چرا مهاجرت به خارج از کشور زندگی شما را بهتر خواهد کرد؟

13 مهر 1397 - 12:00
مدیریت شخصی - چرا مهاجرت به خارج از کشور زندگی شما را بهتر خواهد کرد؟
چرا مهاجرت به خارج از کشور زندگی شما را بهتر خواهد کرد؟
امتیاز مطلب: 90%

آیا تا به حال احساس کردید که نیاز به  تجربه و انجام کاری بزرگ‌تر دارید؟ آیا مکانی که در آن زندگی می‌کنید به شما اجازه می‌دهد تا پتانسیل کامل خود را آزاد کنید؟ این‌ها سؤالاتی هستند که افرادی  که می‌خواهند راهی برای بهبود وپیشرفت بیشتر پیدا کنند از خود می‌پرسند. در برخی موارد، موفقیت و خوشبختی فقط به سطوح انگیزه‌مان بستگی ندارد، بلکه به بسیاری از عوامل خارجی مانند موقعیت، تغییرات اجتماعی و حتی هنجارهای جدید نیز وابسته است. با یوکن همراه باشید.

نقل مکان به یک کشور دیگر می‌تواند راه خوبی برای شادی و موفقیت باشد. ما ممکن است این کار را انجام دهیم زیرا می‌خواهیم یک شیوه جدید زندگی و فرهنگ جدیدی را بررسی کنیم. حتی مواردی نیز وجود دارد که مردم به دلیل فشارهای ناخواسته مالی مجبور به مهاجرت هستند. صرف نظر از دلایل، رفتن به یک کشور جدید می‌تواند منافع زیادی برای سلامت روانی و رفاه عمومی شما داشته باشد.

بیایید ببینیم که چرا مهاجرت به کشور دیگر می‌تواند به رشد و بهبود زندگی شما کمک کنند.

1. با مهاجرت از قانون‌های فعلی فرار خواهید کرد
اگر احساس می‌کنید که زندگی شما خیلی عادی است، نقل مکان به کشور دیگر، راهی ایده آل برای تغییر روال خود و هر گونه احساسات روحی است که دارید. فعالیت‌های روزمره مانند رفتن به خرید مواد غذایی و یا قهوه کمی هیجان انگیز خواهد بود، زیرا یک چالش جدید محسوب می‌شود. شما فرصتی برای تجربه کردن مناظر و روندهای جدید خواهید داشت که برای بیشتر از یک تعطیلات معمولی دو هفته‌ای طول خواهد کشید.

2. شما یک زبان جدید خواهید آموخت
آیا در مدرسه مشکلی در یادگیری زبان داشتید؟ به زودی خواهید فهمید که تعامل با فرهنگ جدید به صورت روزانه یک راه ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر براییادگیری زبان جدید خواهد بود. یادگیری یک زبان جدید نه تنها تبدیل به یک تجربه عالی برای شناختن خود می‌شود بلکه مهارتی است که با شما می‌ماند و می‌توان برای یک عمر از آن استفاده کرد.

"اگر با مردی با زبانی که می‌فهمد صحبت کنید، به سرش می‌رود. اگر با زبان خودش با او صحبت کنید، به قلبش می‌رود. "- نلسون ماندلا

3. همه چیز را از دیدگاه جدید خواهید دید
یک رویکرد استرس‌زا می‌تواند اثرات منفی بر سلامت روان و خروجی شما داشته باشد. اگر حس می‌کنید در زندگی گیر کرده‌اید، مهاجرت به یک کشور جدید، راهی عالی برای به دست آوردن یک دیدگاه تازه در مورد چیزهایی است که واقعاً مهم هستند. شما به زودی متوجه خواهید شد که دوستان جدید، یادگیری بیشتر در مورد یک فرهنگ متفاوت و کشف بخش جدیدی از جهان به شما کمک می‌کنند ذهن خود را بیش از چیزهای مادی گسترش دهید.

4. سطح اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می‌کند
 فرآیند مهاجرت به یک کشور دیگر به خودی خود تنوع است. به عبارت دیگر، نقل مکان نه تنها یک تجربه هیجان انگیز است بلکه یک چالش بزرگ برای توسعه و رشد نیز محسوب می‌شود. در این شرایط، افزایش اعتماد به نفس که می‌خواهید را به دست خواهید آورد.

تجربیات جدید و وظایف به شما یاد می‌دهند که چگونه همه چیز را یک بار دیگر مدیریت کنید و حتی یک راه جدید برای مقابله با موقعیت یا مسائل به شما می‌آموزد. شما در نهایت به سطح جدیدی از اعتماد به نفس و اطمینان خواهید رسید.

"بیست سال دیگر از کارهایی که انجام نداده‌اید بیشتر از کارهایی که انجام دادید، پشیمان خواهید شد." - مارک تواین

بنابراین مهاجرت به خارج از کشور به یک چالش و یک فرصت توسعه تبدیل خواهد شد. شما فرصتی برای دانستن بیشتر در مورد یک فرهنگ جدید خواهید داشت؛ اما همچنین شادتر و خوشبخت‌تر می‌شوید. قبل از اینکه تصمیم بگیرید از کشور فعلی خود خارج شوید، مطمئن شوید که مفاهیم عملی را در نظر گرفته‌اید. ممکن است لازم باشد صرفه جویی کنید تا هزینه‌های حمل و نقل و همچنین هر خرید جدید را بتوانید بپردازید. علاوه بر این، شما همچنین نیاز به  تحقیق گسترده در مورد کشور و منطقه‌ای که می‌خواهید به آن مهاجرت کنید دارید.

 

منبع: Addicted2success

نویسنده مطلب
نگار بخش‌زاده - نگار بخش‌زاده
متولد ۱۳۷۶، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه گیلان، علاقمند به یادگیری زبان‌های خارجی و مقالات حوزه موفقیت

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2018-10-02 10:53:08
دسته بندی ها