35 نقل قول انگیزشی از مایکل فلپس

8 تیر 1400 - 11:00
انگیزشی - 35 نقل قول انگیزشی از مایکل فلپس
35 نقل قول انگیزشی از مایکل فلپس
امتیاز مطلب: 90%

مایکل فلپس یکی از مدافعان بزرگ مدال طلای المپیک بود؛ او توانسته 28 مدال طلای المپیک را به دست آورد. او یکی از شناخته شده‌ترین و برجسته‌ترین ورزشکاران در تمام دوران است. مایکل فلپس نه تنها در رشته شنا، بلکه در سایر ورزش‌ها نیز الهام‌بخش میلیون‌ها نفر است. او در دوران بازنشستگی‌اش امیدوار است که نسل جدیدی از شناگران را برای رسیدن به اهداف خود و شکستن رکورد انگیزه دهد. در اینجا می‌خواهیم برخی از نقل قول‌های انگیزشی او را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه با یوکن همراه باشید.

1. "هنگامی که احساس خستگی می‌کنم. تنها به این فکر می‌کنم که هنگامی که به هدف خود برسم زندگی من عالی می‌شود." 

2. "شنا کردن برای من عادی است. من احساس آرامش می‌کنم. من راحت هستم و محیط اطراف خود را می‌شناسم."

3. "اصلا اهمیتی ندارد که چه شرایطی پیش‌آمده است. هنگامی که وارد میدان مسابقات می‌شوید، آن کاری که باید انجام بدهید را انجام می‌دهید." 

4. "هرچه بیشتر رویاپردازی کنید، دستاوردهای شما بیشتر می‌شود." 

5. "من هیچ کار تاریخی را پیش‌بینی نمی‌کنم، اما هیچ چیز غیرممکن نیست."

6. "شما نمی‌توانید هیچ چیزی را محدود کنید. هرچه بیشتر رویاپردازی کنید بیشتر به سمت جلو حرکت خواهید کرد."

7. "هر روز هنگامی که از خواب بیدار می‌شوم با خود می‌گویم که "این واقعیت ندارد و من قرار است که از خواب بیدار شوم."

8. "وضعیت‌ شما هیچ‌وقت عالی نخواهد شد. تنها چیزی که مهم است تطبیق شما با آن وضعیت‌ها و یادگیری از اشتباهات گذشته است." 

9. "رکوردها برای شکسته شدن به وجود آمده‌اند و فرقی نمی‌کند که یک رکورد مربوط به چه زمینه‌ای است. هرکسی که ذهنش را برای انجام دادن کاری به کار گیرد، آن کار را انجام خواهد داد." 

10. "استقامت ورزیدن، عزت، تعهد و شجاعت، این صفات، صفاتی واقعی هستند. تمایل برای رستگاری شما را هدایت خواهد کرد." 

11. "من نمی‌توانم آخرین روزی را که تمرین نکرده‌ام را به یاد بیاورم." 

12. "من نمی‌خواهم در هیچ کاری مقام دوم را داشته باشم." 

13. "تنها چیزی که برای افراد موفق مشترک است، این است که آن‌ها عادت‌هایی را برای خود ایجاد می‌کنند که افراد غیر موفق دوست ندارند."

14. "من می‌خواهم که حداکثر توان خودم را آزمایش کنم و ببینم که توان من در چه حد است." 

15. "اگر شما بگویید "نمی‌توانم"، شما در اصل کارهایی را که می‌توانید انجام دهید و یا می‌خواهید انجام دهید را محدود کرده‌اید."

16. "در زندگی همیشه موانعی وجود دارند که سد راه شما خواهند بود، بنابراین همیشه مثبت اندیش باشید."

17. "بسیاری از مردم در طول زندگی‌تان در هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، به شما می‌گویند که آن کار انجام شدنی نیست. اما تنها لازمه هر کاری قوه تخیل است. شما رویاپردازی می‌کنید، برنامه ریزی می‌کنید و در نهایت به هدف خود می‌رسید؛ در راه شما موانع، مخالفان و اشتباهات زیادی وجود خواهند داشت، اما با تلاش بسیار، باور داشتن خود، اعتماد به نفس داشتن و اعتماد به افرادی که در کنار شما هستند، هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت."

18. "هیچ چیز غیرممکن نیست. تعداد زیادی از مردم به شما می‌گویند که کاری انجام شدنی نیست، اما با این حال تنها لازمه انجام کاری قوه تخیل است." 

19. "رکوردها برای شکسته شدن هستند."

20. "من چیزی که دوستش دارم را پیدا کردم و هرگز تسلیم نشدم."

21. "به نظر من اهداف هرگز نباید آسان باشند. اهداف باید شما را به کار وادارند، حتی اگر در مواقعی برای شما ناراحت کننده باشند."

22. "اگر من بهترین عملکرد خود را برای شنا کردن ایفا نمی‌کردم، باعث می‌شد تا در مدرسه، هنگام نهار و حتی زمانی که با دوستانم هستم نیز به آن فکر کنم و این تفکرات من را دیوانه می‌کرد."

23. تعداد زیادی از مردم به شما می‌گویند که کاری انجام شدنی نیست، با این حال تنها لازمه انجام کاری قوه تخیل است."

24. شما باید یک رویا داشته باشید تا بتوانید صبح از خواب بیدار شوید."

25. "من اهداف زیادی دارم، اما با خود می‌گویم که من باید هر کدام را با بیشترین دقت و تمرکز به سرانجام ‌برسانم."

26. "من و همچنین اطرافیانم می‌دانستیم که به هیچ وجه یک فرد شکست خورده نیستم. اهمیتی ندارد که شما کم و کاستی‌هایی داشته باشید، اینکه شما با تمام وجود به دنبال اهداف خود باشید به هیچ عنوان شکست محسوب نمی‌شود."

27. "به نظر من با تمرین، شما می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید باشید و با داشتن یک هدف می‌توانید به سمت هر جهتی که می‌خواهید حرکت کنید."

28. "من دوست دارم به خود به عنوان فردی عادی اما مشتاق که یک هدف و یک رویا دارد و به آن اهداف دست می‌یابد نگاه کنم و من همیشه بدین گونه زندگی کرده‌ام."

29. "من می‌خواهم که بتوانم به پشت سر خود نگاه کنم و بگویم "من هر کاری که می‌توانستم را انجام دادم و در انجام آن کار نیز موفق بودم." من نمی‌خواهم به پشت سر خود نگاه کنم و بگویم من باید این کار و یا آن کار را انجام می‌دادم. من می‌خواهم اوضاع را برای نسل جدید شناگران عوض کنم."

30. "من فقط می‌توانم عملکرد خود را کنترل کنم. اگر من بهترین تلاش خود را بکنم، می‌توانم در پایان روز احساس خوبی داشته باشم."

31. "به اندازه‌ای که می‌توانید رویاهای بزرگی داشته باشید و در این صورت که هر چیزی امکان‌پذیر است." 

32. " شما اگر می‌خواهید بهترین باشید، باید کارهایی را انجام دهید که دیگران تمایلی به انجام دادن آن کارها ندارند."

33. "به نظر من اهداف هرگز نباید آسان باشند. اهداف باید شما را به کار وادارند، حتی اگر در مواقعی برای شما ناراحت کننده باشند."

34. "من قبل از مسابقات آهنگ گوش می‌کنم تا به من انرژی دهد. گوش کردن به آهنگ باعث می‌شود تا بر روی مسابقه خود متمرکز باشم."

35. "به نظر من  انجام هر کاری تا زمانی که بر روی آن متمرکز باشید، برای آن تلاش کنید و وقت بگذارید، امکان‌پذیر است. به نظر من ذهن شما همه چیز را کنترل می‌کند."

 

منبع: Addicted2Success

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2021-06-30 01:58:28
دسته بندی ها