زنان موفق صبح اول وقت این کارها را انجام می‌دهند

6 بهمن 1398 - 6:15
مدیریت شخصی - زنان موفق صبح اول وقت این کارها را انجام می‌دهند
زنان موفق صبح اول وقت این کارها را انجام می‌دهند
امتیاز مطلب: 91%

هر فردی در هنگام صبح عادت‌هایی دارد که می‌تواند روی موفقیت و دستیابی به اهداف شخصی او تأثیرگذار باشد. شاید شما هم به دنبال موفقیت باشید اما صبح زود بیدار شدن برایتان سخت است، به طوری که حوصله و وقت کافی برای صرف صبحانه را هم ندارید. در ادامه با یوکن همراه باشید تا به شما بگوییم زنان موفق قبل از صبحانه چه کارهایی انجام می‌دهند.

زنان موفق لیست کارهای روزانه‌شان را یادداشت می‌کنند

کیتی ویلکاکس (Katie Willcox) کارآفرین و نویسنده‌ی کتاب "Healthy Is the New Skinny" در این باره می‌گوید: "من هر روزم را با فکر کردن به اهدافی که می‌خواهم در طول هفته به آن‌ها برسم شروع می‌کنم. برای این منظور ابتدای هر هفته به تقویم خود نگاه می‌کنم تا مسیر درستی برای رسیدن به اهدافم تعیین کنم. در طول هفته نیز هر روز تقویمم را مورد بازبینی قرار می‌دهم. شاید کارهایی باشد که نیاز است به لیست کارهایم اضافه و یا حذف کنم. پس اگر کاری را انجام ندادم، برنامه‌ام را تغییر داده و آن را در وقت دیگری انجام می‌دهم تا به اهدافم برسم. بدین ترتیب هر روز صبح به تقویمم نگاه می‌کنم و لیست کارهایم را مورد بررسی قرار می‌دهم."

زنان موفق تحرک بالایی دارند

دکتر ملیسا اسکالا (Melissa Skala) به عنوان پژوهشگری موفق همواره تلاش می‌کند راهکارهای جدیدی پیرامون تحقیقات مرتبط با سرطان ارائه دهد. او درباره فعالیت‌های صبح هنگام خود می‌گوید: "صبح زود بازدهی من بسیار بالاست و بیشتر کارهای مهم و خلاقانه خود را پیش از ناهار انجام می‌دهم. به همین خاطر جلسات کاری روزانه‌ام را در عصر برگزار می‌کنم تا صبح‌ها به قدر کافی زمان، تمرکز و انرژی برای فکر کردن درباره مسائل و تصمیم گیری‌های مهم داشته باشم. من در محل کار خود از دستگاه تردمیل استفاده می کنم که باعث افزایش تمرکز و انرژی‌ام می‌شود."

زنان موفق به گوش دادن موسیقی علاقه‌مندند

ماری رلین (Mahri Relin) مؤسس سایت ورزشی "Body Conceptions" می‌گوید: "گوش دادن به موسیقی در اول صبح به من انرژی و نشاط می‌دهد. من همیشه آهنگ‌های شاد و مناسب را در اختیار مشتریانم قرار می‌دهم، زیرا برای تمرین به موسیقی وابسته‌اند. من با گوش دادن به موسیقی احساس بهتری دارم و برای انجام تمرینات و فعالیت بیشتر در باشگاه، انگیزه‌ی بیشتری خواهم داشت. پس اگر موسیقی را وارد زندگی‌تان کنید و همواره لبخند بزنید، اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد."

زنان موفق نقل قول نویسندگان محبوب و پرطرفدار را می‌خوانند

پایال کداکیا (Payal Kadakia) بنیان‌گذار مجموعه ورزشی "ClassPass" می‌گوید: "من پارسال ازدواج کردم و هر روز قبل از شروع فعالیت‌های روزانه خود با شوهرم حرف می‌زنم. حتی اگر کنار هم باشیم، اول صبح نقل قول‌های افراد موفق و الهام بخش را برای هم ارسال می‌کنیم. این کار باعث می‌شود تا به زندگی خوش بین‌تر شویم و برای دست‌یابی به اهداف، عزمی راسخ و اراده‌ای محکم داشته باشیم."

زنان موفق با مدیتیشن به آرامش می‌رسند

نیکول کاردوزا (Nicole Cardoza) مربی موفق بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی یوگا در نیویورک درباره مدیتیشن می‌گوید: "من هر روز اول صبح چند دقیقه‌ای به مدیتیشن می‌پردازم و با این کار تمرکز بیشتری روی انجام کارهایم خواهم داشت. وقتی مدیتیشن می‌کنم، اضطراب و دلهره از من دور شده و به آرامش می‌رسم، پس انجام مدیتیشن صبحگاهی سبب می‌شود در طول روز آرام و دور از نگرانی باشم. البته برای مدیتیشن زمان دقیقی ندارم و هر زمانی که بتوانم این کار را انجام می‌دهم، گاهی قبل از انجام یک کار مدیتیشن می‌کنم و گاهی هم این تمرینات را در رختخواب و قبل از شروع فعالیت‌های روزمره انجام می‌دهم."

زنان موفق برای بیدار شدن نیازی به زنگ ساعت ندارند

رابین برزین (Robin Berzin) به عنوان مؤسس "Parsley Health" و یکی از افراد موفق در حوزه پزشکی، درباره نحوه بیدار شدنش از خواب می‌گوید: "من صبح زود تمرکز بالایی دارم و بهتر می‌توانم کارهای خلاقه انجام دهم و برای جلسات کاری‌ام برنامه داشته باشم. معمولاً در ساعت 6:30 تا 7 صبح از رختخواب بلند می‌شوم و شب‌ها نیز ساعت 10:30 تا 11 می‌خوابم؛ پس در طول شبانه روز در حدود 7.5 ساعت می‌خوابم، این دقیقا همان میزانی است که سیستم عصبی انسان نیاز دارد. دوست دارم هر روز بدون زنگ ساعت از رختخواب بیرون بیایم زیرا این مسئله نشان می‌دهد خوابی طبیعی داشته‌ام، البته بدون زنگ ساعت بیدار شدن برای هر فردی ممکن نیست."

زنان موفق علاقه‌ای به وسایل ارتباطی ندارند

کری ساتوویتس (Kari Saitowitz) به عنوان مؤسس بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی و تناسب اندام و فردی موفق در این حوزه، می‌گوید: "من تمایل دارم صبح‌ها به دو پسر نوجوانم توجه داشته باشم. به همین خاطر قبل از بیدار شدن آن‌ها، کارهای شخصی خود را انجام می‌دهم و بعد به فرزندانم رسیدگی می‌کنم. تا زمانی که آن‌ها را راهی مدرسه نکنم اصلاً به سمت لپ‌تاپ یا گوشی موبایلم نمی‌روم. برای آن‌ها صبحانه را آماده می‌کنم و کنارشان می‌نشینم تا صبحانه‌ را میل کنند. در این مدت به هیچ عنوان از گوشی موبایل، لپ تاپ یا تبلت هم استفاده نمی‌کنم، زیرا خوردن صبحانه تنها بهانه‌ای است که ما را در کنار هم جمع می‌کند تا از بودن با هم لذت ببریم."

زنان موفق همواره دعا می‌کنند

کلودیا چان (Claudia Chan) یکی از مخترعان موفق درباره بیدار شدن صبح هنگام می‌گوید: "من به مسائل معنوی و دعا کردن اهمیت زیادی می‌دهم. وقتی صبح زود از خواب برمی‌خیزید و کارهای زیادی برای انجام دارد، استرس و اضطراب را از خود دور کرده و قدرت خود را به کار گیرید. من همیشه قدرت خود را با دعا کردن به بیشترین میزان می‌رسانم. همیشه دعای صبحگاهیم در قالب جملاتی ساده بیان می‌شود. از خدا برای داشتن زندگی راحت و آرام تشکر می‌کنم و با او حرف می‌زنم. همیشه کارهایی که می‌خواهم انجام دهم را در ذهنم تجسم کرده و تلاش می‌کنم با دعای صبحگاهی، خودم را به اهدافم نزدیک کنم. زمانی که قبل از هر کاری و با بلند شدن از رختخواب دعا می‌کنم، اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای برای تمام طول روز دریافت می‌کنم.

زنان موفق بسیار سحرخیزند

مارین آلسوپ (Marin Alsop) زن موفق عضو ارکستر بزرگ آمریکا از فواید سحرخیزی در زندگی شخصی و کاری خود صحبت می‌کند. او می‌گوید: "من همیشه صبح‌های خیلی زود از خواب بیدار می‌شدم. وقتی دبیرستان می‌رفتم دوستانم ساعت 7 و 8 صبح بیدار می‌شدند، اما من ساعت 5 صبح از رختخواب بلند می‌شدم و تا قبل از رفتن به مدرسه به تمرین موسیقی می‌پرداختم. هنوز هم به صبح زود بیدار شدن عادت دارم و قبل از این که همه بیدار شوند به مطالعه و ورزش صبحگاهی می‌پردازم. من به این کارها علاقه مندم و با انجام آن‌ها احساس شادابی و نشاط می‌کنم. گاهی به قدری مشتاق هستم که برای رسیدن فردا صبح بی‌قرار می‌شوم."

 

منبع : prevention

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-01-25 15:21:41
دسته بندی ها