چگونه می‌توانیم با قانون 1000 درصد به موفقیت برسیم؟

1 بهمن 1398 - 6:00
مدیریت شخصی - چگونه می‌توانیم با قانون 1000 درصد به موفقیت برسیم؟
چگونه می‌توانیم با قانون 1000 درصد به موفقیت برسیم؟
امتیاز مطلب: 98%

ژاپنی‌ها برای افزایش بهره وری و عملکرد خود و در نهایت دستیابی به موفقیت بیشتر، از روش "کایزن" استفاده می‌کنند. با استفاده از این قانون می‌توانید در طول 10 سال آینده، بیش از 1000 درصد به عملکرد و بازده خود اضافه کنید. با یوکن همراه باشید.

قانون 1000 درصد یا روش بهبود مستمر ژاپنی‌ها می‌گوید اگر هر روز تنها یک‌دهم درصد به توانایی‌های خود بیافزایید، عملکرد و بازده شما در طول هفته نیم درصد بهتر خواهد شد. پس در طول یک ماه، پیشرفت دو درصدی خواهید داشت و با بهره‌مندی از این قانون، در سال اول 26 درصد بهتر از قبل می‌شوید.

جالب است که با مطالعه، یادگیری و به دست آوردن اطلاعات جدید در طول هر هفته نیم درصد به توانمندی و بازدهتان افزوده شود؛ پس با این کار در طول 10 سال به رشد 1008 درصدی خواهید رسید. شاید برایتان سؤال پیش آید که آیا می‌توانم به چنین پیشرفت چشمگیری برسم؟ بله تاکنون هزاران نفر این راه را در پیش‌گرفته و به موفقیت رسیده‌اند.

در ادامه به شما می‌گوییم چطور در هفت قدم به پیشرفت 1000 درصدی خواهید رسید.

قدم اول:

هرروز صبح در حوزه کاری خود 30 دقیقه تا یک ساعت کتاب بخوانید. با این برنامه می‌توانید هفته‌ای یک کتاب، سالی 50 کتاب و در طول ده سال، 500 کتاب مطالعه کنید و به اطلاعات خود در زمینه کاری‌تان بیافزایید. با این کار در طی زمان به مطلع‌ترین، آگاه‌ترین و درنهایت پردرآمدترین فرد در زمینه تجارت خود تبدیل خواهید شد.

قدم دوم:

برای خودتان هدف‌های بزرگ تعیین کنید. بهتر است برای خود یک دفترچه هدف داشته باشید و اهداف خود را بازنویسی کنید. وقتی اهدافتان را هر صبح بازنویسی کنید، به ضمیر ناخودآگاهتان می‌قبولانید که باید به آن‌ها برسد. پس با این کار قدرت ذهنی‌تان فعال‌شده و بهتر از قبل می‌توانید به اهداف خود دست یابید. با بازنویسی کردن اهداف در هر صبح، در طول ده سال به رشد 1000 درصدی خواهید رسید و قطعاً به اهدافتان دست می‌یابید.

قدم سوم:

شب قبل برای روزتان برنامه‌ریزی کنید. باید اولویت‌های کاری خود را مشخص کرده و برنامه‌تان را روی کاغذ بنویسید. معمولا افراد موفق بر اساس یک برنامه مکتوب و تعیین‌شده کار می‌کنند و بر اساس آن فعالیت‌های روزانه خود را در نظر می‌گیرند. دلیل اصلی عمده موفقیت و شکست در تجارت، برنامه‌ریزی نکردن است.

قدم چهارم:

از زمان خود بهترین استفاده را ببرید. افراد موفق معمولاً در بیشتر ساعات روز کارهای ارزشمند انجام می‌دهند، اما وقتی بیشتر زمان خود را صرف کارهای بی‌اهمیت و جزئی کنید نتیجه‌ای جز ناکامی و شکست نخواهید داشت. وقتی از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، در طول چند سال به درآمد بسیار بیشتری به نسبت یک فرد عادی دست خواهید یافت.

قدم پنجم:

در ترافیک و مسافرت‌های طولانی به نوارهای آموزشی گوش دهید تا در خودرو ماندن برایتان اتلاف وقت نباشد. بیشتر فروشندگان در طول یک سال بین 500 تا 1000 ساعت را در خودرو سپری می‌کنند، پس چه بهتر که از این ساعات طولانی برای آموزش استفاده شود تا در نهایت به فردی مطلع و پردرآمد تبدیل شوید.

قدم ششم:

همواره بعد از هر تماس تلفنی دو سؤال از خود بپرسید.

«کدام کار درست است؟»

روی تمام‌کارهای خود فکر کنید تا بتوانید در تماس‌های بعدی برای فروش، از روش بهتری بهره ببرید.

«کدام کار را می‌توانم به‌صورت متفاوتی انجام دهم؟»

روی تماس‌های خود با مشتری متمرکز شوید و از خود بپرسید کاری هست که بتوانم آن را بهتر انجام دهم؟ با تمرکز روی کارهایی که درست انجام داده‌اید و کارهایی که باید متفاوت انجام دهید، روی موارد مثبت تأکید و به منفی‌ها بی‌اعتنایی خواهید کرد.

قدم هفتم:

هر مشتری را یک فرد میلیون دلاری در نظر بگیرید، چراکه هر فردی خود را بهترین انسان روی کره زمین می‌داند. وقتی با مشتری این‌گونه برخورد کنید، او از معامله با شما استقبال بیشتری می‌کند و می‌خواهد همواره با شما مراوده مالی داشته باشد.

پس درنهایت توصیه می‌کنیم برای زمان و درآمد خود ارزش قائل شوید. وقتی روی خود کار کنید و از تمام فرصت‌هایتان بهره ببرید، درنهایت به ماهرترین و پردرآمدترین فرد درزمینهٔ تجارت خود تبدیل خواهید شد.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-01-20 11:26:57
دسته بندی ها