بازگشایی کتابفروشی فیزیکی آمازون در شیکاگو و پورتلند

23 مرداد 1399 - 6:00
بازاریابی - بازگشایی کتابفروشی فیزیکی آمازون در شیکاگو و پورتلند
بازگشایی کتابفروشی فیزیکی آمازون در شیکاگو و پورتلند
امتیاز مطلب: 96%

بازگشایی کتابفروشی فیزیکی آمازون در شیکاگو و پورتلند 

بازگشایی کتابفروشی فیزیکی آمازوندر شیکاگو و پورتلند، برنامه ی جدید این شرکت برای گسترش فروشگاه های خود است. بنا به گزارش Financial Times سخنگوی آمازون دبورا باس، دیروز بیان کرد که این غول خرده فروشی در حال بازگشایی مکان هایی در شیکاگو و پورتلند به عنوان کتاب فروشی فیزیکی است. این گزارش همچنین اشاره می کند که فروشگاه شیکاگو تا سال آینده برقرار خواهد شد. با این اوصاف مجموع تعداد کل فروشگاه های فیزیکی آمازون در کشور آمریکا به پنج فروشگاه می رسد که در سیاتل، سن دیه گو و نیویورک مستقر خواهند بود.

فروشگاه فیزیکی آمازون در سیاتل، نوامبر سال گذشته میلادی ایجاد شد و از آن زمان به آرامی طرح بازگشایی فروشگاه های بیشتر از سوی آمازون، به گوش می رسید. در حالی که اساسا این شرکت یک فروشگاه آنلاین بوده و فعالیت آن، به تصغیف فروشگاه های فیزیکی منجر شده است، شاید عجیب به نظر برسد که آمازون برای ایجاد فروشگاه های فیزیکی نیز تلاش می کند، اما این کمپانی با ایجاد این مکان ها می تواند به فروش کتاب های آمازون، محصولا دیجیتالی کیندل و دستگاه های فایر خود پرداخته و سود آوری دیگر را با این نوع بازاریابی از آن خود کند.

ایجاد فروشگاه های فیزیکی نه تنها ضرری برای این فروشگاه آنلاین به همراه نخواهد داشت، بلکه این حضور فیزیکی در شهرهای ایالات متحده، به آرامی موجودیت آمازون را در همه جا گسترش خواهد داد. سرویس هایی مثل ارائه ی مواد غذایی، تحویل یک ساعته به مشتریان و همچنین مرکز خرید تجهیزات خودرو و دیگر وسایل نقلیه با حضور فیزیکی این شرکت شناخته تر خواهند شد.

مشتریان و علاقه مندان آمازون، هر کتابی را که بخواهند در این کتاب فروشی اینترنتی می یابند مگر اینکه کتابی بسیار کم یاب باشد. در این حالت اگر این فروشگاه و دیگر سرویس های آمازون به صورت فیزیکی نیز عرضه شوند، بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت. نظر شما در رابطه با فروشگاه فیزیکی آمازون چیست؟ آیا این اقدام آمازون را تاثیرگذار می دانید؟

 

منبع: Theverge.com

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-08-10 17:00:08
دسته بندی ها