استراتژی های موثر در بازاریابی را بشناسید

11 بهمن 1398 - 6:00
مدیریت شخصی - استراتژی های موثر در بازاریابی را بشناسید
استراتژی های موثر در بازاریابی را بشناسید
امتیاز مطلب: 98%

استراتژی های موثر در بازاریابی

در خانه کار کردن هم دارای فواید زیادی دارد و هر شخصی که در منزل کار می کند دلیل مخصوص به خودش را دارد. برخی به دلیل این که می توانند از فرزندشان مراقبت کنند و پرستار بچه هم استخدام نکنند (با این کار می توانند پول شان را هم پس انداز کنند). با کار کردن در منزل، آن ها دیگر مجبور نیستند برای رفتن به سر کار در طول روز در رفت و آمد باشند، کار کردن در منزل را ترجیح می دهند. برخی از افراد هم علاقه دارند رییس دیگری به جز خودشان نداشته باشند.

اگر شما هم به هر علتی در منزل کار انجام می دهید، باید سایر افراد را از آن با خبر کنید. در این مقاله تاکتیک هایی آورده شده که می تواند برای شما مفید باشد:

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر و اینستاگرام باعث می شوند که شما به سادگی کارتان را به دیگران معرفی کنید. برای درک کردن اثر آن ها کافی است به این موضوع توجه داشته باشید که اگر دوستان یا فالوورها، پست هایی که شما می گذارید را برای دیگران بفرستند، با چه سرعتی می توانید کارتان را گسترش دهید و خودتان را به بقیه معرفی کنید.

وبلاگ

برای کسب و کاری که دارید وبلاگ درست کنید و در آن کاری که می کنید را به نحوی برای بقیه توضیح دهید که باعث جلب توجه شان شود. شما می توانید در وبلاگ، داستان شروع کردن کارتان را بگویید یا محصولاتی که دارید را معرفی کنید. مردم از زمان های قدیم به شنیدن داستان علاقه مند بودند و هستند.

خبرنامه

اگر به دلیل فرصت کمی که دارید، نمی توانید وبلاگ داشته باشید می توانید تمام اطلاعاتی که دارید را در قالب یک خبرنامه بنویسید. برای مثال اگر در زمینه ی گیاهان دارویی مشغول هستید، خبرنامه ای ایجاد کنید و در آن درباره ی محصولاتی که در آینده خواهید داشت، بنویسید. اگر در زمینه ی کارهای هنری دستی فعال هستید، اطلاعات مختصری درباره ی آن را در خبرنامه منتشر کنید. با این کار باعث می شوید تا افرادی که به حوزه ی کاری شما علاقه مند هستند، به سمت شما جذب شوند.

تبلیغ

با معرفی درست لینک های سایت های دیگر، در صورتی که دیگران هم متقابلا همین کار را برای شما بکنند، می توانید توجه تعداد زیادی از مردم را به خود جلب کنید. با اختصاص دادن درصد کمی از فروش تان برای تبلیغ، به سادگی می توانید خودتان را به دیگران معرفی کنید و دیده شوید.

تخفیف

تخفیف دادن یکی از بهترین راهکار های جلب و جذب مشتری است. تخفیف هایی برای محصولات تان اختصاص دهید ولی برای آن ها یک زمان معین مشخص کنید. اگر این کار را به صورت مداوم انجام دهید، مردم دائما از سایت شما بازدید می کنند و بالطبع فروش شما هم بیشتر خواهد شد.

کارت بازرگانی

یک روش قدیمی اما موثر است. می توانید کارت های بازرگانی ای که متعلق به شماست را به سادگی در مراسم ها، اتوبوس یا همایش ها پخش کنید. اگر کارت شما به درستی طراحی شده باشد، مسلما می تواند باعث جلب توجه مردم شود و آن ها را ترغیب کند که یا از شما خرید کنند و یا با شما همکاری کنند.

حتما اطلاعاتی که مربوط به کارتان یا محصولات، سایت، و لگوی خودتان است را روی آن درج کنید. فکر نکنید که این کار قدیمی است، چرا که هنوز مردم به دلیل این که می توانند به راحتی کارت را حمل کنند، این کارت ها را در کیف پول شان نگه می دارند.

کار کردن در منزل هم چالش برانگیز است و هم انگیزشی، به همین دلیل امیدواریم مواردی که در بالا ذکر شد را استفاده کنید و بتوانید کار یا محصولی که دارید را معروف کنید.

 

منبع: successstory

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-01-27 15:07:18
دسته بندی ها