با عادت‌های مدیر عامل موفق اینستاگرام آشنا شوید

14 شهریور 1399 - 6:00
مدیریت - با عادت‌های مدیر عامل موفق اینستاگرام آشنا شوید
با عادت‌های مدیر عامل موفق اینستاگرام آشنا شوید
امتیاز مطلب: 91%

مدیرانی که به موفقیت دست پیدا می کنند، همیشه یک سری قوانین خاص برای خود تعریف می کنند و از آن ها در زندگی روزمره شان استفاده می کنند. به همین دلیل سایر افراد و کارآفرینان هم می توانند با استفاده از راز های موفقیت مدیران، به زندگی خود جهت دهند. با یوکن همراه باشید.

کوین سیستروم یکی از اصلی ترین بنیان گذاران شبکه اجتماعی اینستاگرام است و از جمله مدیرانی است که توانسته است در زندگی اش به موفقیت های زیادی برسد. او در مصاحبه ای که به تازگی با مایک آلن، خبرنگار آمریکایی داشته است، توضیحاتی ارائه کرده است که نشان می دهد چطور می توان با استفاده از آن ها بازدهی را بالا برد.

ارزشمندترین ساعت در طول روز

این نکته قابل ذکر است که آلن در مصاحبه اش با سیستروم، راجع به عادت های صبحگاهی ای که او دارد، از او سؤال کرده است؛ این که آیا کاری هست که او به صورت روزانه آن را انجام داده و هیچ گاه انجام آن را متوقف نکرده باشد. مدیر عامل اینستاگرام در جواب او، در مورد ورزش های صبحگاهی ای که هر روز دارد سخن می گوید. سیستروم هر روز صبح به مدت یک ساعت ورزش می کند و رکاب می زند.

او همچنین بیان کرد که تصمیم دارد یک روزی در تور دوچرخه سواری پاریس-روبه شرکت کند؛ این مسابقه از سال 1896 هر ساله برگزار می شود و تقریبا یک روز طول می کشد.

قانون «فقط پنج دقیقه»

سیستروم در صحبت های خودش اعلام کرده است که یکی از مهم ترین عواملی که در افزایش بازدهی تاثیر گذار است، دوری گزیدن از رفتار فردا فکنی (عقب انداختن همیشگی کار هایی که قرار بوده است در زمان حال انجام شوند) است. «اگر دوست ندارید کاری را انجام دهید، با خودتان عهد کنید که فقط پنج دقیقه برای انجام دادن آن زمان بگذارید.»

در گذشته هم بار ها از زبان مدیران و افراد موفق این موضوع شنیده شده است که برای این که بتوانید رفتار فردا فکنی یا موکول کردن کار ها به فرصتی دیگر، را از خود دور کنید، باید با سخت ترین قسمت آن روبرو شوید و آن هم تشویق و ترغیب خودتان برای شروع کردن آن فعالیت است. چنان چه بتوانید خودتان را قانع کنید که فقط برای پنج دقیقه زمان خود را به کاری که علاقه ای برای انجام دادن آن ندارید، اختصاص دهید، برداشتن گام اول خیلی ساده تر خواهد شد.

 

منبع: INC

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-09-01 12:29:15
دسته بندی ها