دوره‌های آموزشی «یوکن آکادمی» رایگان شد

2 فروردین 1399 - 4:00
مدیریت شخصی - دوره‌های آموزشی «یوکن آکادمی» رایگان شد
دوره‌های آموزشی «یوکن آکادمی» رایگان شد
امتیاز مطلب: 95%

اگر از خانه ماندن در زمان قرنطیه در نوروز 99 خسته شده‌اید، نیازی نیست دست به دعا شوید تا زودتر تعطیلات تمام شود. راه حل بهتری برای شما داریم. تمام دوره‌های آموزشی «یوکن آکادمی» که از برترین دوره‌های آموزشی مجازی هستند را برای شما رایگان کردیم. نوروز امسال را می‌توانید فرصتی ناب برای دستیابی به رشد فردی و کاری خود بدانید.

یوکن آکادمی هشت دسته‌بندی آموزشی را پوشش می‌دهد که در راستای مسئولیت اجتماعی «یوکن» به صورت رایگان در اختیار تمامی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد تا در این زمان مخاطبان ما بتوانند به رشد فردی و شغلی خود بپردازند. این دوره ها شامل آموزش‌های سئو، موفقیت شغلی، توسعه فردی، گیمیفیکیشن، آموزش‌های چابک (اجایل)، تجربه کاربری-ux، مدیریت و بازاریابی دیجیتال است.

دوره‌های آموزشی SEO

دوره آموزشی سئو SEOدنیای مجازی در این روزها که مردم تمام نقاط جهان در قرنطینه خانگی و دورکاری به سر می‌برند بیش از همیشه رونق خواهد گرفت. این اتفاق فرصتی برای کسب‌وکار شما خواهد بود تا با استفاده از سئو کسب و کار خود را رونق ببخشید و شناخته‌تر شوید. دوره‌های «سئو محلی»، «استراتژی عمیق برای کلیدواژه‌ها»، «اصول سئو با رویکرد بین‌المللی»، «اصول سئو برای ویدیو»، «اصول سئو» و «ابزارهای سئو» دوره‌های آموزشی است که ما برای رشد شما در نظر گرفته‌ایم.

برای تماشای دوره‌های تخصصی «SEO» رایگان می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دوره‌های آموزشی بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال. دیجیتال مارکتینگ

در همین راستا امروز فرصتی برای بازاریابی‌های دیجیتال است تا از هر فرصتی استفاده کنند و مردمی که مجبور به استفاده بیشتر از اینترنت هستند یا از سر بی‌حوصلگی به فضای مجازی سر می‌زنند را به سمت مورد نظر خود بکشانند. ما در «یوکن آکادمی» دوره‌های «اصول بازاریابی آنلاین»، «گوگل آنالیتیکس»، «اصول بازاریابی محتوا»، «آموزش جذب مشتری»، «اصول بازاریابی موبایلی» و «اصول هک رشد» را ارائه می‌کنیم.

برای تماشای دوره‌های تخصصی «بازاریابی دیجیتال» رایگان می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دوره‌های آموزشی مدیریت

این روزهای قرنطینه و دورکاری مدیریت کسب‌وکارها از جمله دشوارترین و پر چالش ترین کارها محسوب می‌شود. چنانچه درست این شرایط را مدیریت کنید می‌توانید برعکس آب شنا کرده و حتی بهره‌وری کسب‌وکار و کارمندانتان را افزایش دهید. به همین منظور ما این دوره‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم: «تأثیر پاداش بر اعضای تیم»، «مدیریت ریسک»، «چگونگی برگزاری یک جلسه سازنده»، «ایجاد فرهنگ مسئولیت‌پذیری در تیم»، «آموزش اصول اولیه برای مدیران تازه کار»، «چگونگی استخدام تیم خوب»، «پذیرش سازمانی برای تیم جدید استخدامی»، «مدیریت برای نتایج»، «واگذاری تسک به تیم اجرایی»، «آموزش مدیریت پروژه‌های کوچک»، «اصول مرور عملکرد»، «اصول مدیریت پروژه».

برای تماشای دوره‌های تخصصی «مدیریت» رایگان می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دوره‌های آموزشی موفقیت شغلی

موفقیت شغلی

دوره‌های موفقیت شغلی زمینه دیگری است که یوکن آکادمی با آنها به همراهی شما می‌آید تا در این روزها بتوانید از فرصت آزاد خود استفاده کنید و مهارت‌هایی را در خود تقویت کنید که سال نو کاری خود را با توانمندی بیشتری اجرایی کنید. دوره‌های «اصول سخنرانی تأثیر گذار»، «غلبه بر تعویق»، «آموزش اصول اولیه اسکچ»، «ارائه در محیط کاری؛ از خلق ایده تا روز ارائه»، «خلق یک استراتژی برند»،  «هنر مذاکره»، «مهارت ارتباط مؤثر با مدیران» پیشنهاد ما به شماست. همچنین می‌توانید از دوره‌های «ساختن بهترین ارائه فروش»، «زیبایی شناسی در طراحی وب»، «مسیر طراحی وب مدرن» و «آموزش طراحی وب با اچ تی‌ام آل HTML» نیز در این زمینه بهره ببرید.

برای تماشای دوره‌های تخصصی «موفقیت شغلی» رایگان می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دوره‌های آموزشی توسعه فردی

توسعه فردی

نیازی نیست شاغل باشید یا در تلاش باشید مهارت‌های شغلی خود را افزایش دهید تا یوکن آکادمی شما را در این مدت همراهی کند. ما با دوره‌های «توسعه فردی» هم همراه شما هستیم. می‌توانید از این دوره‌های استفاده کنید تا از فرصت قرنطینه برای رشد خود استفاده کرده باشید: «تاثیرگذاری بر روی دیگران»، «اصول مدیریت زمان»، «یادگیری از شکست»،  «بهبود تمرکز»، «چگونگی ساختن تصویر حرفه‌ای از خود»، «هنر نه گفتن»، «رسیدن به اهداف»، «افزایش بهره‌وری»، «چگونه نقاط قوت خود را کشف کنیم»،  «چگونه یک شبکه ارتباطی حرفه‌ای برای خود ایجاد کنیم؟»، «مدیریت لیست انجام کارها»، غلبه بر تعویق» و «اصول سخنرانی تأثیرگذار».

برای تماشای دوره‌های تخصصی «توسعه فردی» رایگان می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دوره‌های آموزشی اجایل، تجربه کاربری و گیمیفییشن

همچنین دوره‌های تخصصی‌ای در زمینه‌های «اجایل»، «تجربه کاربری» و «گیمیفیکیشن» از دیگر دوره‌های آموزشی یوکن آکادمی است که می‌توانید از آنها بهره ببرید.

برای تماشای دوره‌های تخصصی «اجایل در کار» رایگان می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

اجایل

برای تماشای دوره‌های تخصصی «گیمیکیکشن» رایگان می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

گیمیفیکیشن

برای تماشای دوره‌های تخصصی «تجربه کاربری- ux» رایگان می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

 

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-03-21 17:33:32
دسته بندی ها