7 نشانه که به شما می‌گوید کارآفرین بازی‌های ویدیویی هستید یا نه؟

7 مهر 1400 - 11:00
کار آفرینی - 7 نشانه که به شما می‌گوید کارآفرین بازی‌های ویدیویی هستید یا نه؟
7 نشانه که به شما می‌گوید کارآفرین بازی‌های ویدیویی هستید یا نه؟
امتیاز مطلب: 93%

سازندگان بازی‌های ویدیویی گونه‌ی منحصربه‌فردی از افراد با مجموعه‌ی خاصی از مهارت‌های حرفه‌ای و شخصی هستند. در این مقاله متوجه خواهید شد که آیا ویژگی‌های ضروری برای تبدیل شدن به یک کارآفرین بازی‌های ویدئویی را دارید یا خیر. اگر بیش از 50 درصد از اظهاراتی که ذکر خواهد شد را در مورد خودتان قبول دارید، پس شغل آینده خود را پیدا کرده‌اید. با یوکن همراه باشید.

 کارآفرین بازی‌های ویدیویی

1. در تمام زندگی خود بازی‌های ویدئویی انجام داده‌اید

بسیاری از ما بازی‌های ویدئویی را زمانی که کودک هستیم بازی می‌کنیم، اما همان‌طور که بزرگ‌تر می‌شویم کنسول‌های ایکس باکس خود را کنار می‌گذاریم. آیا شما از آن دسته افراد هستید که با وجود سپری شدن دوران کودکی هنوز هم بازی‌های ویدئویی را انجام می‌دهید؟ اگر پاسخ بله است، پس شما به خوبی می‌دانید که طرفداران و مخاطبان بازی‌های ویدئویی چه می‌خواهند.

2. تکنیک‌ها و افکت‌های مختلف را می‌شناسید و درک می‌کنید

آیا برخی از گرافیک‌ها شما را ناراضی می‌کنند و بعضی دیگر باعث شگفتی‌تان می‌شوند؟ آیا زمان و تلاش برای ساخت یک صحنه و ایجاد یک پلت فرم برای لذت بردن از بازی ویدئویی را درک می‌کنید؟ اگر قدر گرافیک بازی‌ها را می‌دانید از 80 درصد از بازیکنان بازی‌های ویدئویی برتر هستید.

3. شما هنوز هم گرافیک دهه 90 ساله را دوست دارید

بسیاری از بازیکنان مدرن گرافیک دهه نود را نمی‌پسندند، اما کارآفرینان واقعی بازی‌‌های ویدیویی کار فوق‌العاده  پشت بازی‌های سونیک و کراش را درک می‌کنند. این به این دلیل است که شما متوجه پیشرفت تکنولوژی شده‌اید و این نمونه‌ها را به عنوان راهی برای همتایان مدرن خود می‌بینید. بدون بازی‌های ویدئویی دهه نود، گیم بوی و  SNES، ما چنین بازی‌های بسیار جذابی مانند اسکایریم، کال اف دیوتی و حتی ماینکرفت را نداشتیم.

 کارآفرین بازی‌های ویدیویی

4. آینده بازی‌های ویدئویی را می‌بینید

کارآفرین بازی‌های ویدیویی خوب می‌داند که جهان در حال تغییر است و نحوه بازی و خرید بازی‌ها در حال توسعه هستند. با استفاده از دستگاه‌های استریم مانند Shield TV و رایانه‌های شخصی مانند Alienware  گزینه‌های بیشتری برای خرید و بازی کردن بازی‌های ویدئویی وجود دارد.

5. برای آن اپلیکیشنی وجود دارد

بعضی از بهترین کارآفرینان بازی‌های ویدئویی با نشان دادن استعدادهای خود با ساختن بازی‌های ویدئویی کوچک که برای اپلیکشین‌ها و وب‌سایت‌های برند مناسب هستند شروع کردند. شما در ابتدا برای ساخت نمونه کار خود پرافاده و مغرور نخواهید بود زیرا می‌دانید که تمام سیستم‌عامل‌ها نقش مهمی دارند.

6. عاشق کد نویسی هستید

برای برخی، حتی فکر کردن به کد نویسی باعث عذابشان می‌شود. اما برای شما، کدنویسی مانند زبان دومی می‌ماند که هنگام تولد یاد گرفتید. شما هنگام نوشتن کد سردرگم نیستید و آنها را به صورت خودکار می‌نویسید و همان‌گونه که کتاب یا مجله می‌خوانید می‌توانید کدها را هم بخوانید. این نشانه مطمئنی است که نشان می‌دهد برای کارآفرین بازی‌های ویدئویی شدن دنیا آمدید.

 کارآفرین بازی‌های ویدیویی

7. اهمیت تحقیق و توسعه را درک می‌کنید

مرحله تحقیق و توسعه هر نوع بازی ویدیویی برای موفقیت آن ضروری است. به همین دلیل است که اعتبارات مالیاتی تحقیق و توسعه (R&D) برای استارتاپ‌هایی که در تحقیق و توسعه پروژه خود سرمایه‌گذاری می‌کنند در دسترس است. به عنوان یک کارآفرین بازی‌های ویدئویی، شما این مرحله حیاتی را درک می‌کنید و می‌دانید که راه سریعی برای موفقیت بازی‌های ویدئویی وجود ندارد.

نشانه‌های بسیار دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد شما سازنده بازی‌های ویدئویی هستید. مثل نگاه کردن به کد منبع یک بازی، پیدا کردن اشتباهاتی که دوستانتان نمی‌توانند پیدا کنند، زندگی کردن از طریق تکرار عملیات. اگر هر یک از این علائم با شما همخوانی دارد، می‌توانید راه خود را برای تبدیل شدن به یک کارآفرین باز‌ی‌های ویدئوی موفق شروع کنید.

منبع: Myentrepreneurmagazine

 

نویسنده مطلب
نگار بخش‌زاده - نگار بخش‌زاده
متولد ۱۳۷۶، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه گیلان، علاقمند به یادگیری زبان‌های خارجی و مقالات حوزه موفقیت

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2021-09-29 01:31:42
  • نظرات
تصویر آواتار امیر راد
   امیر راد

سلام من یه ایده بسیار خوب و عالی دارم که در حال حاظر خودم مشغول‌ش هستم درآمدش واقعا عالیه اگر بخواین میتونم کمکتون کنم مطمئنا استقبال خواهید کرد . در ضمن این شغل و ایده در مراکز استانها خیلی پردرامده و خوشبختانه نیاز به سرمایه گذاری خیلی کمی داره 09156010036واتساپ و تلگرام

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار سپیده فرجی
   سپیده فرجی

خرد کردن و بسته بندی قند

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار جعفر علوی زاده
   جعفر علوی زاده

سلام من میتونم مشاوره صفر تا صد در زمینه استارتآپ بدهم

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه
تصویر آواتار مجتنبی
مجتنبی

سلام ممنون میشم در زمینه استارت آپ راهنماییم کنید

تصویر آواتار علیرضا
علیرضا

سلام چطور میشه از مشاوره استفاده کرد ؟؟


تصویر آواتار
   کاربر مهمان

یک ایده جدید دارم – ایجاد شبکه ملی #ارگانیک کشور ثبت یک شرکت که محصول #ارگانیک را از #کشاورز میخره. (این محصول را قبلا خودش گواهی ارگانیک داده). و با بارکد و QRcode میده توی بازار. به صورتی که مصرف کنندگان با #اسکن کردن اون کد متوجه بشن این محصول کجا تولید شده کی تولید شده و تاریخ مصرفش کی تموم میشه و ...... البته این کار نیاز به یک سایت داره که کشاورزان با مشخصات دقیق و موقعیت زمین و مشخصات محصولشون در اون ثبت نام کنند و بهشون نام کاربری و کلمه عبور داده بشه. تا محصولات را ویرایش کنند و قیمت بزنند و در خواست گواهی ارگانیک بدهند و ... سود دهی: صدور گواهی ارگانیک دریافت پول از کشاورز بابت معرفی محصولش دریافت پول بابت انتقال کالا از مزرعه تا مغازه دارها انتقال محصول از طریق کانال اختصاصی خودشون و حذف واسطه ها امکام فروش گرونتر محصول چون ارگانیک تولید شده احتمال داره این ایده در کشور بتونه توزیع #محصولات #کشاورزی را متحول کنه. پس خیلی کاربردیه تازه میشه با انجمن #ارگانیک کشور هم ارتباط داشت و یک شعبه ازشون گرفت. برای صدور مجوز کار راحت تر میشه لطفا قبل از اینکه کسی این کار را ثبت کنه یا ازش سو استفاده بشه انجامش بدین چون هرکسی این کار را انجام بده میتونه انحصار این را را هم ثبت کنه

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار حمزه پور
   حمزه پور

بسیاری از شغل ها رو نام برده بودی، برای کسی که میخواست علاقه ی خودشو پیدا کنه بسیار مناسب بود، ممنون از زحماتتون

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار
   کاربر مهمان

موردی وبه صورت ریز یک یا چند مورد مورد بررسی قرار گیرد

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار
   کاربر مهمان

یک دیدگاه به صورت دقیق وعملیاتی توضیح داده شود

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار
   کاربر مهمان

مطالب بسیار کلی بود

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار
   کاربر مهمان

یه ایده پروش گل وگیاه وفروش اون ب گل فروشی ها دوستان آشنایانو...

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار
   کاربر مهمان

شما همه مشاغلو گذاشتین باید با توحه به شرایط موحود کشور راهکار بدین واسه مشاغل مورد نیاز

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار moni
   moni

مشکلم استارت کردنه فقط و فقط.. کسی هست تو این زمینه بتونه کمک و یا مشاوره بده.از هر نوعش؟؟ از صفر تا صد استارت؟؟

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه
تصویر آواتار محسن
محسن

اره خدا

تصویر آواتار امیر
امیر

سلام اول باید علاقه و بعد میزان سرمایه موجود را بگید


تصویر آواتار علی
   علی

از این مطلب هم می تونید ایده بگیرید

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه
دسته بندی ها