معرفی چند عادت رفتاری دشوار که افراد موفق هر روز انجام می‌دهند

30 آذر 1399 - 6:05
عادت‌های موفقیت - معرفی چند عادت رفتاری دشوار که افراد موفق هر روز انجام می‌دهند
معرفی چند عادت رفتاری دشوار که افراد موفق هر روز انجام می‌دهند
امتیاز مطلب: 98%

همیشه چیزهای کوچک در زندگی باعث حرکت مداوم ما می شوند. اهداف بزرگ و آروزهایی که برای دستیابی به آنها تلاش می کنیم، مهم هستند؛ اما همیشه چیزهای کوچک تر در زندگی، به فعالیت های روزانه ی ما نیرو می دهند. آیا تا به حال از خود پرسیده اید که افراد موفق در طول روز چه کارهایی را انجام می دهند که شما از انجام آن غافل مانده اید؟ ادامه ی مطلب را بخوانید تا با 7 تمرین موثر برای قدرتمند شدن، موفقیت و کسب روحیه آشنا شوید، با یوکن همراه باشید.

1. دائما و به طور کامل، راستگو و شفاف و باشید

دروغ گفتن همیشه آسیب هایی را به همراه دارد و نمی توان از رنجشی که به وجود می آورد به آسانی عبور کرد. اما باز هم دروغ های به اصطلاح مصلحت آمیز، به این مشکلات اضافه می کند و به سرعت تاثیر می گذارند. هرچقدر که در مقابل دیگران صادق و آسیب پذیر باشید، به همان اندازه با خودتان روراست خواهید بود. راستگویی نه تنها باعث شفافیف با همکاران می شود، بلکه هیچگاه قصد و نیت خود را زیر سوال نخواهید برد.

خواب -استراحت

2. هر روز، صبح خیلی زود از خواب بیدار شوید

این روزها همه به شب بیداری عادت کرده اند و رفتار پسندیده ی سحرخیزی تقریبا به فراموشی سپرده شده است؛ با تمام این اوصاف، ثابت شده که بهترین ساعات بهره وری در لحظه های آغازین صبح نهفته است. خودتان را مجبور کنید که برخی از کارهای روزانه را در هنگام نوشیدن قهوه یا چای صبحانه انجام دهید. تضمین می کنیم که با انجام این کار، موفقیت چندان دور نخواهد بود.

3. پول خردها را نیز نگه دارید

پول همیشه پول است؛ حتی اگر در حجم کم باشد. خرج کردن 3 یا 5 هزار تومان در طول روز شاید برای کسی اهمیت نداشته باشد، اما به خاطر داشته باشید که قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.

4. درست و به موقع غذا بخورید

بدن شما بازتابی است از رفتارهایی که با آن می کنید؛ پس فراموش نکنید که باید به خوبی با بدن خود برخورد کنید. اگر بدن خود را با غذاهای مغذی، سبز و سالم و پروتین بدون چربی تغذیه کنید، احساس خوبی خواهید داشت و مهمتر اینکه، میزان بهره وری شما نیز بازتاب دهنده ی آن خواهد بود.

تلفن همراه

5. به تلفن همراه خود دست نزنید

در طول روز، حداقل به مدت یک ساعت به گوشی همراه خود دست نزنید. این روزها، تمام ما تا اندازه ای به این جعبه های کوچک شیشه ای سیم پیچی شده معتاد شده ایم که گاهی اوقات، از شکوه و جلال اتفاقاتی که پیرامونمان رخ می دهند، غافل مانده ایم. به این روش، تجربه ی واقعی زندگی خود را تقویت می کنید.

6. اهداف واقع‌بینانه‌ای را برای خود در نظر بگیرید

خودتان را با چند کار همزمان مشغول نکنید. همه ی ما به خوبی می دانیم که توانایی انجام چه کارهایی را داریم و زمانی که بتوانیم آنها را به سرانجام برسانیم، احساس خوبی خواهیم داشت. روی توانایی های خود تمرکز کنید و در کارهای بیشمار غرق نشوید.

مسیولیت -همکاری

7. از دیگران کمک بخواهید

بیشتر ما آدم ها توانایی پذیرفتن این را نداریم که از انجام برخی کارها بازمانده ایم؛ با اینحال، فراموش نکنید که همیشه نمی توان مسئولیت انجام تمام کارها را به عهده گرفت. در این شرایط، به کسانی رجوع کنید که به آنها اعتماد دارید و از آنها درخواست کمک کنید. وجود خسته و مضطرب شما از این بابت خوشحال خواهد شد.

 

منبع: INC

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2021-01-06 11:43:37
دسته بندی ها