معرفی استارت آپ‌های ایرانی: اپ آموزش زبان انگلیسی اینتو

11 تیر 1399 - 6:05
استارتاپ - معرفی استارت آپ‌های ایرانی: اپ آموزش زبان انگلیسی  اینتو
معرفی استارت آپ‌های ایرانی: اپ آموزش زبان انگلیسی اینتو
امتیاز مطلب: 92%

امروزه برای کسب موفقیت در زمینه‌ی شغلی و تحصیلی دانستن زبان انگلیسی یک ضرورت محسوب می‌شود. افرادی که می‌خواهند دانش خود را به‌روز نگه دارند و از پیشرفت دنیای علم و تکنولوژی جا نمانند باید زبان انگلیسی را بدانند و به آن تسلط داشته باشند. علاوه بر اینها دانستن زبان انگلیسی این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا با افراد برجسته در حوزه‌های تخصصی ارتباط برقرار کنند و دانش‌شان را در آن زمینه افزایش دهند. 

برای یادگیری زبان انگلیسی روش‌ها و متدهای فراوانی وجود دارد اما از میان روش‌های مختلفی که امروزه برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌شود هیچ‌کدام مانند استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان، ساده، دردسترس، کم‌هزینه و لذت‌بخش نیست. شاید به همین دلیل است که یادگیری با کمک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. البته در این میان، استفاده فراگیر از گوشی های هوشمند و افزایش نفوذ آن در بین کاربران را هم نباید بی‌تأثیر دانست. 

آموزش زبان انگلیسی اپلیکیشن آموزش زبان اینتو in2

اپ اینتو براساس جدیدترین متدها و با استفاده از جدیدترین ویدئوهای آموزشی یادگیری زبان انگلسی را برایتان راحت می‌کند و آن را به شما آموزش می‌دهد. سطوح آموزشی این اپلیکیشن در سه سطح مبتدی، متوسط و حرفه‌ای است و در هر سطح در بخش‌های گرامر، تلفظ و لغت ویدئوهای آموزشی‌، انیمیشن و موزیک ویدئوهایی را به شما ارائه می‌کند. در هر سطح آموزش گرامر، تلفظ و لغت حول محور موضوعاتی مانند پوشاک، موسیقی، مسیریابی، احساسات، ماه‌های سال، اعضای بدن، فصل‌ها، تعطیلات، تماس‌های تلفنی و... انجام می‌شود.

تصویری از آموزش لغت با موزیک ویدئو 

آموزش زبان انگلیسی با کمک موزیک ویدئو

تصویری از آموزش تلفظ با ویدئوهای آموزشی

آموزش تلفظ با ویدئوهای آموزشی

تصاویری از آموزش گرامر با ویدئوهای آموزشی

آموزش گرامر با ویدئوهای آموزشی

آموزش گرامر زبان انگلیسی ویدئو آموزشی

تصاویری از آموزش لغت با انیمیشن

آموزش لغت زبان انگلیسی انیمیشن

 آموزش لغت زبان انگلیسی انیمیشن

تصویری از آموزش لغت با فیلم

آموزش لغت زبان انگلیسی با فیلم

در آینده قرار است دسته‌بندی‌ سطح‌های آموزشی گسترش پیدا کند. در دسته‌بندی جدید تعداد سطح‌ها از سه سطح مبتدی، متوسط و حرفه‌ای به پنج سطح مبتدی، مقدماتی، متوسطه، پیشرفته و حرفه‌ای ارتقا پیدا خواهد کرد و هر سطح شامل 15 درس و هر درس شامل ویدئوهای مربوط به بخش گرامر، تلفظ و لغت مربوط به همان درس خواهد بود. 

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که برای ارتقای شغلی و تحصیلی به یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارید یا یادگیری زبان انگلیسی یکی از علاقه‌مندی‌هایتان است اما فرصت کافی برای شرکت در کلاس‌های حضوری ندارید یا از متدها و روش‌های قدیمی آموزش زبان خسته‌شده‌اید می‌توانید به جای صرف زمان و هزینه زیاد برای شرکت در کلاس‌های حضوری با استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان In 2 به‌راحتی در هر زمان و هر مکان به یادگیری زبان انگلیسی با جدیدترین و به‌روزترین متدهای آموزش زبان بپردازید.

لینک دانلود اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اینتو

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-06-29 17:30:35
  • نظرات
تصویر آواتار me myself
   me myself

اپ خیلی عالی و کاربردی بود، اینکه فارسی هم داشت خیلی خوب بود. مرسی یوکن

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه
دسته بندی ها