تقویم تاریخ - 19 شهریور

19 شهریور 1398 - 0:00
تقویم تاریخ - تقویم تاریخ - 19 شهریور
تقویم تاریخ - 19 شهریور
امتیاز مطلب: 96%

تولد جک ما بنیانگذار گروه علی بابا

جک ما

جک ما کارآفرین و بنیانگذار شرکت تجارت الکترونیک علی بابا 10 سپتامبر 1964م. در هانگژو متولد شد. وی در سال 1999م. گروه علی بابا را در پکن افتتاح نمود. جک ما در ماه مارس 2014م. با دارایی خالص 10.8 میلیارد دلار در رتبه ششم از فهرست ثروتمندترین افراد چین قرار گرفت. وی هم‌اکنون در رتبه 20 از فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد. جک ما امروز 54 ساله شد. برای مشاهدۀ زندگینامۀ تصویری جک ما روی لینک زیر کلیک نمایید.

زندگینامۀ تصویری جک ما

تولد گای ریچی کارگردان انگلیسی

گای ریچی کارگردان انگلیسی

گای ریچی فیلمنامه نویس، تهیه کننده و کارگردان انگلیسی 10 سپتامبر 1968م. در هارتفوردشایر متولد شد. ریچی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی مانند قاپ‌زنی، قفل، انبار و دو بشکه باروت، راک‌ان‌رولا و شرلوک هلمز شناخته می‌شود. ریچی هیچ تحصیلات آکادمیکی در زمینهٔ فیلم‌سازی نداشته و تحصیل را خسته‌کننده می‌دانسته است. گای ریچی به‌عنوان فیلم‌سازی صاحب‌سبک شناخته می‌شود. فیلم‌های ریچی پر از صحنه‌های پرالتهاب و همراه با دیالوگ‌های منحصربه‌فردی است که خشونت و طنز را با هم می‌آمیزد. ریچی امروز 50 ساله شد.

تولد کارل لاگرفلد طراح لباس آلمانی

کارل لاگرفلد طراح لباس آلمانی

کارل لاگرفلد عکاس و طراح لباس آلمانی 10 سپتامبر 1933م. در هامبورگ متولد شد. لاگرفلد که از زبده ترین طراحان لباس در قرن حاضر است در حال حاضر مدیر اجرایی بخش طراحی لباس شنل است که یکی از معروفترین مارک‌های پوشاک گران‌قیمت در جهان است. علاوه بر این وی مدیر هنری شرکت مشهور "فندی" و مدیر بخش اجرایی شرکت "اچ اند ام" نیز میباشد. لاگرفلد امروز 85 ساله شد.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2019-09-07 10:17:55
  • نظرات
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه
دسته بندی ها