5 کتاب جدیدی که نیاز به خواندن آن‌‌ دارید

13 شهریور 1399 - 6:05
معرفی کتاب - 5 کتاب جدیدی که نیاز به خواندن آن‌‌ دارید
5 کتاب جدیدی که نیاز به خواندن آن‌‌ دارید
امتیاز مطلب: 98%

داستان‌های الهام‌بخش، درس عبرت‌ها و توصیه‌های زنان موفق و برجسته را در این کتاب‌ها یاد بگیرید. آخرین کتاب‌های منتشر شده توسط زنان برجسته، همه‌چیز را از انگیزه، توصیه‌های تاکتیکی، چگونگی تبدیل اشتیاق به منفعت، به یک پیام قدرتمند در زمینه ایجاد انعطاف‌پذیری و پیداکردن معنی روبرو شدن با بزرگ‌ترین مشکلات زندگی گسترش می‌دهد. در اینجا می‌خواهیم به 5 کتاب منتشر شده توسط زنان موفق و خودساخته اشاره کنیم، با یوکن همراه ‌باشید.

1. «چگونه بیشتر باشیم، بیشتر بسازیم، بیشتر همانند شیوه ورا بردلی عمل کنیم»

شیوه‌ای برای یک زندگی رنگارنگ از باربارا بردلی بکگارد

باربارا بردلی، یکی از بنیانگذاران کیف و کیف‌دستی مشهور برند  «ورا بردلی»، درس‌های کارآفرینی خود را در کتاب جدیدش «شیوه‌ای برای یک زندگی رنگارنگ» به اشتراک می‌گذارد. کتاب بردلی یک پند کاربردی به زنان ارائه می‌دهد و آن‌ها را تشویق می‌کند تا پتانسیل درونی واقعی خود را آزاد کنند. بعد از اینکه تجارت خود را با 500 دلار شروع کرد و آن را به یک امپراطوری چند میلیون دلاری گسترش‌ داد، بردلی از مشکلات و موفقیت‌های خود استفاده می‌کند تا افراد حرفه‌ای جوان را با نصیحت‌هایی که بتوانند آن‌ها را در کار، زندگی روزانه و روابط اجتماعی خود استفاده‌ کنند، راهنمایی کند.

2. «راهنمای زنان برای پول درآوردن از کاری که عاشق آن هستند»

کسب و کار بوتیک از کریستی رایت

نویسنده، کریستی رایت، یک مربی کسب و کار حرفه‌ای و عضوی از «دیو رمزی پرسونالیتی»، جنبش کسب و کار بوتیک را به وجود آورد تا زنان را با پول در آوردن از انجام کاری که عاشق آن هستند، قدرتمند سازد. پس از موفقیت پادکست و رویدادهای زنده «کسب و کار بوتیک»، کتاب جدید او بر کمک به کارآفرینان مشتاق و تبدیل اشتیاق آن‌ها به موفقیت تمرکز می‌کند و یک برنامه گام به گام برای رسیدن به آن ارائه می‌دهد. کسب و کار بوتیک سه مخاطب دارد رویاپردازان، تازه‌کاران و سازندگان. درحالی که این کتاب بر روی زنانی در مراحل رویاپردازی و تازه‌کار بودن متمرکز است، علاوه‌بر آن به موضوعات مهم کسب و کار حتی برای صاحبان کسب و کار مانند مالیات و تعادل بین کار و مادر بودن نیز اشاره می‌کند.

سبک نوشتن او فهم موضوعات پیچیده‌تر را آسان‌تر می‌کند و آن‌ها را با استراتژی های مخصوصی قابل درک‌تر می‌کند.

3. «از بین بردن موانع برای یادگیری و کشف پتانسیل پنهان خود»

تغییر ذهن از باربارا اوکلی

چه شما می‌خواهید شغل خود را در آینده تغییر دهید یا اینکه گرفتار چیزی هستید که به عنوان یک ضرر قابل توجه به حساب می‌آید، «تغییر ذهن» احتمالا برای شما طنین‌انداز خواهد بود.

نویسنده، دکتر باربارا اوکلی، یک استاد مهندسی در دانشگاه اوکلند است و از بینشی عصب‌شناختی در کتاب خود برای پیدا کردن قدرت درون ما و اینکه چگونه آن را تغییر دهیم، استفاده می‌کند. او خود مشکلات بسیاری را تجربه کرده و ترکیب متمایزی از شغل‌ها را داشته است، که به این معنی است دکتر اوکلی فقط از نظر علمی سخن نگفته بلکه از تجربیات شخصی خود نیز می‌گوید.

4. «مواجهه با سختی، ساخت انعطاف‌پذیری درونی، و پیداکردن سرور و شادی»

گزینه دوم از شریل سندبرگ

آخرین کتاب مدیر عامل اجرایی  فیسبوک شریل سندبرگ "زنان به پیش" به زنان در محل کار الهام بخشید تا با وجود موانع بسیاری در راه خود، به جلو حرکت کنند. این کتاب بیش از یک میلیون نسخه فروش ‌داشته و به بالای لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها رسیده ‌است.

پس از آن که 2 سال پیش به طور ناگهانی شوهر خود را از دست ‌داد، سندبرگ با پیامی بسیار متفاوت بازگشت. کتاب جدیدش، گزینه دوم، جزئیاتی از چگونگی جمع کردن خود در اوج ناامیدی‌اش را شرح می‌دهد. این کتاب به همکاری آدام گرنت، روانشناسی از دانشگاه وارتون، نوشته‌ شده ‌است. او ادعا می‌کند «ما همه مقدار ثابتی از انعطاف‌پذیری را نداریم. این عضلات هستند که هرکسی می‌تواند آن را بسازد.»

این کتاب درحال حاضر کتاب پرفروش سایت آمازون برای کتاب‌هایی در رده غم و اندوه است، اما من فکر می‌کنم که این کتاب یک پیام قدرتمند برای کارآفرینان در چگونگی به جلو حرکت ‌کردن حتی با وجود خسرانی قابل توجه دارد.

5. «علم موفقیت با مردم»

فریبندگی از ونسا ون ادواردز

احتمالا این جوک را قبلا شنیده‌اید که اگر انسان‌ها با کتابچه راهنمای به وجود می‌آمدند درکشان آسان‌تر بود. محقق، نویسنده و مربی زبان بدن، ونسا ون ادواردز سعی کرده‌ است تا در کتاب خود «فریبندگی: علم موفقیت با مردم» آن کتابچه راهنمای را بسازد.

در این کتاب، او یک روش مبتنی بر علم برای رمزگشایی رفتار انسانی را برداشته و بینشی ارائه می‌دهد بر اینکه چگونه برخی افراد با شور و شوق با دیگران احوال‌پرسی و مکالمه می‌کنند و از حالات چهره احساسات دیگران را پیش‌بینی می‌کنند. این کتاب در بستن یک قرارداد یا تعامل با دیگران برای قدرتمندسازی کسب و کار، خود را ارزشمند نشان داده‌ است.

منبع: INC

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-09-01 12:56:03
دسته بندی ها