معرفی 50 وب سایت برتر برای کارآفرینان

19 اردیبهشت 1399 - 6:00
کار آفرینی - معرفی 50 وب سایت برتر برای کارآفرینان
معرفی 50 وب سایت برتر برای کارآفرینان
امتیاز مطلب: 92%

برای کارآفرینان، «زمان» اهمیت ویژه ای دارد. هر دقیقه ی تلف شده، برابر با از دست دادن هزارن فرصت برای شبکه سازی، رشد کسب و کار و الخصوص درآمد سازی است.

وب سایت های زیادی وجود دارند که به کارآفرینان کمک می کند تا رشد بیشتری داشته و کسب و کار بزرگتری رقم بزنند؛ اما استفاده از خیلی از آنها باعث اتلاف وقت می شود. با معرفی بهترین وب سایت های این حوزه، تفاوت بین وب موثر و دیگر وب سایت ها را در خواهید یافت.

در ادامه 50 وب سایت برتر برای استفاده ی کارآفرینان را معرفی خواهیم کرد، با یوکن همراه باشید.

 ForEntrepreneurs.com . 1

نام این وب سایت بیانگر محتوای آن است. ForEntrepreneurs حاصل سال ها تجربه همکاری David Skok در Matrix Partners است. با زمینه تکمیلی MBA، رویکرد این فرد به تکنیک های استارتاپی و مدل سازی مالی، به شکل کاربر پسندی درآمده است. هرچند آموزه های Skok به شدت فنی و غنی از نمودارها و معادلات است.

OneVest.com .2

یکی از معتبرترین سایت های تامین مالی جمعی، OneVest است، این سایت جایی است که کارآفرینان می توانند با پیش زمینه خوب، تا سقف 5 میلیون دلار از سرمایه گذاران، کمک مالی دریافت کنند. اگر سرمایه گذاری جمعی، بخشی از استراتژی استارتاپ شماست، به این سایت سر بزنید و کار خود را آسان کنید.

AudienceBloom.com .3

شما یک کارآفرین هستید، نه یک استاد SEO، پس جنبه های فنی از حضور آنلاین خود را برای رسیدن به جوانب مثبت، رها کنید. به جای کنکاش در این حوزه، می توانید از AudienceBloom برای دریافت آخرین به روز رسانی ها در بخش بازاریابی اینترنتی، SEO، آمادگی های تلفن همراه، و دیگر مسائل این چنینی، استفاده کنید.

Dutiee.com .4

Dutiee برای کارآفرینان اجتماعی مناسب است. می توانید در آن در مورد اینکه چگونه می توانید به عنوان یک کسب و کار بدون سرمایه موفق شوید و یا روش های ترکیب مسائل اجتماعی برای هر نوع کسب و کار، اطلاعات کسب کنید. در Dutiee بر روی محصولات اخلاقی ساخته شده نیز تاکید شده است.

5. Quora.com

برخی از معتبر ترین کارآفرینان و رهبران در صنعت فن آوری، برای توزیع اطلاعات، به این وب سایت می آیند. برای دریافت پاسخ سوالات خود به Quora سر بزنید.

AngelList.com .6

آیا به دنیال یک سرمایه گذاری فرشته هستید؟ اگر با این واژه آشنایی ندارید باید بگوییم که در این نوع سرمایه‌گذاری،  سرمایه گذار، سرمایه ی مورد نیاز برای یک یا چند شرکت نوپا را فراهم می‌کند. البته سرمایه گذار فرشته، بر خلاف شریک به ندرت در بخش مدیریتی شرکت وارد می شود.

در سرمایه گذاری فرشته، پس از اینکه مرحله کِشت ایده به نتیجه رسید و کسب ‌و کار نوپا شکل گرفت، مرحله دوم سرمایه‌گذاری آغاز می شود و  سرمایه‌گذاران فرشته وارد کسب‌وکار خواهند شد. میزان این نوع سرمایه‌گذاری اغلب به 1 تا 2 میلیون دلار می‌رسد و سرمایه‌ها بیشتر شخصی است. AngelList پلت فرمی برای کمپانی های جدید برای دستیابی به حقوق صاحبان سهام از سرمایه گذاران قابل اعتماد است و همچنین شامل قالب هایی برای به حداقل رساندن هزینه ی وکیل حقوقی است.

7. EpicLaunch.com

این وب سایت با هدف ارائه ی خدمات برای کارآفرینان جوان ایجاد شده است، اما منابع مفیدی نیز به همراه دارد که محدودیت سنی ندارند. EpicLaunch برای هر کسی که به تازگی وارد دنیای کسب و کار های نوپا شده است، یک ابزار عالی برای محسوب می شود و به عنوان یک کاتالیزور برای ساخت پایه های قوی عمل می کند.

8. BusinessOwnersToolkit

این سایت یک راهنمای ساده است. خطر ابتلا به اتلاف وقت در اینجا صفر  بوده و به راحتی تطبیق پذیر است. بنابراین برای انواع کارآفرینان مناسب خواهد بود. اگر می خواهید که مستقیم به قلب امور برسید، از اینجا کار خود را شروع کنید.

9. ChicCEO.com

این وب سایت برای کارآفرینان خانم،  طراحی شده است. در ChicCEO می توانید منابع زیاد قابل دانلودی از مجموعه ای از قراردادها را برای ایجاد بیزنس پلن، بیابید. هر چند که این وب سایت بیشتر خانم ها را مورد هدف قرار داده است، ولی مطالبی برای هر دو جنسیت نیز در آن وجود دارد.

10. AllBusiness.com

این سایت غنی از مشاوره ها و راهنمایی هایی است که یک کارآفرین ممکن است نیاز به دانستن آنها داشته باشد. از قوانین و مقررات اداری گرفته تا بازاریابی اینترنتی، مطالب بسیار خوبی در این وب سایت وجود دارد که بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک، به صورت روزانه می توانند از آن استفاده کنند.

11. ForteFoundation.com

این وب سایت محصولی از مدارس کسب و کار برتر و شرکت های بزرگ است و برای تشویق زنان به دنبال نقش رهبری کسب و کار، بنیانگذاری شده است. ForteFoundation ترکیبی از بهترین مشاوره هاست.

12. Medium.comEV 

ویلیامز، یکی از بنیانگذاران توییتر، رسانه  ای به عنوان یک پلت فرم شیک برای وبلاگ نویسی ایجاد کرده است. در این وب سایت مطالعاتی با تمرکز بر فرصت های شغلی از کارآفرینان موفق ارائه می شود.

13. TheBossNetwork.org

وب سایت TheBossNetwork یک جامعه آنلاین از کارآفرینان زن را به هم متصل می کند که می توانند از طریق این تجمع، عملا یکدیگر را تشویق و حمایت نمایند. گزافه گویی در این تجمع وجود ندارد، از این رو می توانید از همسالان و مربیان خود مشاوره دریافت کنید.

14. ASmartBear.com

این پلت فرم به جیسون کوهن، مشاور بازاریابی و کارآفرینی تعلق دارد. بیش از 40،000 نفر در آن اشتراک دارند و بسته به آموزه های کوهن، برای شکل دادن کسب و کار خود، کمک دریافت می کنند.

15. StartupCompanyLawyer.com

اگر هنوز بودجه ای برای استخدام یک وکیل تمام وقت ندارید، این وب سایت  جایی است که می توانید مشاوره حقوقی لازم را دریافت کرده و سوالات خود را بپرسید.

16. EscapeFromCubicleNation.com

با بررسی EscapeFromCubicleNation  از وبلاگی بازدید کرده اید که الهام بخش از زندگی شخصی فردی است که به یک کارآفرین تبدیل شده است. در واقع یکی از بهترین گزینه ها برای یادگیری از اشتباهات دیگران و ارتباط محسوب می شود.

17. BrazenLife.com

BrazenLife  یک وب سایت استارتاپی است که برای افراد حرفه ای جوان تر، راه اندازی شده و بررسی بخش کارآفرینی آن، ارزشمند است. مشاوره های انجام شده در این وب سایت ساده و قابل درک است و برای کسانی طراحی شده است که می خواهند کسب و کار خود را داشته باشند.

18 . AllThingsD.com

از لحاظ فنی، این یک سایت خبری برای افراد حرفه ای فنی است، اما برای هر فرد دیگری نیز در این صنعت، کارآیی دارد. به خصوص برای برنامه نویسان پربار خواهد بود، در واقع جایی است که افراد می توانند از اخبار فناوری روز که برای  کارآفرینان، تاثیر گذار است، مطلع شوند.

19. VentureBlog.com

این وب سایت مطالبی در مورد سرمایه گذاری خطر پذیر دارد. فرقی ندارد که به دنبال جذب سرمایه گذار باشید و یا اینکه بخواهید به یک سرمایه گذار تبدیل شوید، اینجا جایی است که می توانید اساسی ترین اطلاعات را دریابید.

20. reddit.com/startups

Rddit یک وب لاگ برای جمع‌آوری اخبار اجتماعی است که در آن می توان اخبار را به صورت لینک یا متن ارسال کرد و آن را با دیگران به اشتراک گذاشت. همچنین می‌توان به پست یا گزارش‌های نوشته شده رأی داده و جایگاه آن خبر را در صفحات ردیت مشخص کرد. اما در واقع اگر از توجه به موارد حواس پرت کننده ی آن، اجتناب کنید، ردیت یک وب سایت فوق العاده مفید خواهد بود. به بخش های مشاوره استارتاپی آن سر بزنید و از مزایای آن استفاده کنید.

21. CopyBlogger.com

برای اینکه از مزایای یکی از بهترین وبلاگ های بازاریابی، بهره مند شوید، نیاز نیست که خودتان بازاریاب باشید.  در این وب سایت می توانید از مشاوره های خوب برای کارآفرینان و استارتاپ ها استفاده کنید.

22. CrunchBase.com

همه ی چیزهایی که برای سرمایه گذاری بر روی یک استارتاپ نیاز دارید، در این وب سایت، یافت می شود. علاوه بر این، می توانید اطلاعاتی در مورد استارتاپ ها و تغییرات انجام شده در این حوزه  بدست آورید.

23. Entrepreneur.com

نام این وب سایت نیز با محتوای آن سازگار است. با بررسی این وب سایت و یا دریافت اپلیکیشن آن، اطلاعیه های لازم برای کارآفرینی و همچنین آخرین استراتژی ها و اخبار موثر را در خواهید یافت.

24. Hats500.com

دیو مک کلور، 500Hats را برای به اشتراک گذاشتن تخصص کارآفرینی خود، ایجاد کرده است.  وب سایت او دارای مطالب لذت بخشی است که بسیار خواندنی است.  یادگیری از یکی از 500 کسب و کار نوپا، راه بسیار خوبی برای به دست آوردن دانش لازم در این زمینه است.

25. . FTC.gov

FTC یا Federal Trade Commission (کمیسیون تجارت فدرال) مکانی برای مطلع شدن از تمام مسائل حقوقی درگیر با خرید است.

26. HBR.org

وب سایت HBR یا Harvard Business Review  یک مکان فوق العاده برای یادگیری از بهترین هاست که آموزش های آن بر مباحث کارآفرینی متمرکز است.

27. News.YCombinator.com

این وب سایت مکانی است که در آن مباحث مربوط به کارآفرینی را با کدنویسی توامان یاد خواهید گرفت.

28. KISSmetrics.com

بیشتر کارآفرینان وب سایت خود را مدیریت می کنند و این به این معنی است که باید معیارها را رعایت کنند. این سایت کمک می کند تا گوگل آنالتیک را طی یک آموزش دو هفته ای، بررسی کنید.

29. Microsoft.com

به بخش  Small Business Hub در Microsoft.com سر زده  و ویدئوها، خبرنامه ها و سایر منابع مورد نیاز برای صاحبان کسب و کارهای کوچک را بیابید.  این اطلاعات مفید و مرتبط است و به گونه ای طراحی شده که یادگیری آن آسان باشد.

30. Noobpreneur.com

اجازه ندهید که هر نوع محتوای عامیانه ای باعث تغییر جهت دادن شما شود . Noobpreneur  منبع معتبری برای راهنمایی کسب و کار کوچک و ترفندهایی برای کارآفرینان است. این پلت فرم یک رویکرد کاربر پسند دارد که به راحتی می توانید از مشاوره و اطلاعات واقعا خوب موجود در آن، بهره مند شوید.

31. Mixergy.com

وب سایت Mixergy  توسط چند تن از کارآفرینان، مخصوص کمک به کارآفرینان تازه کار، ایجاد شده است. در واقع جایی برای نمایش یک سری از مصاحبه ها از بنیانگذاران استارتاپی است که زمانی در جایگاه شما بوده اند. در این فضا می توانید از بهترین افراد در این زمینه، آموزش ببینید.

32. MarieForleo.com

Forleo  یک کارآفرین بسیار موفق است، اما شخصیت او این وبلاگ را پر بازدید کرده است. او به گونه ای خوش بینانه، روشن و با شور اشتیاق در مورد آنچه می داند، صحبت می کند، از این رو بسیاری از خوانندگان از او الهام می گیرند.

33. SBA.gov

اداره مشاغل کوچک یک منبع ارزشمند برای صاحبان کسب و کار  کوچک بوده است.  وب سایت SBA علاوه بر چنین فضایی، از آخرین اخبار و اطلاعات برای کارآفرینان نیز  برخوردار است.

34. QuickSprout.com

به عنوان یک کارآفرین برای تاثیر گذاری بیشتر، باید وب سایت خود را نیز برای موتورهای جستجو، بهینه کنید. در این وب سایت می توانید اصول اولیه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را آموزش ببینید. رهبر ترافیک کارآفرینی، نیل پاتل، در خدمت شماست. فرقی ندارد که یک کارآفرین مبتدی و یا حرفه ای باشید، پاتل آموزش های خوبی برای شما در این وب سایت ارائه می دهد.

35. Score.org

اگر به دنبال کارگاه واقعی یا مجازی هستید، Score پلت فرم مربیگری برجسته ای برای کارآفرینان است که می توانید در آن دریابید که چگونه می توان کسب و کار خود را بر مبنای بهترین ترفندها، هوشمند ساخت.

36. SaaStr.com

 SaaStrمکانی مناسب برای وب سایت های استارتاپی است که به دنبال ایجاد سرمایه هستند. این وب سایت خود را یک و مکان بسیار معروف برای کمک به کارآفرینانی می داند که به دنبال کسب درآمد غیر فعال از فضای آنلاین هستند. همچنین حاوی محتوای هنری و مهارت هایی است که یادگیری آن بسیار موثر است. 

37. TheStartupDonut.com

TheStartupDonut  یک وب سایت برای مربی گری کارآفرینی است. در این وب سایت، ابزار مورد نیاز و مقالات لازم برای کارآفرینی در دسترس است.

38. StartupMeme.com

در سال 2007، StartupMeme یک وب سایت غیر رسمی برای چگونگی کار با فیس بوک بود. اما امروز محیطی برای اخبار روز کارآفرینی است.

39. TED.com

پرزنتیشن هایی که در سایت TED  منتشر می شود، الهام بخش و مملو از اطلاعات هستند. البته این وب سایت فقط برای کارآفرینان طراحی نشده، بلکه تجمعی منسجم از بنیانگذاران محسوب می شود. در واقع بیشتر پرزنتیشن های موجود در آن، از صحبت های کارآفرینان موفق است.

40. TheFunded.com

با بیش از 18000 کارآفرین و مدیران اجرائی در TheFunded،  این سایت مکان مناسبی برای بحث در مورد سرمایه گذاری و جمع آوری پول است. اگر یک کسب و کار نوپا ره اندازی کرده اید که به دنبال گسترش آن هستید، این منابع می تواند برای شما مفید باشد.

41. boss.blogs.nytimes.com

این وبلاگ بیشتر به عنوان  "The Art of Running a Small Business"شناخته شده که ابزار نهایی برای کارآفرینان و بنیانگذاران محسوب می شود و دارای مشاوره مفید و آسان است. اگر برنامه آن را دانلود کنید، آخرین اطلاعات را در تلفن همراه خود، در اختیار خواهید داشت.

42. blog.guykawasaki.com

 وبلاگ " "How to Change the Worldکاوازاکی یک پلت فرم جامع است که فقط برای کارآفرینان، در مورد سرمایه انسانی، مدیریت و مشاوره مطالبی منتشر می کند.

43. YourSuccessNow.com

یک وبلاگ کسب و کاری است که برای صنایع مختلف طراحی شده است. این وبلاگ جایی است که در آن شما می توانید حمایت و تشویق لازم را برای حفظ حرکت رو به جلوی خود در اختیار داشته باشید. با YourSuccessNow  از آخرین اخبار کارآفرینی و همچنین چگونگی معروف شدن موفق ترین بنیانگذاران مطلع خواهید شد.

44. Under30CEO.com

اگر یک کارآفرین جوان با رویاهای بزرگ هستید؟ این وبلاگ برای شما مناسب است، البته لزوما هم مسئله سن در آن مطرح نیست؛  Under30CEO  برای بنیانگذاران نیز مشاوره هایی ارائه می دهد، که بدون  توجه به سن نیز می توانند مطالب مرتبط با خود را در آن بیابند.

45. Marco.org

بنیانگذار اولیه  Instapaper، مارکو آرمنت، برای کمک به کارآفرینان دیگر و جلوگیری از اشتباهات آنها، به طور منظم، وبلاگ نویسی می کند. در Marco.org با مطالبی منطبق بر  شخصیت واقع بینانه، آرمنت مواجه خواهید بود.

46. StartupDigest.com 

StartupDigest، حاوی اطلاعاتی برای کارآفرینان است و در ضمن تمرکز آنان را نیز از بین نخواهد برد. اگر دیدن مطالب غیر مرتبط در وب سایت ها و یا خبرنامه های آنها، برای شما پیش آمده باشد، می توانید بدون نگرانی از این وب سایت استفاده کنید، زیرا چنین مسائلی در آن دیده نمی شود.

47. Innerpreneur.com

روح کارآفرینی در این وبلاگ، جریان دارد و همه چیز در آن در مورد تشویق رشد شخصی است. این چیزی است که بنیانگذاران می توانند آن را در تجربیات شخصی خود بدست آورند، اما برای تبدیل شدن به یک مدیر عامل موفق درگیر بودن با این مسائل، ضروری است.

48. TheEconomist.com

TheEconomist به طور خاص برای کارآفرینان، راه اندازی نشده است، هر فرد حرفه ای در کسب و کارهای متفاوت، می تواند از این وب سایت استفاده کند. شما نیاز دارید که نه تنها از اخبار مربوط به کارآفرینی بلکه تمام اخبارهای روز نیز مطلع باشید.

49.  Inc.com

Inc مجله معروفی است که دارای یک بخش بسیار عالی برای مطالب مربوط به استارتاپ است. از طریق این وب سایت می توانید راهنمایی، اخبار و منابع مفید برای کارآفرینان را از یکی از معتبر ترین مجلات در این صنعت، در اختیار داشته باشید.

50. Forbes.com

هنگامی که یک کسب و کار، راه اندازی می کنید، ترویج روابط با همسالان و همکاران اهمیت ویژه ای دارد، به همین دلیل مهم است که همیشه از اخبار کسب و کارها مطلع باشید. وب سایت Forbs به سرعت جدیدترین موضوعات را منتشر می کند.

سر زدن به 50 وب سایتی که معرفی کردیم، از هدر رفتن زمان شما، جلوگیری خواهد کرد.

 

منبع: INC

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-05-06 14:15:51
دسته بندی ها