مدیران هزاره جدید

31 فروردین 1399 - 6:00
مدیریت - مدیران هزاره جدید
مدیران هزاره جدید
امتیاز مطلب: 72%

مدیران هزاره جدید اینجا هستند: چهار راه هزاره‌های جدید در حال تغییر شکل دادن محل کار هستند (دوباره). یک هفته جدید، تیتر جدیدی در مورد نسلی که بیش از یک سوم نیروی کار کشور را تشکیل می‌دهد. درحالی‌که متون و راه‌های زیادی در مورد نحوه مدیریت هزاره جدید وجود دارد، در مورد تأثیر نسل جدید به عنوان مدیران آینده چه می‌توان گفت؟ با یوکن همراه باشید.

Millennials، که به طور معمول به عنوان نسل متولد بین 1981 و 1996 تعریف شده، از سال 2016 بزرگ‌ترین نسل در نیروی کار بوده است. با قدیمی‌ترین هزاره‌ها در آستانه 40 سال، این نسل به طور فزاینده‌ای مقام‌های مدیریت میانی را اشغال می‌کند، با برخی از افراد با سابقه حرفه‌ای به سطوح ارشد مدیریتی دست میابد. نقش‌های عالی در بسیاری از شرکت‌ها، از جمله در شعبه مای برنچ کافی شیکاگو، نسل جدید در حال مدیریت ژن Xers  هستند و حتی برخی از افراد متعلق به اواخر بازه سنی  در حال انجام امور مدیریتی هستند و در حال شکل گیری پویایی حرفه‌ای در این رویه هستند.

ساختمان در محل کار (در اینجا کارهایی وجود دارد که آنها به شکل متفاوتی انجام می‌دهند) و مشکلات احتمالی که در طول مسیر وجود دارند.

1. بازخورد مداوم

در سال 2015، مقاله‌ای در SHRM بررسی عملکرد سالانه را اعلام کرد، و کارشناسان خاطرنشان کردند که این رویکرد نه تنها زمان بر است بلکه همبستگی صفر با نتایج واقعی کسب و کار دارد. پنج سال بعد، مدیران هزاره، میخ را در تابوت بررسی سالانه می‌گذارند، و ترجیح خود را برای بازخورد منظم و مداوم به بررسی‌های مکرر و ارزیابی‌های مبتنی بر پروژه تبدیل می‌کنند.

بازخورد مداوم

نسل جدید جلسات هفتگی یا دو هفته‌ای یک به یک را دوست دارند که موجب می‌شود قبل از اینکه کارمندان اهداف عملکردی خود را از دست بدهند، آسان‌تر بر اساس روش درست عمل کنند. در محل کارم، چندین Gen xers  داریم که به یک فرد از نسل جدید گزارش می‌دهند، و همه آنها به من گفتند که چقدر از تمایل مدیرشان برای ارائه بازخورد فوری و مدیریت قدردانی می‌کنند و خشنود هستند. در یک محیط فروش جایی که حقوق و دستمزد با عملکرد افراد گره خورده است، این رویکرد برای همه موجب پیروزی است.

چالش

کیفیت بازخورد. یک چالش دائمی که مدیران بدون در نظر گرفتن سن آنها با آن مواجه هستند، ارائه بازخورد ویژه و عملی به کارمندان خود است. این امر به ویژه در مورد نسل جدیدی که  Gen xers را مدیریت می‌کنند صادق است. Gen xers غالباً انتظار دارند که چهره‌های قدرت احترام به سمت خود جلب کنند و Gen xers تحمل محدودی را برای گره‌های عمومی یا وقوع اتفاقات غیرمترقبه دارند. بازخورد موفقیت‌آمیز کار یک کارمند را با چشم‌انداز شرکت پیوند می‌دهد، فرصت‌های خاص برای بهبود فرآیند را مشخص می‌کند و شامل یک چک لیست پاسخگویی برای ردیابی تغییرات و ارزیابی عملکرد آینده است.

2. مدیریت مجازی

در دنیایی که می‌توانیم از هر مکانی در هر زمان کار کنیم، توانایی ساخت و مدیریت تیم‌های مجازی مهارت مهمی است. نسل جدید به عنوان بومی‌های دیجیتال با ارتباطات فوری در انواع مختلف سیستم عامل راحت هستند. آنها این کانال‌های مجازی را برای بازخورد، مربیگری و مدیریت پروژه در آغوش می‌گیرند و تیم‌های مختلفی را در مناطق مختلف در اختیار دارند. براساس بررسی Upwork در سال 2019، در مقایسه با مدیران نسل‌های گذشته، مدیران هزاره جدید بیشتر احتمال استخدام کارگران از راه دور را دارند و احتمالاً اجازه می‌دهند تا کارمندان فعلی بتوانند در خارج از دفتر کار کنند.

مدیریت مجازی

چالش

اضافه بار ارتباطات . غرق شدن در موانع بی‌پایان ایمیل، اطلاعیه‌های Slack، پیام‌های فوری و به‌روزرسانی های خودکار وضعیت آسانی به نظر می‌رسد. مدیران هزاره جدید همراه با کارمندان خود باید ارتباط مداوم با زمان تمرکز بدون وقفه اختصاص داده شده به کارهای بزرگ را متعادل کنند.

3. اولویت همکاری بر رقابت

در اصطلاح «تولید من» تولید تیم نیز محسوب می‌شود مدیران هزاره جدید یک محل کار مشارکتی را به یک محل رقابتی‌اش ترجیح می‌دهند. بزرگ شدن در دنیایی با اطلاعات بی‌نهایت در نوک انگشتان خود، نسل جدید می‌داند که هیچ فردی همه پاسخ‌ها و توانایی‌ها را به تنهایی در اختیار ندارد و آنها تنوع (جنسیت، نژاد و بله، حتی سن) را در تیم‌ها پذیرفته‌اند.

اولویت همکاری بر رقابت

این خبر بسیار خوبی برای شرکت‌ها است که تیم‌هایی که این تفاوت‌ها را در خود دارند به طور دائم از گروه‌های همگن و یکدست در همه چیز از نوآوری و بهره وری گرفته تا کیفیت تصمیم‌گیری و عملکرد سازمانی عملکرد بهتری دارند.

چالش

مدیریت تعارضات. فارغ از سن شما، پرداختن سازنده به حل مناقشه مشکل است. اما برای نسلی که دارای شهرت برای رفتار شبح گونه است، مدیران هزاره باید با ناراحتی احساس راحتی کنند. مدیران هزاره جدید که از درگیری جلوگیری می‌کنند، از سوی کارمندان خود به عنوان منفعل (پرخاشگر یا ضعیف شناخته می‌شوند) دو نتیجه‌ای که به فضای تیم همکاری آسیب می‌رساند که همین مدیران برای ساخت آن بسیار سخت کار می‌کنند.

4. ارزش‌ها-رهبری اولیه

نسل جدید، بیش از هر نسل قبلی، می‌خواهند برای شرکتی کار کنند که منعکس‌کننده ارزش‌های آنها باشد. از آنجا که مرزهای بین کار و زندگی همچنان در حال تار شدن است، هزاره‌ها به انجام کارهایی برای اهمیت دادن نیاز دارند. برای مدیران هزاره جدید، این امر می‌تواند از چندین طریق بروز کند، از جمله تمایل به پیوستن تکالیف یا کارهای روزمره به اهداف با تصویر بزرگ و کارهای مأموریت محور. وقتی ارزش‌های یک مدیر هزاره جدید با کارشان مطابقت دارد، این می‌تواند منجر به یک رهبری پر انرژی و پرشور شود که به کل تیم الهام می‌بخشد تا به سطح جدیدی از موفقیت برسد. این موضوع همچنین بسته به نقش می‌تواند ریسکی باشد. به عنوان مثال، مدیران نسل جدید فروش ممکن است دریابند که قرار دادن رضایت شخصی قبل از سود تیم یا درآمد هدف ، تصمیمی مردمی نخواهد بود.

ارزش‌ها-رهبری اولیه

چالش

تنظیم سطوح جذابیت. سمت رهبری پرانرژی، مدیریت بی پروایی است. وقتی یک مدیر از کار برکنار شود، این امر تأثیر کمتری بر تیم می‌گذارد و از کم شدن اشتیاق و بهره‌وری کمتر آسیب می‌رساند. برای Gen Xers، که به طور معمول بیشتر به فکر تکمیل پروژه اختصاص داده شده خود هستند، تا نگرانی در مورد پروژه «ایجاد نشاط»، عدم مدیریت بی نظمی اصطکاک غیرضروری ایجاد می‌کند که به روحیه صدمه می زند و اشتباهات را افزایش می‌دهد.

از زمان ظهور تیم‌های از راه دور تا بازخورد عملکرد فوری، مدیران هزاره در حال تغییر شکل دادن محل کار هستند. تمایل آنها برای پذیرش نیروی کار چابک و روندهای فناوری برای آماده‌سازی شرکت‌ها برای چالش‌های فردا و اطمینان از یک مجرای ثابت از استعدادهای مبتکر و درگیر است.

 

منبع: forbes

نویسنده مطلب
mohammadmahdi piran - محمدمهدی پیران
نویسنده متن‌های انگیزشی، مثبت، برندینگ و کابردی برای کسانی که تازه قدم به دنیای کسب‌و‌کار گذاشته‌اند

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-04-13 14:05:05
دسته بندی ها