ساختن بهترین ارائه برای فروش

از تبلیغات تلویزیونی و وقت و بی‌وقت تا فروشنده‌ی ماشین‌های دست دوم، کاملا میشه فهمید که مردم اصلا از فروشنده‌ها خوششون نمیاد!
بررسی‌ها نشون میدن که خریدارها، دیدی منفی‌ نسبت به فروشنده‌ها دارن. اخیرا یه مطالعه نشون داده که یکی از دلایلِ چنین حسی تو خریداران، اینه که مثلا بیشتر از 80 درصدِ ارتباطات فروشنده‌های بی تو بی (B two B) مربوط میشه به صحبت از خودشون و محصولاتشون. 
توی این دوره، روی ارتباطات اصولی در معرفیِ محصولات تمرکز می‌کنیم. در واقع، می‌خوام بهتون نشون بدم که چطور معرفی کردن رو به سمت یه گفتگو سوق بدین. موضوعاتی از قبیل طرح یک "چرا"، توجه به تمایل، زبان بدن، تمرین کیفیت صدا، و حتی نگاه کردن به آینه و ارزیابی لباستون رو مطرح می‌کنیم. به طور خلاصه مهارت‌های ارتباطی کلامی و غیرکلامی رو مطرح می کنیم که به ایجاد گفتگویی ارزشمند با مشتری احتمالیتون منجر میشه. آماده‌این؟ خب پس شروع کنیم. 
 

سطح مهارت متوسط
35:41
مدت دوره
173
بازدید
تصویر آواتار امین نورانی
23 اردیبهشت 1399 - 10:22

ما فروشنده های بیچاره که هیشکی دوسمون نداره :(


کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار مهربان
24 اسفند 1398 - 9:57

من مشکل اینکه لباس چی بپوشم داشتم همیشه. سرفصل سومتون رو دوس داشتم. مرسی 😍. بنظرم پوشش و اکت بیشترین تاثیر رو داره تو جلب نظر مشتری


کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار 1373
19 بهمن 1398 - 4:03

میتونم دوره رو برای کسی هدیه بخرم؟


کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه
تصویر آواتار مدير سايت
مدير سايت 19 بهمن 1398 - 5:03

در حال حاضر امکان‌پذیر نیست. دوره‌های آموزشی به روی حساب کاربری‌ای که به وسیله اون خریداری شده قابل مشاهده هستن. در آینده تلاش میکنیم چنین رویکردی رو هم در نظر بگیریم.


تصویر آواتار هراز
19 بهمن 1398 - 4:03

به استوری تلینگ هم اشاره کرد


کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار مرضیه
19 بهمن 1398 - 4:02

چه جالب من فکر میکردم بیشتر درباره موضوعات تخصصی صحبت کنه، اما چیزهایی که گفت نکته هایی بود که اگر تو زندگی روزمره ازش استفاده کنیم همه جا به دردمون میخوره و فقط بازاریابی نیست


کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.
کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه
مهارت‌های تحت پوشش دوره:
سرفصل‌ها