13 چیزی که زندگی من را زیبا می‌کند

25 دی 1398 - 6:00
سبک زندگی - 13 چیزی که زندگی من را زیبا می‌کند
13 چیزی که زندگی من را زیبا می‌کند
امتیاز مطلب: 93%

در این مقاله قصد داریم شما را با جان توبیس مؤسس شرکت بوگز آشنا کنیم و به شما 13 مورد از برترین رازهای سبک زندگی موفق و پر انگیزه وی را معرفی کنیم. با یوکن همراه باشید. 

جان توبیس مؤسس شرکت بوگز، در کالیفرنیا کسب و کار خود را راه انداخت، او تیمی متشکل از خود و همکلاسی دانشگاهش، پابلو مانتوفر، درست کرد، پابلو قبلا در اکووادور یک مزرعه را اداره می‌کرد، این کسب‌وکاری بود که به حمل‌ و توزیع محصولات کشاورزان و باغ‌داران می‌پرداخت و بنا داشت که، افراد دلال را از این چرخه، حذف کند. قبل از تاسیس این کمپانی، توبیس به مشاوره برندینگ، برای کمپانی‌های معروفی، همچون دیزنی،ABC و ESPN اشتغال داشت. در ادامه به معرفی سبک زندگی و 13 روش جان توبیس می‌پردازیم و رازهای «موفقیت» او را بررسی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

جان توبیس می‌گوید:

  • وسیله نقلیه مورد استفاده من...

من یک اسکوتر برقی استفاده می‌کنم! و از آن برای گردش و چرخیدن در ساحل لذت می‌برم، این راهی است که باعث می‌شود، در ترافیک گیر نکنم و در عین حال برخلاف موتور‌سیکلت، وسیله خطرناکی هم نیست.

  • من برای کسانی ارزش قائل هستم که....

من برای افرادی که، در زندگی خود هدف دارند و می کوشند و با کنترل داشتن روی زندگی خود و انجام تغییرات، به «موفقیت» دست می یابند، ارزش زیادی قائل هستم.

  • من عاشق استفاده از...

من جایزه و پاداش برحسب عملکرد را بسیار دوست دارم، این ابزار سازوکاری است که اجازه می دهد،کارمندان شرکت برحسب عملکردهای مختلف، امتیازات متفاوتی، به دست آورند و برحسب همین امتیازات، پاداش و جایزه بگیرند، کارت‌های هدیه یا پاداش‌های مالی، که افراد برحسب عملکرد واقعی خود، دریافت می‌کنند.

  • جمله طلایی مورد علاقه من این است«امروز تو باید بهتر از دیروزت باشد

اولین بار این جمله را از پدرم شنیدم و تاثیر خوبی روی من گذاشت، پدرم این جمله را در یک روزنامه پیدا کرد، آن را برید و به من داد، آن زمان من فقط 15 ساله بودم، این جمله امروز هم برای موفقیت من، راه گشا است، آن را روی میزم قرار داده‌ام تا همیشه مقابل چشمانم باشد.

  • فیلم مورد علاقه من......

عاشق فیلم «عشق حقیقی» هستم.

صفحه مورد علاقه من در توئیتر....

صفحه دیو مک‌کلور را دنبال می‌کنم، دیو یک سرمایه‌گذار افسانه‌ای است و خالق یکی از 500 استارت‌آپ بزرگ دنیا است و می‌تواند آنچه، در ذهنش میگذرد را به خوبی بر زبان بیاورد.

  • آنچه از آن انرژی می‌گیرم....

دویدن و با‌خانواده بودن به من انرژی مضاعفی می‌دهد.

  • موسیقی مورد علاقه من...

عاشق آهنگ «دامینیون پیر» هستم.

  • هرکسی باید سعی کند....

به عنوان یک فرد بالغ، سعی میکنم در اوقات آخر هفته، براى خود زمانی در نظر بگیرم و با خود خلوت کنم

  • توصیه میکنم کتاب هایی را بخوانید که...

توصیه می کنم، حتما کتاب «باید با زندگی‌ام چه کنم؟ یک داستان واقعی از مردمی که جوابهای سؤال شان را یافتند.» نوشته پو برانسون را، بخوانید. این کتاب را خواهرم زمانی به من هدیه داد که، درگیر تصمیم‌گیری برای ادامه شغلم بودم. کتاب در برگیرنده ی زندگی افرادی است که در برهه‌ای از زندگی تصمیم گرفته‌اند که حرفه خود را عوض کنند و به خود کفایی برسند. 

  • آنچه به من قدرت می‌دهد...

موتور من هرگز خاموش نمی‌شود! به عنوان صاحب یک کسب‌وکار، لازم است که ثبات و قدرت تداوم، داشته باشید.

  • آنچه من را نا‌امید می‌کند....

من هرگز نا‌امید نمی‌شوم! باید از تهدیدها، فرصت ساخت و از آنها برای یادگیری استفاده کرد، مشکلات کوچک و موقتی، نباید شما را از ادامه مسیر، باز نگه دارد.

  • لحظه‌ای که چشمم به حقیقت باز شد....

زمانی که در برنامه شارک تانک که مربوط به افراد کارآفرین است، شرکت کردم، به عنوان موسس شرکت، برای من روشن شد که این شرکت، تا چه اندازه با من پیوند خورده است و چه نقشی در زندگی دیگر افراد دارد، افرادی که به عنوان مشتری و یا همکار روی من حساب باز کرده‌اند، پس مصمم شدم که هرطور که شده، به این راه ادامه دهم.

 

منبع : Success

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-02-08 14:45:28
دسته بندی ها