معرفی چند ابزار كه توصيه مي شود در بازاريابي از آنها استفاده كنيد

13 بهمن 1395 - 2:18
بازاریابی - معرفی چند ابزار كه توصيه مي شود در بازاريابي از آنها استفاده كنيد
معرفی چند ابزار كه توصيه مي شود در بازاريابي از آنها استفاده كنيد
امتیاز مطلب: 92%

براي بازاريابي معمولا از اینستاگرام، توییتر و فیس بوک استفاده می شود. برخی افراد حتی از مزایای ADWord گوگل نیز کمک می گیرند. اينها پلت فرم هاي بسيار شناخته شده و عامي هستند كه عموم بازاريابان، از مزاياي آنها در كار خود بهره مي  برند. اما گاهي اوقات براي تاثير گذاري بيشتر، به متفاوت بودن، برجسته بودن و پیشرفت کردن نیاز است. از اين رو قصد داريم در اين مقاله ابزارهایی که به شما کمک می کند و باعث پیشرفت بازایابی شما می شود را معرفی کنیم. در ادامه با یوکن همراه باشید:

Instagram Advertising

 6 ماه پیش، تنها برند های کوکا کولا و یا نایک در دنیا می توانستند از Instagram Advertising  استفاده کنند، اما در حال حاضر همه افراد می توانند این کار را انجام دهند. تنها کافیست این تبلیغات را با کمی هزینه به طور مستقیم در Facebook ad manager خود منتشر کنید. با این کار به صورت هدفمندتری بازاریابی خواهید کرد. قبل از اینکه این سرویس، محبوب و گران شود، دست به کار شوید.

بهبود صفحات فرود

بیشتر بازاریابان یک تبلیغ عمومی درست می کنند و آن را مستقیما به روی صفحات وب سايت قرار می دهند. در حال حاضر، افراد براي  اينكه دريابند كه شما برای فروش چه محصولاتی تلاش مي كنيد، زمان زيادي صرف نمی کنند؛ پس باید محصول شما، خاص و آماده ی ارائه باشد. همچنين به خاطر داشته باشيد كه  يك تبلیغ خلاقانه روی صفحات برجسته و پربیننده می تواند کمک زیادی به فروش کند. همیشه یک راه آسان را برای ارتباط با مشتری ایجاد کنید. مي توانيد از ابزاري مانند Unbounce استفده كنيد. اين سرويس نه تنها امكان تست A/B صفحه فرود را براي شما فراهم مي كند، بلكه به مدت ٣٠ روز به صورت رایگان می توانید از آن بهره ببرید.

Moz

این روزها همه در دنیای رقابت زندگی می کنند. اگر فردی مدعی باشد که به روند کاری رقبا توجهی ندارد، ادعای کذبی کرده است و یا اگر هم این چنین باشد، راه غلطی را در پیش گرفته است؛ زیرا ماندن در صحنه ی رقابت، باعث پیشرفت خواهد شد. ابزار Moz، رصد کردن خود و دیگران را برای شما آسان کرده است. با دانستن معیار هایی مانند domain authority، page authority  و  backlink trackers می توانید به راحتی جایگاه خود را در موتورهای جست و جو بررسی کنید. Moz هم مانند  unbounce  به مدت 30 روز، سرویس خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

پادشاه تولید محتوا شوید!

بهترین راه ایجاد یک برند، تولید محتوای خوبی است که باعث جلب توجه دیگران شود؛ به طوری که کسب و کارهای دیگر، وب سایت ها و خبرنگاران در تلاش باشند تا محتوای شرکت شما را به اشتراک بگذارند. محتوای کاری خود را انتخاب کرده و سپس شروع به نوشتن کنید، از این طریق می توانید برند خودتان را ایجاد کنید.

می توانید با خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران نشریات به صورت مستقیم درباره موضوعات مختلف صحبت کنید و اطلاعاتتان را ارائه دهید. با این کار خواهید دید که بازدیدکنند گان زیاد می شوند و ترافیک سایتتان گسترش می یابد.

پست مستقیم الکترونیک

آخرین ابزاری که می خواهیم پیشنهاد دهیم بهترین گزینه است، زیرا همه ی افراد می توانند ایمیل ارسال کنند. البته این مشکل نیز وجود دارد که 98 درصد از گیرندگان، ایمیل هایی که از طرف شرکتی ارسال شود را پاك می کنند و به آن توجهی ندارند. برای ایجاد توجه بیشتر و همچنین اطمینان از اینکه گیرنده ایمیل برای خواندن ایمیل ارسالی شما مشتاق شود، می توانید از برنامه postable استفاده کنید، این ابزار به شما کمک می کند کارت های شکیل و خلاقانه ای را با پاکت هاي زیبا مستقیما به مخاطبین تان ارسال کنید، درست است که این کار هزینه ی بیشتری نسبت به ایمیل مستقیم دارد اما تاثیر گذارتر خواهد بود. خلاق باشید و برای هر مشتری با سلیقه خاص یک کارت بفرستید و منتظر پاسخ باشید. منحصر به فرد بودن باعث پیشرفت و موفقیت خواهد شد.

 

براي يك بازاریابی خوب و موثر بايد متفاوت بود. تا زمانی که کارهایی که دیگران انجام می دهند را تکرار کنید پیشرفت نخواهید کرد. کمی هزینه کنید و برای بازاریابی خود از این ابزارها استفاده کنید تا تاثیر گذاریتان بیشتر شود.

 

منبع: TECH

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

دسته بندی ها