به دنبال نیمه گمشده خود نباشید، چنین شخصی وجود ندارد

1 مهر 1398 - 12:00
مدیریت شخصی - به دنبال نیمه گمشده خود نباشید، چنین شخصی وجود ندارد
به دنبال نیمه گمشده خود نباشید، چنین شخصی وجود ندارد
امتیاز مطلب: 90%

آیا به دنبال «نیمه‌ی گمشده» خود می‌گردید؟ اگر به شما بگوییم که نیمه گمشده وجود ندارد چه می‌گویید؟ اگر به شما بگویم در حالی که کورکورانه عشق واقعی را جستجو می‌کنید شریکی کاملا مناسب را از دست می‌دهید چه؟ با یوکن همراه باشید.

«نیمه گمشده» در طول زمان به صورت آهسته با شناختن شخص مورد نظر شکل می‌گیرد، نه با آنچه باید باشند

اگر رویایی در مورد آنچه عشق واقعی باید باشد دارید، ممکن است خود را از روابط بالقوه دور کنید. انتظارات‌تان از یک شریک کامل باعث ایجاد فشار زیاد هم بر روی شما و هم معشوق آینده‌یتان می‌شود. انتظارات‌ شما از فردی که باید باشند مانع دیدن شخصیت حقیقی‌شان می‌شود.

شاید ما باید از جستجوی آنچه در یک رابطه می‌گیریم دست برداریم و به جای آن بر چیزی که می‌توانیم بدهیم تمرکز کنیم. چه جور آدمی هستید؟ در روابط چه چیزی از خود ارائه می‌دهید؟ چگونه می‌توانید خوشبختی خود را جشن بگیرید و شخص دیگری را برای پیوستن دعوت کنید؟

به دنبال نیمه گمشده خود نباشید، چنین شخصی وجود ندارد

اگر هنوز رویای شریک کامل که در سن پنج سالگی ساختید را در سر دارید، آن را متوقف کنید. شما  (و شریک زندگی‌تان) بسیار شادتر خواهید بود اگر از طریق اشتراک ارزش‌ها و سرگرمی‌ها به جای آرمان‌های صفتی با هم ارتباط برقرار کنید.

نمی‌گوییم که استانداردهای خود را پایین بیاورید یا کورکورانه کسی که ارزش‌هایش با شما یکسان نیست را انتخاب کنید. بلکه وقت خود را برای پیدا کردن فرد کامل هدر ندهید. روابط خود را با افرادی که مناسب هستند بسنحبد.


منبع: Lifehack
 

نویسنده مطلب
نگار بخش‌زاده - نگار بخش‌زاده
متولد ۱۳۷۶، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه گیلان، علاقمند به یادگیری زبان‌های خارجی و مقالات حوزه موفقیت

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2019-09-14 13:33:22
دسته بندی ها