مقالات

رفتار سازمانی
اگر به دنبال استخدام اولین کارمند خود هستید و تنها حقوق ماهیانه را به عنوان هزینه ها در نظر گرفته اید، باید بدانید که بسیاری از هزینه های دیگر را نادیده گرفته اید.
مدیریت شخصی
باید در لحظه زندگی کنیم، نفس بکشیم و برای زمان و مکانی که در آن حضور داریم ارزش قائل شویم.
مثبت اندیشی
هر فردی در زندگی به دنبال شادی و خوشبختی است. هر روز تصمیمات زیادی می گیریم که روی تفکر و احساس ما در مورد خودمان اثر می گذارد. می خواهیم از ترس و نگرانی‌ها فرار کنیم و یک زندگی آرام و بی‌دغدغه برای خود فراهم کنیم؛ اما گاهی برخلاف انتظارمان، با اندوه و اضطراب مواجه می شویم. در واقع عادت‌های بدی وجود دارد که به ما آسیب می رساند و رضایت و شادی را از زندگی‌مان سلب ...
مدیریت شخصی
زمانی که نگرش درستی را انتخاب کرده باشیم، می توانیم به حداکثر نتایج مورد نظر دست پیدا کنیم. بسیاری از مردم درباره ی نگرش و طرز برخورد، به ویژه "نگرش قدرشناسی" حرف می زنند؛ این مساله تا اندازه ای به یک موضوع عادی تبدیل شده که کمتر کسی به ماهیت درونی آن فکر می کند.
بازاریابی اینترنتی
این روزها تعداد کمی از بازاریابان، درباره نیاز به یک استراتژی بازاریابی محتوای فکر شده و قوی بحث کرده و آن را موثر می دانند. اکثر برند های معروف روی ایجاد محتوا و انتشار آن، سرمایه گذاری می کنند، ولی این به این معنا نیست که تمام سرمایه ی آنها به صورت موثر استفاده می شود.
مدیریت زمان
چند سال قبل پژوهشی بین‌المللی پیرامون 20 هزار صاحب کسب و کار در سراسر دنیا انجام دادم. خیلی از کارآفرینان که با آن‌ها ارتباط داشتم میلیونر بودند؛ آن‌ها با تکیه بر ایده‌های بزرگ و هوشمندانه‌شان، سخت کوشی و عادت به مدیریت زمان، به موفقیت رسیده بودند. این افراد موفق به خوبی می دانستند چطور از وقت خود بهترین استفاده را ببرند.
مدیریت
بسیاری از موفقیت های تیمی به قول و قرارهای رهبر بستگی دارد. چیزی که در همه سازمان ها، برخی اوقات کمبود آن احساس می شود، نبود انگیزه در بین کارمندان است. انگیزه کارمندان در یک سازمان نیز مانند سوخت ماشین عمل می کند و هر چه بیشتر باشد سرعت رسیدن به هدف سازمان بیشتر خواهد شد.
فکر برتر
عصب شناسان MIT معتقدند که این 5 عادت مغزی می تواند افراد باهوش تری را به وجود آورد.
بازاریابی
مدیر بازاریابی نقش بسیار مؤثری در موفقیت یک سازمان دارد. مدیر بازاریابی باید توانایی تحلیل منطقی داده‌های جمع آوری شده از بازار را داشته باشد و خلاقیت کافی برای سبقت گرفتن از رقبا را در خود بپروراند. در ادامه نکاتی را به شما می گوییم که هر مدیر بازاریابی برای رسیدن به موفقیت، به آن‌ها نیاز دارد.
دسته بندی ها