قبل از خواب جملات تأکیدی مثبت تکرار کنید تا به آرامش برسید

26 شهریور 1399 - 6:00
انگیزشی - قبل از خواب جملات تأکیدی مثبت تکرار کنید تا به آرامش برسید
قبل از خواب جملات تأکیدی مثبت تکرار کنید تا به آرامش برسید
امتیاز مطلب: 91%

چقدر لذت بخش است خواب شبانه‌ی خوبی را تجربه کنید و صبح با ذهن و بدنی با نشاط و سرحال از رختخواب بیرون بیایید؛ برای این منظور باید قبل از خواب از جملات تأکیدی مثبت استفاده کنید. در واقع تصویر سازی و دریافت انرژی مثبت شما را به سمت آرامش رهنمون می کند. با یوکن همراه باشید.

باید بدانید ذهن ناخودآگاه انسان با ساده لوحی، تمام حرف‌ها، تصاویر و افکار را به عنوان حقیقت می پذیرد، پس با تغییر افکار منفی به فکرهای مثبت می توانید تغییرات قابل توجهی در زندگی خود به وجود آورید. تکرار جملات تأکیدی مثبت پیش از خواب، این افکار را در ضمیر ناخودآگاهتان تثبیت می کند و جایی برای افکار منفی نخواهد بود. باورهای غلط و منفی سبب ایجاد احساساتی چون ناامیدی، استرس و شرمندگی می شود؛ اما با برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه در جهت مثبت می توانید زندگی را برای خود شیرین و دل‌نشین کنید.

توصیه می کنیم قبل از خواب از جملات تأکیدی مثبت استفاده کنید تا زندگی‌تان را در مسیر تازه‌ای قرار دهید، الگوهای قدیمی و منفی را کنار بگذارید و مغزتان را با فکرهای تازه برنامه ریزی کنید.

جوزف کمپل: "هدف زندگی این است که نبض خود را با ضرب آهنگ کائنات هماهنگ کنید تا طبیعت وجودی‌تان با طبیعت جهان هستی تطبیق یابد."

باید جملات تأکیدی را انتخاب کنید که بیشتر جذبتان می کند و همان‌ها را قبل از خواب 10 بار تکرار کنید. در ادامه چند جمله تأکیدی مثبت را معرفی می کنیم، البته تکرار جمله‌ی تیتر کافی است، اما می توانید خودتان جمله یا کلمه‌ای که با آن ارتباط بهتری برقرار می کنید را هم اضافه کنید. جملات کوتاه مناسب‌ترند و تأثیرگذاری بهتری دارند. باید جمله‌های تأکیدی مثبت را با آرامش و طمأنینه تکرار کنید.

شاید بهتر باشد از انگشتان دستتان کمک بگیرید تا هر جمله دقیقا 10 بار تکرار شود. تمام جملات تأکیدی را در ذهنتان تجسم کنید و اجازه دهید آن احساس در درونتان متجلی شود. باید تصور کنید بدن و ضمیر ناخودآگاهتان تمام جملات را جذب می کند. یادتان باشد جملات تأکیدی مثبت همانند دیگر عادت‌های خوب، برای این که نتیجه بخش باشند نیاز به تکرار و استمرار دارند. پس تمام عبارات تأکیدی را بیشتر از یک شب تکرار کنید تا تأثیرگذاری آن هویدا شود.

با جذب هر فکر مثبت جدید از یک فکر منفی رها می شوید. پس با تکرار این جملات، از ترس و دو دلی رها شده و آرامش و عشق را دریافت می کنید.

بهترین جملات تأکیدی مثبت پیش از خواب

من امروز رها و آزاد هستم

من امروز از ترس، نگرانی، خشم، ناراحتی و ملامت رها هستم. تمام نگرانی‌ها و استرس‌ها را کنار گذاشته‌ام. هر آنچه منفی است فرو می گذارم و مثبت‌ها را نگه می دارم. وقتی به خواب بروم دوباره آزاد خواهم بود تا لذت و آرامش را دریافت کنم.

من می بخشم

هر آنچه باید اتفاق بیفتد رخ داده و من برای تغییر آن توانی ندارم. پس اتفاقات گذشته اهمیتی ندارد و می گذارم زندگی همان طوری باشد که اتفاق افتاده است. من تمام انسان‌ها را می بخشم، خودم را می بخشم و تمام آنچه باعث این پیشامد ناخوشایند شده را می بخشم. من به زندگی اطمینان دارم و در امنیت و آرامش کامل هستم.

من اجازه دارم خوب بخوابم

امشب به خودم اجازه می دهم چشمانم را روی هم بگذارم و فردا سرحال از رختخواب بلند شوم. بدن، ذهن و روان من لایق این استراحت هستند و من می توانم خواب شبانه‌ی خوبی داشته باشم.

من خوابی عمیق و آرام خواهم داشت

اتاق خواب من مکانی عالی برای آرامش و آسودگی است. وقتی به اتاق خواب می روم و سر روی بالش می گذارم، تمام دل مشغولی‌های روزانه‌ام کمرنگ می شوند. بار مسئولیت‌ها از روی دوشم برداشته می شوند و به خواب می روم.

من سپاسگزار و قدردانم

من برای این زندگی سپاسگزارم. برای تمام کسانی که در حقم خوبی کردند سپاسگزارم. قدردان معلمانی هستم که به من درس زندگی دادند. من برای عشقی که دریافت می کنم و می دهم سپاسگزارم. من برای روشنی روز و تاریکی شب که در آن آرامش دارم سپاسگزارم.

من با آغوش باز پذیرای تمام رؤیاهایم هستم

وقتی شب رو به تاریکی می رود، تمام نگرانی‌های من رنگ می بازد. من با تکیه بر این که هر چه در توان داشته‌ام برای امروز انجام داده‌ام، با آرامش به خوابی عمیق فرو می روم. من تمام رؤیاهایم را با کمال میل و آغوش باز می پذیرم، زیرا فردا با قدرتی تازه شروع خواهد شد.

به این امید که خوابی آرام داشته باشم

انشالله می توانم خوابی آرام داشته باشم. به این امید که رؤیاهایم سرشار از عشق باشند. حتماً می توانم شادمانی را در زندگی‌ام تجربه کنم و فرصت‌های عالی به سویم رهنمون می شوند.

من پذیرای یک خواب با کیفیت هستم

من درِ خانه‌ام را به روی آرامش می گشایم. نور را به قلبم دعوت کرده و عشق و آرامش و شادی را پذیرفته‌ام. روح من شاد و ذهنم در سکون و آرامش است. سپاسگزار و قدردانم و با آغوش باز پذیرای خواب خوب شبانه هستم.

من آرامش را انتخاب می کنم

من آرامش را در اولویت اول خود قرار می دهم. آرامش در ذهن و روحم برقرار است. چشمانم را می بندم تا ورای آنچه چشمان فیزیکی‌ام قادر به دیدن آن است، با چشمانی نو ببینم.

من با جهان هستی هماهنگ هستم

تپش قلب من با ضرب آهنگ طبیعت هماهنگ است. من با شب و خوابی که همراه آن است هماهنگ هستم.

اکنون به این سؤالات فکر کنید:

  • می خواهید قبل از خواب کدام یک از جملات تأکیدی مثبت را تکرار کنید؟
  • چه چیزی به شما کمک می کند تا بعد از یک روز پراسترس و سخت خوابی آرام داشته باشید؟
  • چه باورهای مثبتی را می خواهید در خود به وجود آورید؟
  • چه باورهای منفی دارید که می خواهید آن‌ها را کنار بگذارید؟

بهترین جملات تأکیدی مثبت را با یوکن به اشتراک بگذارید.

منبع: aimhappy

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-09-05 14:50:02
دسته بندی ها