کارآفرینان بزرگ با 3 عادت روزانه به موفقیت رسیده‌اند

10 مهر 1399 - 5:05
کار آفرینی - کارآفرینان بزرگ با 3 عادت روزانه به موفقیت رسیده‌اند
کارآفرینان بزرگ با 3 عادت روزانه به موفقیت رسیده‌اند
امتیاز مطلب: 94%

افراد موفق از جمله کارآفرینان موفق در زندگی خود عادت‌هایی دارند که با تکیه بر آن‌ها می‌توانند خلاقیت خود را افزایش دهند. انجام کارهای کوچک و ساده سبب می‌شود موفقیت این افراد ادامه دار باشد. با یوکن همراه باشید تا 3 عادت روزانه که سبب تحول در زندگی کارآفرینان بزرگ شده را متذکر شویم.

انجام کارهای بزرگ سبب به وجود آمدن مدیران و کارآفرینان خلاق نشده است، بلکه کارهای کوچک نقش مؤثری در موفقیت آن ها داشته است. گاهی برخی از این افراد فراموش می‌کنند که کارهای کوچک را ادامه دهند تا موفقیت آن‌ها ادامه دار باشد. گاهی اطرافیان این افراد تصور می‌کنند که همه چیز بر طبق برنامه ریزی است و هیچ مشکلی وجود ندارد، اما ممکن است زندگی‌شان رو به شکست باشد. وقتی برخی از عادت‌های روزانه را کنار بگذارید، نمی‌توانید تمام استعدادهای خود را شکوفا کنید. در واقع کاری که به طور مداوم و روزانه انجام شود، تأثیرگذاری بیشتری نسبت به زمانی دارد که گاهی انجام می‌شود. با برخی از تمرینات و کارهای روزانه می‌توانید فکرهای عالی داشته باشید و خلاقیت خود را افزایش دهید. در ادامه 3 عادت مهم کارآفرینان موفق را بیان می‌کنیم:

1. مطالعه روزانه

آیا زمانی را صرف بالا بردن دانش و اطلاعات خود می‌کنید؟ اطلاعاتی که وارد ذهن شما می‌شود، تأثیر به سزایی در کیفیت خروجی خلاقانه شما دارد. استیو جابز می‌گوید: "برای این که خلاق باشید، باید بتوانید تمام وقایع را در کنار هم قرار دهید."

توصیه می‌شود هر روز صبح یا عصر، مطالعه داشته باشید یا به کتاب‌های صوتی گوش دهید. با مطالعه روزانه و بالا بردن اطلاعات خود می‌توانید هر زمانی که در محیط کار مشکلی بوجود بیاید، بهترین راهکار را ارائه دهید.

2. گزارش روزانه می‌نویسند تا به ایده‌های جدید و ناب برسند

پیرامون هر فردی محرک‌هایی وجود دارد که سبب ایجاد ایده‌های خلاقانه و ناب می‌شود. وقتی به قدر کافی برای رابطه‌های جدید خود وقت نگذارید و یا ندانید چطور محرک‌ها روی زندگی و شغل شما تأثیر دارند، این محرک‌ها فراموش می‌شوند. پس بعد از مطالعه، در هر روز 15 دقیقه را به این تفکر اختصاص دهید تا ببینید هر چه دیده و خوانده‌اید، چطور به پیشرفت و موفقیت شما کمک می‌کند. وقتی مطالب مختلفی را می‌خوانید، متوجه تأثیر آن روی کارهایتان خواهید شد.

گزارش نویسی روزانه تأثیر فوق‌العاده‌ای روی زندگی کارآفرینان بزرگ داشته است. خیلی از افراد موفق از مطالعه‌ی صبحگاهی بهره برده‌اند، این شیوه جریان خودآگاه فکر در اولین کار روزانه است. روش مذکور گزارش نویسی نیست، بلکه هدف این است قبل از اینکه روزتان را شروع کنید، از تمام چیزهایی که از ذهنتان بیرون می‌آید بهره ببرید؛ پس تمام کارها را در کنار هم می‌بینید و می‌توانید تفکر شفاف‌تری داشته باشید.

3. افراد موفق پیاده‌روی روزانه دارند

گاهی نیاز است از دفتر کار بیرون بیایید و کمی پیاده روی کنید. پیاده روی برای سلامتی‌تان خوب است و به خلاقیت بیشتر شما کمک می‌کند. وقتی در معرض محرک‌ها قرار گیرید با تفکر جدیدی رو به رو خواهید شد. اگر تنها در محل کار خود فعالیت داشته باشید، در بین انبوهی از کارهای مختلف گم می‌شوید و از تفکر خلاقانه دور خواهید شد.

منبع : inc

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-09-30 16:24:19
دسته بندی ها