کسب و کارهایی که با کمترین هزینه قابل راه‌اندازی است

23 اردیبهشت 1399 - 6:05
کار آفرینی - کسب و کارهایی که با کمترین هزینه قابل راه‌اندازی است
کسب و کارهایی که با کمترین هزینه قابل راه‌اندازی است
امتیاز مطلب: 92%

همیشه برای راه اندازی یک کسب و کار نیاز به سرمایه گذار ندارید، چرا که اگر نگاه دقیق‌تری داشته باشید کسب و کارهای ارزانی برای راه اندازی وجود دارد. با یوکن همراه باشید.

هم اکنون کسب و کارهای زیادی وجود دارد، اما اگر بخواهید یکی از آن‌ها را راه اندازی کنید شاید به بودجه‌ی زیادی نیاز داشته باشید. اگر سرمایه‌ی زیادی برای راه اندازی کسب و کار ندارید، نگران نباشید زیرا شما هم می توانید در دنیای پرپیچ و خم کارآفرینی قدم بگذارید. کسب و کارهایی هستند که نیاز به سرمایه گذار ندارند و می توانید خودتان به تنهایی راه بیندازید. در ادامه‌ی مقاله، این کسب و کارهای کم هزینه را معرفی می کنیم.

اگر بیشتر از صد هزار تومان در حساب خود دارید و می خواهید یک لباس یا کفش ارزان بخرید، کمی دست نگه دارید. اکنون می خواهیم راهنمایی‌هایی برای راه اندازی کسب و کارهای ارزان به شما معرفی کنیم. روی این کسب و کارها تمرکز کنید و ببینید کدام یک می تواند برای شما مفید باشد.

سازمان‌دهی حرفه‌ای

از طریق شبکه‌های اجتماعی می توانید به یک سازمانده حرفه‌ای تبدیل شوید و کسب و کاری جدید برای خود دست و پا کنید. مطمئناً از طریق این کار به درآمد خوبی خواهید رسید.

نگهداری از خانه

خیلی از مردم به یک فرد قابل اعتماد برای نگهداری از خانه و وسایل داخلش نیاز دارند. اگر می خواهید چنین کاری انجام دهید همین حالا دست به تبلیغ بزنید. بهتر است از خانه‌های اطراف خود شروع کنید، چون همسایه شما هستند و راحت‌تر می توانند به شما اعتماد کنند.

نگهداری از کودکان

اگر در مراقبت از کودکان مهارت دارید، فرصت خوبی است تا برای نگهداری از آن‌ها تقاضا دهید. این کار هیچ هزینه‌ای در بر ندارد و می توانید بدون سرمایه گذاری به درآمد قابل توجهی برسید. برای شروع از شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های فعال در این حوزه استفاده کنید.

کسب و کار  کم هزینه - نگهداری از کودکان

وبلاگ نویسی

در پلتفرم‌های رایگان وبلاگی ایجاد کنید تا در معرض دید دیگران قرار بگیرد. از طریق تبلیغات و جذب کاربر به سایت خود می توانید به درآمدزایی برسید. گرفتن ریپوتاژ آگهی یا تبلیغات کلیکی می تواند انتخاب خوبی برای درآمدزایی شما باشد.

بازاریابی

می توانید به‌عنوان بازاریابی در خیلی از سایت‌ها مشغول کار شوید. برخی کسب و کارها برای فروش بیشتر از افراد عادی به‌عنوان بازاریابی استفاده می کنند. بدین ترتیب به سرعت می توانید به یک بازاریاب تبدیل شوید.

فروش کتاب‌های دست دوم

گاهی کتاب‌های دست دوم با توجه به قیمت پایین می تواند مشتری بیشتری نسبت به کتاب‌های نو داشته باشد. اگر در کتابخانه‌تان کتاب‌های دست دوم زیادی وجود دارد که هیچ تمایلی به خواندن آن‌ها ندارید، برای فروختن آن‌ها از شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های فعال در این زمینه استفاده کنید.

تمیز کردن خانه

می توانید با کمتر از صد هزار تومان وسایل لازم برای تمیز کردن قسمت‌های مختلف خانه را خریداری کرده و در این زمینه مشغول کار شوید. برای شروع به کار به تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید.

فعالیت در سرویس‌های تاکسی آنلاین

می توانید به آسانی و با ارائه چند مدرک ساده به یک راننده سرویس‌های تاکسی آنلاین تبدیل شوید. اگر خودروی‌تان امکانات لازم برای این کار را ندارد، خودروی فرد دیگری را برای این کار اجاره کنید.

کسب و کار کم هزینه - فعالیت در تاکسی آنلاین

ارائه‌ی مشاوره

اگر در زمینه‌ای چون طراحی سایت، خرید خانه، بدن‌سازی و ... تخصص دارید، قادر خواهید بود به یک مشاور تبدیل شوید. البته این کار نیاز به مجوز دارد، پس با دریافت مجوزها مشتری هدف خود را پیدا کرده و با توجه به آن یک شبکه انسانی قوی بسازید. برای این کار کافی است یک کانال در تلگرام یا صفحه‌ای در اینستاگرام بسازید و به معرفی خدمات خود بپردازید که هیچ هزینه‌ای هم برایتان نخواهد داشت.

آموزش

این بازار همیشه مشتری‌های خود را دارد. اگر در زمینه‌ای مهارت دارید، گزینه‌ی تدریس را در نظر بگیرید. داشتن مهارت‌هایی چون نواختن موسیقی یا تدریس کتاب‌های دبیرستان بسیار مفید است و می تواند برای شما درآمدزایی کند.

ترجمه

اگر به کار ترجمه مشغول هستید، قطعاً می دانید این بازار پتانسیل بسیار بالایی دارد. با ترجمه مقالات به درآمد بسیار خوبی می رسید. از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های فعال در این زمینه می توانید برای بازاریابی کار خود استفاده کنید.

نویسندگی

در اوقات فراغت خود کتاب بنویسید. اگر مهارت نویسندگی دارید، وقت‌های خالی را به نوشتن کتاب اختصاص دهید. اگر می خواهید در فضای مجازی نویسندگی کنید، وب سایت‌های خبری گزینه‌ی خوبی برایتان خواهند بود تا بتوانید در حوزه‌ی موردعلاقه‌تان به نویسندگی مشغول شوید.

راهنمایی توریست‌ها

می توانید برای توریست‌هایی که وارد محل زندگی شما می شوند، راهنمای خوبی باشید، زیرا شما با آن منطقه آشنایی دارید. این کار درآمد خوبی برایتان به دنبال خواهد داشت.

فروش وسایل دست‌ساز

اگر سلیقه‌ی زیادی برای ساخت وسایل دست ساز دارید، سود خوبی در انتظارتان خواهد بود. می توانید محصولات دست ساز خود را در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های فعال در این زمینه به فروش برسانید.

کسب و کار کم هزینه - فروش وسایل دست ساز

پیک موتوری

اگر صاحب موتور هستید، این شغل می تواند انتخاب خوبی برای کسب درآمد در وقت‌های اضافه باشد. با توجه به وقت خود بازه‌ی زمانی کار را مشخص کنید. کارهای زیادی چون تحویل غذا وجود دارد که می توانید به عنوان پیک موتوری برای این کسب و کارها کار کنید.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

خیلی از افراد حتی نوجوانان که حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارند، می توانند صفحات اجتماعی یک کسب و کار را مدیریت کنند. شما هم می توانید مدیریت شبکه‌های اجتماعی را به عهده بگیرید و برای این کار به درآمد خوبی برسید.

خرید کردن برای دیگران

می توانید با انجام خرید برای دیگران به درآمد برسید. اگر صاحب موتور باشید، این کار را سریع‌تر انجام خواهید داد. از طریق شبکه‌های اجتماعی برای این کار بازاریابی کنید.

انجام خدمات جابه‌جایی

اگر صاحب یک وسیله نقلیه هستید، با این روش به درآمد برسید. کارهایی مانند جابه‌جایی بسته یا نامه می تواند انتخاب مناسبی باشد.

تنظیم اظهارنامه مالیاتی

در هر زمانی می توانید امور مالیاتی را به انجام برسانید. اگر در این باره اطلاعی ندارید "آموزش آنلاین تنظیم اظهارنامه مالیاتی" را سرچ کنید. افراد زیادی هستند که حاضرند برای این کار هزینه‌ای پرداخت کنند.

فعالیت در بازارچه محلی

اگر صاحب اجناسی هستید که امکان فروش دارند، توصیه می کنیم حتماً آن‌ها را به فروش برسانید. با فروش اجناس خود در بازار محلی می توانید روزانه به درآمد صد هزار تومان یا بیشتر برسید.

منبع: inc

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-05-11 16:44:19
دسته بندی ها