8 شغل اینترنتی که می‌توانید در منزل انجام دهید

21 اسفند 1398 - 6:10
مدیریت شخصی - 8 شغل اینترنتی که می‌توانید در منزل انجام دهید
8 شغل اینترنتی که می‌توانید در منزل انجام دهید
امتیاز مطلب: 99%

آیا قصد آغاز کسب و کاری برای خود دارید اما نمی‌خواهید برای آن پول زیادی خرج کنید؟ پس کسب و کار اینترنتی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید آن را با پول بسیار کم و در مواردی بدون هیچ پولی راه‌اندازی کنید. در ادامه با یوکن همراه باشید.

 برای پیدا کردن روش‌های مختلف کسب و کار اینترنتی با 8 کارآفرین موفق گفت و گو کردیم و از آن‌ها خواستیم که بهترین ایده‌شان را برای کسب و کار خانگی با ما به اشتراک بگذارند. از این 8 ایده استفاده کنید تا بهترین فرصت شغلی اینترنتی که مناسبتان است را پیدا کنید.

1.وبلاگ نویسی

اگر به یک موضوع یا زمینه‌ی خاصی علاقه دارید، می‌توانید از این علاقه استفاده کنید و وبلاگ خودتان را راه‌اندازی کنید. شما می‌توانید با روش‌های سرگرم کننده و جالب مخاطبان وفادار برای وبلاگ خود جذب کنید. تنها راه موفق بودن در این کار درک عمیق از موضوع و زمینه‌ی خاص وبلاگ شماست؛ زیرا که شما خود را در جایگاه متخصص در آن زمینه قرار می‌دهید و به مخاطبان وفادار خود اطلاعات می‌رسانید. از وبلاگ خود می‌توانید به وسیله‌ی تبلیغات و فروش محصولات و یا خدمات کسب درآمد کنید.

-آندریا آنایا، بنیان‌گذار  Boom Seminars

2. بازاریابی اینترنتی

اینترنت امروزه به وسیله‌ای بسیار کاربردی برای جذب مشتریان جدید و تبلیغ کسب و کار تبدیل شده است و به توجه بیشتری هم نیاز دارد. شرکت‌هایی قدیمی‌ وجود دارند که هنوز با مفهوم بازاریابی اینترنتی آشنا نیستند؛ که این امر تقاضا برای متخصصین بازاریابی اینترنتی را افزایش می‌دهد. بازاریابی اینترنتی یک شغل آنلاین در خانه است که همان‌طور که انجام آن لذت بخش و مفرح است درآمد خوبی نیز دارد.

-ایوان هینز، یکی از بنیانگذارن  Alo House Recovery Centers

3. مشاوره‌ی بهینه سازی موتور جستجو (سئو)

بیشتر صاحبان کسب و کار کوچک با مسئولیت‌های فروانی که دارند درگیر هستند بنابراین وقتی برای کار کردن روی سئو برای آن‌ها باقی نمی‌ماند. شرکت‎‌های خوب سئو در مقایسه با شرکت‌های بد آن بسیار کمترند، پس اگر از دانش و مهارت سئو برخوردارید، مشتریان بی‌شماری در انتظار شما هستند.

-مارک میسون، مدیر عامل  Breckinridge Heating and Cooling

4. طراحی وب‌سایت

همان‌طور که کارآفرینان بیشتری کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی می‌کنند، تقاضا برای فریلنسرهایی که طراحی وب‌سایت‌ها را با قیمت به نسب کمتر از شرکت‌های بزرگ انجام می‌دهند افزایش پیدا می‌کند. یک توصیه برای کسانی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند این است که چند وب‌سایت رایگان برای شرکت‌های محلی طراحی کنند؛ این امر رزومه‌ی خوبی برای آن‌ها به منظور یافتن مشتری‌های جدید فراهم می‌کند و این شرکت‌های محلی راهی برای تبلیغ محسوب می‌شوند.

-ماکسیندر سونی، مدیر عامل Zooomr

5. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یک حرفه‌ی آنلاین است که مقیاسی نامحدود دارد. شما باید یک پیشنهاد و منبع ترافیکی را پیدا کنید که تبدیل می‌شود، اما هنگامی که یک ترکیب برنده دارید، مقیاس بندی تلاش‌هایتان آسان می‌شود. با اجرا سازی برنامه‌های بازاریابی وابسته توسط بزرگان صنعت تجارت الکترونیک مانند آمازون طولی نمی‌کشد تا صنعت‌های قدیمی نیز شروع به حمایت از بازاریابان وابسته کنند. این حرفه بهتر است توسط کسی که سرمایه‌ی در حال توسعه در دست دارد اتخاذ شود.

-رایان هوللند، رئیس Netfloor USA

6. نویسندگی محتوای فریلنسر

همان‌طور که بازاریابی محتوایی پیشرفت می‌کند، تقاضا در طی سال‌ها برای نویسندگان با کیفیت همانند دستمزدشان افزایش می‌یابد. اگر مهارت‌های نویسندگی عالی دارید و در زمینه‌ی قواعد دستوری و نحوه‌های مختلف نوشتن ماهر هستید بنابراین مناسب‎‌ترین حرفه‌ برای شما فقط با یک لپ تاپ و اتصال به اینترنت فراهم می‌شود. شما می‌توانید مشتریان خود را از طریق وب‌سایت‌های فریلنسر پیدا کنید.

-کریس لیپی، صاحب Get LISTED Realty

7. دستیار مجازی

ساعات کار کردن امروزه از طریق اینترنت بسیار تغییر کرده است. کار کردن در گذشته معمولاً بین ساعات اداری انجام می‌شد اما از طریق اینترنت می‌توان 24 ساعت روز را در طول سال کار کرد؛ به بیان ساده کسب و کارها امروزه به کمک بیشتری نیاز دارند و بسیاری از این کسب و کارها برای کم کردن بار کاریشان از دستیار مجازی کمک می‌گیرند. در این حرفه شما می‌توانید برای یک شرکت به صورت تمام وقت کار کنید و یا برای چندین شرکت به صورت نیمه وقت در دسترس باشید. کمبود شرکت‌هایی که نیازمند دستیار مجازی هستند وجود نخواهد داشت و شما در این حرفه می‌توانید با پول بسیار اندک و در بعضی از موارد حتی بدون هیچ پولی کسب و کار دستیار مجازی خود را راه‌اندازی می‌کنید.

-جانی کارپت از  Dallas Flooring Warehouse

8. نمایندگی فروش تجارت حمل و نقل

یکی از معروف‌ترین تجارت‌های الکترونیک ساختن کسب و کار حمل و نقل است. اگر تجارت خود را به خوبی پایه‌ریزی کنید، منبع درآمد خوبی می‌شود که با گذشت زمان و سخت‌کوشی این درآمد افزایش می‌یابد. با پیشرفت در این زمینه تجارت شما می‌تواند به خط‌های حمل و نقل محصولات بزرگ‌تر و مغازه‌های متعدد توسعه پیدا کند.

-جیک براون، یکی از بنیان‌گذاران kapok marketing

 

منبع: Entrepreneur

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-03-10 13:40:19
دسته بندی ها