چگونه می‌توان یک شخص معنوی و بسیار ثروتمند بود

6 خرداد 1399 - 6:00
مدیریت شخصی - چگونه می‌توان یک شخص معنوی و بسیار ثروتمند بود
چگونه می‌توان یک شخص معنوی و بسیار ثروتمند بود
امتیاز مطلب: 96%

آیا موفقیت می‌تواند باعث تحقق معنویت شود؟ اغلب ما فکر می‌کنیم که معنویت و ثروت دو موضوع جدا از هم هستند و با وجود ثروت، معنویت وجود نخواهد داشت، اما در ادامه این مقاله می‌خواهیم ثابت کنیم که معنویت می‌تواند باعث ایجاد ثروت شود، در ادامه با یوکن همراه باشید.

اول از همه می‌خواهیم با عنصر وارستگی بحث خود را آغاز کنیم: در وارستگی همه چیز یکسان است، هیچ دوگانگی وجود ندارد و همه چیز یکی است. همه یک چیز با شمایل و انرژی‌های متفاوت هستند. علاوه بر این، اگر همه یکپارچگی باشد و همه چیز بخشی از یکپارچگی است، بنابراین موفقیت مادی (برای مثال ثروتمند شدن) نیز باید بخشی از یکپارچگی باشد مگر اینکه ما موفقیت را چیزی متفاوت دانسته و آن‌ را جدا از بیان یکپارچگی، اختصاص دهیم.

جدایی یک توهم است. ما نمی‌توانیم از لحاظ معنوی، مهربانی یا سخاوتمندی را از موفقیت‌ مادی یا پول یا روابط و یا هر چیز دیگری تا زمانی که تصمیم به جدا شدن از آن‌ها را نگیریم، جدا کنیم. همان‌گونه که وجود دارند، به همان شکل نیز یکپارچه هستند.

رابطه بین خوشبختی و موفقیت

آیا موفقیت مالی منجر به شکلی از موفقیت می‌شود؟ بله اما این خوشبختی خالص نیست. هنگامی که موفق نیستید، قطعا حس بدی به شما دست می‌دهد این‌طور نیست؟ هنگامی که موفق نیستید، راجع به انجام هدف خود در زندگی روزانه چه حسی دارید؟ انجام اهداف زندگی در این حالت بسیار سخت است، این‌طور نیست؟

نویسنده سایت می‌گوید که برای من، شادی و خوشبختی واقعی اتصال من به خود والاتر من است، اتصالی که بدون در نظر گرفتن موفقیت و یا شکست، راحتی و یا ناراحتی خود را آشکار می‌سازد. هنگامی که ما در پی پیوستن مداوم به این حس والاتر باشیم، ذهنیت خود را بر روی موفقیتی که از سوی خوشبختی و آرامش درونی که به سمت ما می‌آید تنظیم می‌کنیم. ما به خودمان می‌آموزیم که چیزی جز خوشبختی و آرامش را انتظار نداشته باشیم که این به معنای انتظار برای موفقیت درصدد رسیدن به خوشبختی است.

بهترین وضعیت در زندگی شما این است که به هدف خود در زندگی برسید، ثروتمند شوید و سپس با استفاده از پول خود به دیگران کمک کنید. چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد؟

اگر شما می‌توانستید 8 الی10 ساعت از روز را بر روی کسب و کار خود صرف کنید و آن کسب و کار (کاری که برای دیگران می‌کنید و چگونه مشکل آن‌ها را حل می‌کنید) ماموریت واقعی و هدف زندگی شما باشد، به این شکل زندگی کردن چه نعمت بزرگی می‌تواند باشد. هنگامی که شما هدف خود را از فعالیت‌های روزانه خود جدا نکنید در آن زمان است که جام مقدس را پیدا می‌کنید.

خوشبختی منجر به موفقیت می‌شود. موفقیت منجر به کسب پول می‌شود تا علاوه بر خودتان بتوانید به دیگران نیز کمک کنید. اگر به این دلایل موفق هستید و اگر بتوانید بر روی این دلایل متمرکز شوید، چه زندگی زیبایی خواهید داشت، این‌طور نیست؟

چگونه شما می‌توانید یک شخص معنوی، مهربان، سخاوتمند، دوست‌داشتنی و خیلی ثروتمند باشید

نویسنده سایت می‌گوید که من فکر می‌کنم که این عالی‌ترین توانایی من است که قادر به آگاه کردن مردم، ایجاد انگیزه در آن‌ها و متقاعد کردن آن‌ها به این آگاهی که آن‌ها می‌توانند مهربان، سخاوتمند، دوست داشتنی، یک شخص معنوی و بسیار ثروتمند باشند، هستم.

هنگامی که شما بتوانید به این موضوع باور داشته باشید، زندگی‌تان تغییر خواهد کرد. شما در حال حاضر به ندای قلب خود گوش می‌دهید. شما می‌خواهید مهربان باشید و علاوه بر این شما می‌خواهید دوست داشتنی نیز باشید؛ شما می‌خواهید سخاوتمند و ثروتمند باشید.

در کسب و کار خود فرد خوبی باشید. در کسب و کار خود فردی مهربان باشید، علاوه‌ بر این در کسب و کار خود فردی سخاوتمند باشید و تمایل داشته باشید تا در کسب و کار خود فردی دوست داشتنی باشید که این به معنای عشق‌ ورزیدن به مشتریان، ارباب رجویان، کارکنان و افرادی که با شما کار می‌کنند، است

ثروتمند بودن یک نتیجه است و آن نتیجه خوب بودن است. آیا فکر می‌کنید که با رفتاری تند و زننده می‌توانید ثروتمند باشید؟ این امکان پذیر است اما با بد بودن ثروت شما دوام زیادی نخواهد آورد؛ گذشته از این، با این‌گونه زندگی کردن ثروتمند نخواهید بود زیرا شما با قلبی تیره یک زندگی غنی را تجربه نخواهید کرد.

انسان خوب و فرهیخته‌ای باشید، یک انسان معنوی باشید. تمایل به رشد ذهنی و قلبی خود داشته باشید و در این میان ثروتمند شوید. یکپارچگی را فراموش نکنید و از خود سخاوت به خرج دهید و با این کار به بهترین شکل ممکن زندگی کنید.

منبع: Harveker

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-05-26 09:14:23
دسته بندی ها