گردهمایی‌ای برای گره‌گشایی از ابهامات نوآوران و کارآفرینان

13 مرداد 1399 - 6:05
کار آفرینی - گردهمایی‌ای برای گره‌گشایی از ابهامات نوآوران و کارآفرینان
گردهمایی‌ای برای گره‌گشایی از ابهامات نوآوران و کارآفرینان
امتیاز مطلب: 92%

سال گذشته در روز چهارشنبه 28 آذر 1397 در سالن همایش‌های برج میلاد تهران سومین دورهمی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی با حضور 2000 نفر از فعالان استارت‌آپی و حوزه کارآفرینی و نوآوری ایران با حمایت هفته‌نامه شنبه برگزار شد. 

در این رویداد که یکی از بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین رویدادهای کارآفرینی سطح کشور بود، مدیران استارت‌آپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، مراکز شتاب‌دهنده و رسانه‌های مختلف گرد هم آمدند، چندین پنل سخنرانی با حضور سرمایه‌گذاران و مدیران استارتاپ‌های موفق از جمله تپ‌سی، علی‌بابا، دیجی‌کالا و... برگزار شد. 

اگر خاطرتان باشد رسانه موفقیت یوکن با هدف معرفی رسانه یوکن و محصولات یوکن آکادمی، مصاحبه و گفت‌وگو با مدیران استارت‌آپ‌ها و سخنرانان شرکت‌کننده در همایش و گسترش شبکه ارتباطی با فعالان اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینان در این همایش و دورهمی شرکت کرد و بخش‌های مختلف پشت صحنه این همایش و همچنین ماحصل گفت‌وگو با مدیران استارتاپ‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری به صورت ویدئو در سایت یوکن منتشر شد. 

امسال هم دوباره در روز سه‌شنبه 28 خرداد 1398 از ساعت 14 الی 19 در صندوق نوآوری و شکوفایی گردهمایی‌ای با عنوان «روز گره‌گشایی» با حمایت هفته‌نامه شنبه برگزار خواهد شد. روز گره‌گشایی فرصتی است برای گردهمایی افراد متخصص و باتجربه تا پاسخگوی سوالات جوانان خلاقی باشند که ایده‌های نویی برای کارآفرینی در ذهن دارند اما به علت ابهامات و گره‌های ذهنی دغدغه‌ها و موانعی را سر راه‌ خود احساس می‌کنند. کسانی که مایلند می‌توانند از با رزرو وقت قبلی از مشاوره‌ی رایگان متخصصان و باتجربه‌های حوزه‌ی استارتاپ استفاده کنند. درضمن صندوق نوآوری و شکوفایی در این گردهمایی در کنار مراجعه‌کنندگان است تا سوالاتشان را درباره‌ی دریافت تسهیلات پاسخ دهد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده‌ی افراد متخصص و باتجربه‌ی حاضر در گردهمایی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید. 


روز گره‌گشایی در صندوق نوآوری و شکوفایی

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-08-02 17:00:03
دسته بندی ها