چطور مهارت خود را در آزادکاری به کار گیریم و درآمد داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

1 فروردین 1399 - 6:05
کار آفرینی - چطور مهارت خود را در آزادکاری به کار گیریم و درآمد داشته باشیم؟ (قسمت دوم)
چطور مهارت خود را در آزادکاری به کار گیریم و درآمد داشته باشیم؟ (قسمت دوم)
امتیاز مطلب: 91%

با پیشرفت تکنولوژی و امکان انجام کارها از طریق اینترنت، آزادکاری با سرعت زیادی در حال فراگیر شدن است. اکنون می‌توانید در منزل با کمترین امکانات کسب درآمد کنید، البته لازم است به‌خوبی مهارت‌های خود را شناسایی کرده و برای دست‌یابی به درآمد کمی صبر داشته باشید. در ادامه پیشنهادهای بیشتری را برای افراد جویای آزادکاری معرفی می‌کنیم. با یوکن همراه باشید.

کسب درآمد با انجام کارهای اداری

بیشتر شرکت‌ها و ادارات برای انجام کارهای خود چون مدیریت ایمیل‌ها، صدور فاکتور و کارهای ثبتی به یک دستیار نیاز دارند. می‌توان تمام این کارها را از راه دور انجام داد، اکنون شما به‌عنوان یک دورکار می‌توانید کارهای چند شرکت را هم‌زمان انجام دهید و به کسب درآمد بپردازید.

کسب درآمد با مشاوره سفر

شاید به مناطق زیادی سفرکرده باشید، از این طریق می‌توانید اطلاعاتی درباره هتل‌ها و مناطق دیدنی در اختیار افراد قرار دهید و با انتشار تجربیات خود درآمد داشته باشید.

کسب درآمد با حسابداری

اگر اطلاعات کافی درباره حسابداری دارید قادر خواهید بود امور مالی شرکت‌ها و افراد را انجام دهید و برای خود درآمد داشته باشید. خیلی از کسب‌وکارهای کوچک برای رسیدگی به امور مالی و مالیاتی خود به کمک شما نیاز دارند و می‌توانید این کارها را به‌صورت آنلاین انجام دهید.

کسب درآمد با ویراستاری

اخیراً تقاضای زیادی برای کار ویرایش وجود دارد، پس می‌توانید کتاب، مقاله، اخبار و تحقیقات را از راه دور ویرایش کنید. شاید در ابتدا درآمد محدودی داشته باشید اما در آینده می‌توانید در مراکز نشر استخدام شوید.

کسب درآمد با انجام تحقیقات

خیلی از سازمان برای تحقیقات خود به اطلاعات آماری نیاز دارند و می‌توانید به‌صورت آنلاین این اطلاعات را برای آن‌ها جمع‌آوری کنید. پس اطلاعات را از راه دور برای سازمان‌ها جمع‌آوری کرده و با تحویل آن‌ها به کسب درآمدمی‌پردازید.

کسب درآمد با مدیریت شبکه‌های اجتماعی

توصیه می‌شود برای رونق کسب‌وکار خود و افزایش بازدید سایت‌ها از شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید. اخیراً شرکت‌ها برای ارتباط با مشتریان خود از پلتفرم‌های فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، واتس آپ و ... استفاده می‌کنند و از این طریق خدمات خود را ارائه می‌دهند. انجام این کارها زمان زیادی از شما می‌گیرد و نیازمند فردی به‌عنوان مدیر شبکه‌های اجتماعی خواهید بود. حالا اگر مهارت کار با شبکه‌های اجتماعی را داشته باشید به‌عنوان یک مدیر آزادکار می‌توانید این حساب‌ها را به دست بگیرید و به موفقیت کسب و کار آن‌ها کمک کنید، البته با وقت گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی موردعلاقه‌تان درآمد خواهید داشت.

کسب درآمد با مشاوره فروش

اگر خود را تحلیلگر خوبی برای شناخت نیازهای بازار می‌دانید، می‌توانید اطلاعات لازم را به دست آورده و با مشاوره به کسب درآمد بپردازید. حتی می‌توانید به‌عنوان بازاریاب فروش هم درآمد داشته باشید، برای این کار باید محصولات تولیدکنندگان مختلف را به اطرافیان خود پیشنهاد داده و کمیسیون بگیرید.

کسب درآمد از طریق محتوای پادکست

متن پادکست باید مشخص باشد و صدای گوینده هم ویرایش شود. اگر در ساخت پادکست مهارت دارید، از این راه درآمد کسب کنید. می‌توانید به‌عنوان تهیه‌کننده پادکست در چند سایت کار کنید تا به‌طور هم‌زمان از چند منبع درآمد داشته باشید.

کسب درآمد با ویرایش ویدئو

امروزه ویدئوها و فیلم‌های آموزشی در فضای مجازی بسیار محبوب هستند. پس می‌توانید با مهارت‌های ویرایشی و از طریق نرم‌افزارهای مخصوص، ویدئوی دیگران را به محتوای موردنظر آن‌ها تبدیل کنید.

کسب درآمد با مدیر کسب‌وکار آنلاین

خیلی از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران می‌خواهند یک کسب‌وکار آنلاین داشته باشند، اما زمان و مهارت کافی برای مدیریت آن را ندارند. اگر شما تجربه مدیر کسب‌وکار آنلاین را دارید، دست بجنباید و از طریق انجام این کار به‌صورت دورکاری درآمد کسب کنید.

کسب درآمد با تولید محتوای صوتی

اگر مهارت تولید محتوای صوتی را دارید، از این طریق به کسب درآمد بپردازید. می‌توانید کارهایی چون تهیه کتاب صوتی، خواندن متن تبلیغ در یک ویدئوی تبلیغاتی یا تهیه آموزش‌های صوتی را از راه دور انجام دهید و درآمد خوبی برای خود رقم زنید.

کسب درآمد با مشاوره بازاریابی

خیلی از شرکت‌ها و کسب‌وکارها خودشان بازاریابی محصولات را انجام می‌دهند؛ اما معمولاً به دلیل نبود دانش کافی به موفقیت نمی‌رسند. اکنون به‌عنوان یک دورکار باتجربه می‌توانید بازاریابی یک کسب‌وکار را به دست بگیرید و با مشاوره به آن‌ها به افزایش درآمدشان کمک کنید، البته از این راه خودتان هم به درآمد خوبی خواهید رسید.

 

منبع : forbes

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-04-25 15:56:18
دسته بندی ها