بهترین توصیه‌ای که 11 نفر از افراد موفق دریافت کرده‌اند

20 دی 1396 - 8:00
مسیر موفقیت - بهترین توصیه‌ای که 11 نفر از افراد موفق دریافت کرده‌اند
بهترین توصیه‌ای که 11 نفر از افراد موفق دریافت کرده‌اند
امتیاز مطلب: 95%

افراد موفق بهترین مشاوره‌ای که از مربیان خود در راستای موفقیت شدن دریافت کرد‌ه‌اند را با ما به اشتراک می‌گذارند. در ادامه با یوکن همراه باشید.

1. زمان ارزشمندترین چیزی است که دارید.

پدر من، چارلی هارینگتون، اولین و بهترین مربی‌ام بود. او به من آموخت که روزم را بر اساس یک دلار در ازای یک دقیقه تحلیل کنم. من هر یکشنبه، هفته پیش رو را بررسی می‌کنم. من قبل از جابجایی چیزها، وقت خود را ارزیابی می‌کنم. من می‌پرسم که این پروژه چه مدت طول خواهد کشید؟ پیشرفت من چیست؟ هزینه فرصت چیست؟

من هر روز سهام خود را در کسب و کارهای مردم رد می‌کنم زیرا آن‌ها بیش از حد زمان من را می‌خواهند: تماس یک ساعته‌ی هفته‌ای، جلسه حضوری ماهانه، ملاقات سه ماهه.

اما این یک استارتاپ است. اگر در سه سال یک میلیون دلار درآمد داشته باشد، من 5 درصد دریافت می‌کنم که 50 هزار دلار است. براساس محاسبات ارزشش را ندارد.

من اخیرا 2 میلیون سهام در یک شرکت دولتی خریداری کرده‌ام که هر سهم 60 سنت به فروش می‌رسد. آن‌ها فقط برای یک جلسه هیئت مدیره سه ماهه (دو نفر به صورت شخصی) خواسته‌اند. این امر منجر شده است که ارزش زمانم را داشته باشد.

- کوین هارینگتون، مخترع صنعت تبلیغات، پیشگام صنعت "As Seen on TV" وoriginal Shark on Shark Tank.

2. درآمد شما به ارزشی که به ارمغان می‌آورید بستگی دارد.

من در بیست سالگی با مربی‌ام، بیل میچل آشنا شدم. من به وضوح بهترین توصیه خود را به یاد می‌آورم: او در مورد اهداف من پرسید، و من پاسخ دادم: " کسب 250000 دلار در کمیسیون." او با خنده گفت: "تا بعد از 30 سالگی روی پول درآوردن تمرکز نکن."

این جمله‌ی او دیوانگی به نظر می‌رسید اما او به شدت موفق بود، بنابراین من پرسیدم: "چرا نه؟" او توضیح داد که اگر شما به دنبال پول باشید، همیشه فقط به دنبال پول هستید و به ندرت حس خوشحالی و خوشبختی را تجربه می‌کنید. "در عوض، تبدیل به ارزشمندترین شخص بشوید؛ خدمات بیشتر ارائه کنید، به هر کسی برای رسیدن به اهداف و تبدیل شدن به بهترین کمک کنید و حدس بزنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ سطل‌ها پول به شما داده خواهد شد."

خیلی‌ها در دنیای امروز خواهان زندگی افراد پولدار هستند، اما تعداد اندکی نصیحت مربی من را درک و به آن عمل می‌کنند: درآمد شما همیشه به طور مستقیم به ارزشی که به بازار می‌آورید وابسته است.

-تام فرری، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت تام فرری اینترنشنال، منتخب شده شماره اول مشاور املاک توسطSwanepoel Power 200  و پرفروش‌ترین نویسنده نیورک تایمز author of Life! By Design.

3. با فروتنی بگویید بله.

مربی‌ام به من آموخت: "جهان، سکون را دوست دارد، نه گفتن را دوست دارد. به عنوان یک کارآفرین، کار شما این است که بله بگویید و تغییراتی را که جهان هنوز نمی‌داند به آن نیاز ندارد را ایجاد کنید. انتظار هیچ قدردانی و تشکری را نداشته باشید. دیدن تغییر شما به خودی خود پاداشی کافی خواهد بود.

-دائه رینگلمنن، بنیان‌گذار و مدیر توسعه                    Indiegogo 

4. ارتباط انسانی را به یاد داشته باشید.

بیل درپر، پدرم، به من گفت که مهم نیست که چه کسی فروش را انجام دهد یا چه کسی خرید را انجام دهد؛ این ارتباط انسان است که مهم است. من هر بار که یک صندوق را جمع می‌کنم و یا یک کارآفرین را می‌بینم، در مورد آن فکر می‌کنم.

-تیم دریپر، نایب رئیس افسانه‌ای، بنیان‌گذار Draper Associates و DFJ

5. جلوی راه خود را نگیرید.

مشاوره‌ای که در طول حرفه‌ام از آن بهره بردم این است: "سه چیز باعث می‌شود افراد بزرگ شکست بخورند: ترس، حرص و طمع و خودخواهی". اگر به سقوط هر رهبر در طی تاریخ نگاه کنید، می‌بینید که حداقل دارای یکی از این صفات هستند.

وینی ویولا، مردی که پس از بزرگ شدن در خیابان‌های بروکلین و با داشتن پدری که راننده کامیون بود تبدیل به یک میلیاردر خود ساخته شد، این نصیحت را یک شب به من گفت. توصیه‌های او به من کمک کرد تا برخی از موفق‌ترین‌ها مشارکت‌های تجاری را با تمرکز تلاش‌هایم در افرادی که قضاوت صحیح دارند، سخاوتمند و فروتن هستند کسب کنم. من نیز تلاش می‌کنم این ویژگی‌ها را در زندگی خودم داشته باشم.

-مایکل اوود، بنیان‌گذار Swap Protocol ؛ پرشور در مورد آینده‌ای که در آن مردم ارزش‌های دیجیتالی را بدون مداخله شخص ثالث معامله می‌کنند.

6. بسیار مراقب باشید که چگونه دو ساعت اول و آخر هر روز را می‌گذرانید.

نزدیک‌ترین مربی من، یکی از موفق‌ترین رهبران در صنعت مالی، در اوایل دوران حرفه‌ایم مشاوره‌ی جالبی به من داد: "اکثر مردم به‌طور واکنشی بیدار می‌شوند و به نیازهای جهان پی می‌برند نه خودشان." در جهان ارتباطات نامحدود، مردم از جامعه جدا نمی‌شوند تا زندگی خود را تجزیه و تحلیل کنید.

دو ساعت اول از روز شما باید با هماهنگی تلاش‌های کوتاه مدت و اهداف درازمدت خود باشد. من ساعت 3:30 صبح از خواب بیدار می‌شوم، برای بیست دقیقه مدیتیشن انجام می‌دهم و کتاب می‌خوانم، سپس یک ساعت را صرف تمرین شدید مانند تمرین سیرک یا کوه‌نوردی می‌کنم.

دو ساعت آخر روز، انرژی‌تان را برای روز بعد تعیین می‌کند. من یک ساعت را صرف مطالعه و یا یادگیری یک مهارت جدید می‌کنم و یک ساعت باقیمانده را به برنامه ریزی برای روز بعد می‌گذرانم.

یاد بگیرید که به جای شغلتان بر روی خودتان سخت کار کنید.

-برت لاکت، بازیکن سابق NFL، و شریک ارشد M2Jets؛ با M2Jets در Instagram ارتباط دارد.

7. بزرگ فکر کنید؛ از جسور بودن نترسید.

یک کارآفرین شدن، شما را از گرفتن حقوقی خوب به افزایش ناگهانی یا دست و پنجه نرم کردن با بودجه‌ای به همان اندازه می‌برد. مقیاس شما به طور کامل تغییر می‌کند. در حقیقت گاهی، فکر ریسک با پولی که می‌توان برای مدت طولانی با آن زندگی کرد ترسناک است.

یکی از سرمایه‌گذاران در اولین شرکت من، که یک کارآفرین موفق با چندین کسب و کار بود، من را به سرعت به مقیاس هل داد و منجر به اتلاف نشدن وقت در ساختن چیزها به صورت آهسته شد. توصیه او: "بزرگ فکر کنید؛ نگران نباشید، کارهای جسورانه‌ای انجام دهید که ایده‌ها و کسب و کار شما را بزرگ می‌کند. "

این امر به من فشار آورد تا استراتژی‌های جسورانه‌ای که هنوز هم از آن‌‌ها سود می‌برم را امتحان کنم. چه سرمایه‌گذاری در یک محصول جدید و چه شرط‌بندی در یک کارمند گران‌قیمت که با سود سهام جبران می‌شود، باشد. "نترسیدن از بزرگ فکر کردن" تبدیل به منبر شد.

-یولی زیو، بنیان‌گذار و مدیرعامل Style Coalition، نویسنده پرفروش Millionaire Influencer و کارآفرین مهاجر که کسب و کار خود را از صفر به میلیون‌ها رساند.

8. همسر خود را با دقت انتخاب کنید.

یک مربی این توصیه قدرتمند را با من به اشتراک گذاشت: "تنها کسی که در تمام زندگی آن را انتخاب می‌کنید، همسر شما است؛ هر کس دیگری به ما داده می‌شود: والدین، خواهر و برادر، همکلاسی، همکاران، همسایگان، حتی فرزندان شما. بنابراین عاقلانه انتخاب کنید."

از صمیم قلب اعتقاد دارم که انتخاب شریک زندگی یکی از بزرگ‌ترین تأثیرات در زندگی ما است؛ از سلامت ما به ثروت ما، از عمق و وسعت زندگی‌ای که داریم.

چه مجرد هستید، ازدواج کرده‌اید یا طلاق گرفته‌اید، در حال حاضر زمان برای کار بر روی "کسی که باید باشید" به منظور جذب، تحول یا بهبود رابطه با همسر فعلی یا آینده خود است. این یک گزینه است، عاقلانه انتخاب کنید.

- آليسون دان، رئيس و مدير اجرايي Deliberate Directions و مربی اجرایی کسب و کار برنده‌ی جایزه

9. در روابط معتبر سرمایه‌گذاری کنید.

کسب و کار شخصی است. مایل باشید که با خوشحالی ارتباط برقرار کنید، چه زمانتان مورد نیاز باشد چه یک درخواست از شما داشته باشند و یا چه اطلاعات مربوط به موفقیت کسب و کار  باشد. روابط معتبر نیاز به سرمایه‌گذاری زمان، انرژی و تلاش دارند، بنابراین افراد مناسبی برای صرف وقت پیدا کنید و مشتاقانه در این روابط سرمایه‌گذاری کنید.

علاوه بر این، اگر هدف شما ایجاد روابط واقعی و با اعتماد باشد صداقت و شخصیت همیشه اهمیت خواهد داشت. شخصی باشید که تمایل به کار کردن با او را دارید.

-جو کاکاتی، یکی از بنیان‌گذاران و رئیس باشگاه Poker Central

10. در حد توانایی خود زندگی کنید.

بهترین توصیه‌ای که دریافت کردم این بود: " تمایل خود برای موفقیت را با استفاده از بدهی خارج از توانایی با شکست رو به رو نکنید". استفاده از بدهی برای به دست آوردن چیزهای لوکس یا شیوه زندگی بالاتر از درآمد فعلی شما، هرگونه شعله‌ای برای موفقیت را از بین می‌برد . شما در واقع این‌گونه اثر کار و پاداش را برعکس می‌کنید.

من سال‌ها تعطیلات نداشتم تا بتوانم کسب و کارم را به نقطه‌ای ثابت برسانم. اگر شما به خوبی در حد توانایی خود از طریق سرمایه‌گذاری در تحصیلات و مهارت‌هایتان زندگی می‌کنید، روزی بیدار خواهید شد و می‌بینید که پول بیش از اندازه برای چیزهایی که می‌خواهید در اختیار دارید و آن پول را ذخیره می‌کنید.

-جوشو هریس، بنیان‌گذار Quantum Jump Consulting؛ ابتدا کسب و کار را در 12 سالگی آغاز کرد و اکنون به کارآفرینان چگونگی شروع و رشد کسب و کار بازاریابی دیجیتال را از ابتدا آموزش می‌دهد.

11. سپاسگزار باشید، تفریح کنید و از دیگران مراقبت کنید.

والدین شگفت‌انگیز من همیشه مربیان مورد علاقه من خواهند بود. به عنوان مهاجران، آن‌ها هر کاری که در توانشان بود برای مراقبت از خانواده ما همان‌طور که شش نفر ما در یک آپارتمان دو خوابه در ردونو بیچ در کالیفرنیا زندگی می‌کردیم، انجام دادند.

هر دو مشغول به کار در دو شغل تمام وقت بودند، اما زمان برای بردن ما به ساحل داشتند و به کسانی که فقیرتر بودند، غذا یا پول می‌دادند. آن‌ها هر دو در نهایت در کسب و کار موفق شدند، اما همچنان به همان اصول پایبندند، مهم نیست که چقدر خودشان پول داشته باشند.

امروزه، خانواده من هنوز زمان برای دور هم جمع شدن و تفریح کردن با هم را دارند و از چیزهایی که با پول نمی‌توان خرید لذت می‌برند و به کسانی که نیاز دارند کمک می‌کنند. این باعث می‌شود روزهای خوب شیرین‌تر شود و روزهای سخت‌ آسان‌تر شود.

-نفیس نینا هودیت، موسس و وکیل مدیریت شرکت SLS

 

منبع: Success

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2018-03-25 09:27:14
  • نظرات
تصویر آواتار
   کاربر مهمان

عالی بود

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار
   کاربر مهمان

مقاله رو‌ مطالعه کردم، توصیه های خوب و تاثیرگذاری داره و دارای محتوای غنی است اما بیشتر بر روی ترجمه تمرکز کنید بعضی بخش ها مفهوم رو به خوبی نمیرسونه

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار Golzar Hashemi
   Golzar Hashemi

بسیار عالی

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار Golzar Hashemi
   Golzar Hashemi

بسیار عالی

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه
دسته بندی ها