قدرت از شرکت‌ها به مصرف کنندگان، دنیای بازاریابی را متحول می‌کنند."

5. آماده‌سازی برای مدیریت منابع انسانی

یکی دیگر از دوره‌های متمرکز بر مهارت‌های دشوار کاری است که این بار از دانشگاه مینه سوتا از طریق Coursera ارائه می‌شود. این دوره برای کارآفرینانی که به دنبال تقویت استخدام و بقای خود هستند ایده آل است.

توضیحات این دوره می‌گوید "این دوره پایه و اساس برای توسعه کارآمد رویکرد به مدیریت کارکنان را با نشان دادن راهبردهای مدیریت جایگزین منابع انسانی، اهمیت زمینه قانونی و تفکر در مورد انگیزه کارکنان ارائه می‌دهد."

منبع: INC

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-05-19 09:47:25
دسته بندی ها