توصیه هایی که کارآفرینان جوان آمریکایی در رابطه با کارآفرینی دارند

14 بهمن 1398 - 6:10
مدیریت شخصی - توصیه هایی که کارآفرینان جوان آمریکایی در رابطه با کارآفرینی دارند
توصیه هایی که کارآفرینان جوان آمریکایی در رابطه با کارآفرینی دارند
امتیاز مطلب: 96%

کار آفرینی در هر شاخه ای که صورت گیرد، مشکلات و به دنبال آن لذت های مخصوص به خودش را دارد که در هیچ کار دیگری نمی توان چنین تجربه ای بدست آورد. به همین دلیل پایگاه خبری «بیزنس اینسایدر» با چند کار آفرینی که سنی کمتر از 30 سال دارند و به اعتبار زیادی دست پیدا کردند که در مجله ی فوربز به ثبت رسیده، رفته است و از آن ها سوال کرده که راز موفقیت شان چه چیزی بوده است. در این مقاله با اسرار موفقیت آن ها آشنا خواهید شد. با یوکن همراه باشید

ماکسیم رازماخین، بنیان گذار شرکت پخش نوشیدنی  Thirstie

به رسانه ها اهمیت ندهید: هیچ گاه به صحبت ها و شایعه هایی که رسانه ها در مورد شما می گویند گوش ندهید. مراقب حرکت ها و فنونی که رقیب های شما استفاده می کنند، باشید. اما از آن ها پیروی نکنید.

همیشه نظراتی که می دهید را بررسی و بازبینی کنید: وقتی شما شرکتی را راه اندازی می کنید، باید به صورت مداوم پلن ها، ایده ها و نظراتی که دارید را بازبینی کنید تا از به روز بودن آن ها مطمئن شوید.

ماکسیم رازماخین - مؤسس Thirstie

ایمبر ونزباکس، یکی از بنیان گذاران و مدیر  RewardStyle

او در سن 23 سالگی یک وبلاگ ساخت تا با استفاده از آن بتواند مشتری هایی را جذب کند تا این که شرکت RewardStyle را تاسیس کرد. این شرکت در بالا بردن درآمد به صورت اینترنتی به کاربران اینترنت کمک می کند.

مؤسس RewardStyle - ایمر ونزباکس

تا می توانید علم بیاموزید: ببینید تا افرادی که حرفه ای مشابه شما دارند، چه کارهایی کرده اند و به دنبال یک فرصت مناسب باشید تا از چیزهایی که فرا گرفته اید استفاده کنید. همزمان با سپری کردن دوران دانشگاه، در شرکت های زیادی کار آموزی کردم تا هر آن چیزی که به مد و لباس ارتباط دارد را فرا بگیرم.

مشتری خودتان باشید: من وقتی نیازی را در جامعه حس کردم، شرکت RewardStylee را تاسیس کردم. بررسی کنید که در زندگی شما و دیگران چه مشکلاتی وجود دارد و تلاش کنید آن ها را برطرف کنید. با این کار توانایی نقد محصول را هم پیدا می کنید.

اشخاص مناسبی را برای تیمی که دارید انتخاب کنید: شاید استخدام کردن افراد حرفه ای برای شما گران تمام شود اما ارزشش را دارد. استخدام تیم حرفه ای در آینده ی شرکت شما تاثیر گذار است. شاید ایده ی خوبی داشته باشید اما اگر تیم متخصصی نباشد که آن ایده را به فروش برساند یا تحویل دهد، هیچ گاه به موفقیت نخواهید رسید.

دیوید هیسانگ، بنیان گزار  Shephard Therapeutics

بعد از این که David  به سرطان کمیاب سر و گردن دچار شد، سازمانی را برای شناخت درمان سرطان های کمیاب بنیان گزاری کرد.

به ندای درونی تان گوش فرا دهید: معمولا بهترین گزینه ی شما همان موردی است که تصور  می کنید خیلی مشکل است، پس از آن نهراسید. با تجربه ای که من در گذشته بدست آوردم، اگر به ندای درونی تان گوش بدهید و کارتان را عملی سازید، بعد ها می توانید موفقیت در کارتان را مشاهده کنید.

مؤسس Shephard Therapeutics - دیوید هیسانگ

با شهامت باشید: برای شروع کار باید شهامت به خرج دهید. ولی این به این معنا نیست که هر زمان به کمک نیاز داشتید از کسی درخواست نکنید.

مایکل مارتین، یکی از بنیان گزاران  RapidSOS

شرکت مارتین با سرعت زیادی رو به رشد است، چرا که سرویسی را عرضه می کند که مشکل بسیار ساده ای اما همگانی را از مردم برطرف می کند. برنامه ای که او برای گوشی های همراه هوشمند نوشته، این امکان را به افراد می دهد تا در شرایط اضطراری، موقعیت مکان خود را به مرکز های مربوطه ارسال کنند. این برنامه در ژوئن 2016 ساخته شد و انتظار است تا پایان سال 2017 روی میلیون ها گوشی هوشمند نصب شود.

مؤسس RapidSOS - مایکل مارتین

اهمیت علاقه: وقتی شما می خواهید کاری را شروع کنید با فراز و نشیب های زیادی روبرو می شوید. به همین دلیل اگر به کاری که انجام می دهید علاقه مند نباشید، خیلی زود تسلیم آن می شوید.

خود را در غرق در سختی کنید: همیشه به افرادی که سن کمتری نسبت به من دارند، می گویم از هر چیز راحتی دوری کنید. چرا که چالش ها باعث می شود شما فردی کار کشته بار بیایید. دائما کار های جدید را امتحان کنید تا سرانجام بتوانید در مسیری که علاقه مند هستید، گام بردارید.

یوجین مارینلی، یکی از بنیان گزاران  Blend

او یکی از بنیان گزاران شرکتی است که کمک می کند تا شما بتوانید از بانک های بزرگ وام مسکن دریافت کنید.

چیز خسته کننده را بهبود بخشید: ما به سراغ کاری رفتیم که هیچ شخصی حتی یک لحظه به آن فکر نمی کند چون تصور می کند وقت تلف کردن است. هر چیزی که که تصور می کنید کلیشه ای و یا خسته کننده است را بهبود بخشید.

اشخاص لایق را استخدام کنید: اشخاصی را انتخاب کنید که نقاط قوت و ضعف شما را به خوبی بشناسند و در کار تان باعث پیشرفت شما شوند.

مؤسس Blend - یوجین مارینلی

مایکل جانسون، مدیرعامل و یکی بنیان گزاران  Visikol

او مدیرعامل یک شرکت فعال در حوزه بیوتکنولوژی است که کمک می کند تا بافت ها به صورت سه بعدی برای دانشمندان قابل مشاهده باشند. این روش باعث می شود تا تشخیص دادن بیماری هایی از قبیل آلزایمر و سرطان ها راحت تر اتفاق بیفتد.

مایکل جانسون - مدیرعامل Visikol

کارتان باید طبق علاقه ی شما باشد: بیشتر افرادی که می بینم استارتاپی  را به راه می اندازند که به آن هیچ علاقه ای ندارند و فقط برای افزایش درآمد به این کار می پردازند. پول انگیزه ی خوبی برای بدست آوردن موفقیت طولانی مدت شما نیست.

تا جایی که می توانید وقتتان را به مطالعه بپردازید: تا جایی که می توانید مطالعاتی در زمینه رشته ی خودتان داشته باشید تا زمانی که به کنفرانس ها می روید فردی نا آگاه شناخته نشوید.

 

منبع: Businessinsider

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-02-04 10:15:45
دسته بندی ها