چگونگی استفاده از هشتگ برای ارتقا در رسانه های اجتماعی

26 فروردین 1396 - 5:35
بازاریابی - چگونگی استفاده از هشتگ برای ارتقا در رسانه های اجتماعی
چگونگی استفاده از هشتگ برای ارتقا در رسانه های اجتماعی
امتیاز مطلب: 95%

بیشتر مردم با کمک هشتگ ها مطالب مورد نظر خود را در شبکه های اجتماعی می یابند. از این رو بهتر است که زمان استفاده از هشتگ ها و دانستن اینکه کدام نوع از آنها به دیده شدن پست های شما سرعت می بخشند، ضروری است.

این روزها، علامت پوند فقط برای نشان دادن شماره آپارتمان نیست. به عبارتی دیگر، نمادی که بر روی کلید " 3 " قرار گرفته، امروزه تقریبا در سرتاسر صفحات وب مشاهده می شود و بخش مهمی از چشم انداز رسانه های اجتماعی است.

یکی از انوع برچسب ها، هشتگ است که به کاربرانی که موضوعات مورد علاقشان یکی است، برای اتصال و به اشتراک گذاری آن اطلاعات کمک می کند. به طور مشابه، بازاریابان از هشتگ برای افزایش آگاهی کمپین ها و تعاملات می توانند استفاده کنند. با توجه به مطالعه انجام شده در شبکه های اجتماعی، تعامل و ویژگی توییت هایی که هشتگ دارند، دو برابر توییت هایی است که هشتگ ندارد. توییتر، اینستاگرام، فیس بوک و گوگل پلاس، همه اعضایشان را تشویق به استفاده از هشتگ کردند تا مطالبشان بیشتر دیده شود. در ادامه با یوکن همراه باشید.

در ادامه چند نکته را در مورد استفاده از هشتگ برای افزایش نتایج شبکه های اجتماعی بررسی می کنیم، با ما همراه باشید:

کارها را بیش از حد پیچیده نکنید

استفاده از هشتگ های بیش از حد طولانی یا پیچیده در رسانه های اجتماعی یک اشتباه است. در مقابل، بهترین هشتگ ها، آنهایی هستند که کوتاه و مختصر بوده و اصل مطلب را بیان می کنند. خواسته شما این است که فالوئرها قادر به نوشتن هشتگ هایی که انتخاب کرده اید، باشند تا بتوانند آن را بیابند. به طور مشابه، شما باید از پست هایی که هر پاراگراف آن شامل یک هشتگ یا آنهایی که هر کلمه یا دو کلمه را باید با یک هشتگ نشان داد، اجتناب کنید. برای دست یابی به بهترین نتایج، یک یا دو هشتگ را که می توانید آنها را با اعتماد به نفس استفاده و اعمال کنید، انتخاب نمایید.

در صورت استفاده از هشتگ های لاتین، اگر هشتگ هایی را که شامل بیش از یک کلمه هستند، انتخاب می کنید، لازم است تا حرف اول هر کلمه را بزرگ بنویسید تا خوانایی آن آسان تر باشد. بدیهی است که شما نمی خواهید فالوئرهایتان گیج شده و یا اذیت شوند.

توجه کردن به موضوعات داغ

انتخاب هشتگی که درخواست شخصی شما باشد کافی نیست. اگر می خواهید افراد بیشتری پیام کسب وکار شما را ببینند، باید با آن دسته از هشتگ هایی که بیشتر مورد توجه هستند، پیش روید. روند برچسب ها  تحت تاثیر همه چیز قرار می گیرد؛ از رسوایی های افراد مشهور تا انتخابات آینده ریاست جمهوری مکررا تغییر می کند. به عنوان یک فروشنده، باید به موضوعات داغ توجه کنید و پیام خود را در خور آن انتخاب کنید. در حالی که از عنوان های پر طرفدار بهره می برید، باید مطمئن شوید که پست هایتان به گفتگو ها ارزش می دهد نه اینکه فقط به سر و صدا کمک کند. به عنوان یک قاعده کلی می توان گفت، تلاش کنید از برچسب های پر طرفداری که مربوط به کسب و کارخودتان می شود، استفاده کنید.

اگر تلاش می کنید هشتگ های پر طرفداری را پیدا کنید، می توانید ابزاری مانند Hashtagify.me را مد نظر قرار دهید.

 نه تنها این منبع به شما کمک می کند که بدانید مردم در رسانه های اجتماعی درباره چه چیز هایی صحبت می کنند، بلکه  ایمیل هایی درباره موضوع های مورد علاقه ی برند خودتان هم برای شما می فرستد. علاوه بر این، شما می توانید از این سایت برای تعیین اینکه چه نوع پست هایی با هشتگ مورد نظر ساخته شده است، استفاده کنید. اگر بسیاری از پست های هشتگ مورد نظرتان اسپم هستند، عاقلانه است که از استفاده از آن هشتگ، اجتناب کنید.

نگاهی به تاثیرگذاران

در کنار ارزیابی مباحث مورد بحث بین افراد مشهور و سیاستمداران، بازاریابان باید هشتگ هایی که در صنعتشان، تأثیرگذار بوده است را مد نظر قرار دهند.  Twitalyzerابزاری است که تنها با وارد کردن نام هشتگ در قسمت جستجو، هشتگ هایی که مورد علاقه ی مردم بوده است را نشان می دهد و شما می توانید پست هایی با همان کلمات و عبارات ایجاد کنید. علاوه بر این، باید به آنچه رقبا توییت و یا پست می گذارند دقت کنید، شاید رقبای شما به موضوعات خاصی پرداخته باشند و شما هم بخواهید به آن بپردازید.

استفاده از هشتگ در وب سایت

اگر از هشتگ تنها در پروفایل شبکه های اجتماعی خود استفاده می کنید، ممکن است فرصت با ارزشی را برای رشد نام تجاری خود از دست دهید. ماهرترین بازاریابان، هشتگ های مورد نظرشان را در وب سایت، وبلاگ، رادیو و تبلیغات تلوزیون نیز قرار می دهند. در این صورت هشتگ مانند یک شعار برای نام تجاری شما می شود.

تشویق کردن فالوئرها برای پست گذاشتن

بازاریابان باید فالوئرها را هم تشویق به گذاشتن پست با هشتگ های مورد نظر شان کنند.

به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک، می توانید از مشتریانتان بخواهید نظرات، پیشنهادات و یا حتی عکسی که در حال استفاده از محصولاتتان هستند را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. از آنها بخواهید که از هشتگ های مورد نظر شما استفاده کنند و در ازای آن، به آنها یک پیشنهادات ویژه دهید.

استفاده از اختیارات در هنگام ارسال

به عنوان یک بازاریاب مهم است که بتوانید به صورت آنلاین از هشتگ استفاده کنید. هدف این است که بتوانید با طرفدارانتان صریح صحبت کنید نه اینکه آنها را با هشتگ های نامناسب سر در گم کنید. علاوه بر این، صاحبان یک کسب و کار باید بدانند که هشتگ ها قابل کلیک کردن هستند. اگر شما لینک های خود را در شبکه های اجتماعی قرار می دهید، به خاطر این است که نمی خواهید خواننده ها با تعداد زیادی لینک سر در گم شوند.

نکته این است که اینترنت پر از سر و صدا و حاشیه است، استفاده از هشتگ این اطمینان را به محتوای کسب و کار شما می دهد که از رقبا جلوتر باشید.

 

منبع: businessknowhow

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

خیر
  • نظرات
هیچ دیدگاهی ثبت نشده است
اولین نفری باشید که در مورد این موضوع نظر می دهد.


کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

دسته بندی ها