35 انتخاب هیجان‌انگیز برای هدیه به دختران نوجوان

4 اسفند 1399 - 6:00
سبک زندگی - 35 انتخاب هیجان‌انگیز برای هدیه به دختران نوجوان
35 انتخاب هیجان‌انگیز برای هدیه به دختران نوجوان
امتیاز مطلب: 71%

حتما این مسئله را قبول دارید که خرید هدیه برای کودکان، در مقایسه با نوجوانان، آسان‌تر است. کودکان اغلب از هر هدیه‌ای خوششان می‌آید؛ طوری که انگار هیچ سلیقه‌ی خاصی ندارند؛ اما در مقطع نوجوانی، علایق و گرایشات فرد شکل می‌گیرد و باید در هنگام خرید هدیه دقت بیشتری به خرج دهیم. با یوکن همراه باشید تا در این مقاله، 35 ایده معرفی ‌کنیم که هنگام خرید کادو برای دختران نوجوان کمکتان می‌کند.

گلدان-گل-کادو-هدیه

1. گل و گلدان بخرید

یک گلدان کوچک و بسیار زیبا می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای نوجوان دختر باشد. حتی می‌توانید خودتان گیاهی در گلدان بکارید تا او نگهداری از آن را یاد بگیرد یا این‌که گلدان را با خاک و بذر گل به او هدیه دهید تا از همان اول، کاشت گیاه را بیاموزد.

2. گوشواره‌های ظریف و زیبا؛ بهترین هدیه برای دختر نوجوان

دختران نوجوان علاقه‌ی زیادی به زینت‌آلات با طرح‌های خلاقانه دارند. اکنون گوشواره‌های ظریف طرفداران زیادی دارند و بهترین هدیه برای دختر نوجوان خواهد بود. شک نکنید هر دختر نوجوانی دوست دارد یک گوشواره ظریف داشته باشد. البته گوشواره‌های دست‌ساز هم علاقه‌مندان زیادی دارد. می‌توانید خودتان آن‌ها را بسازید یا از بیرون خریداری کنید و به‌عنوان هدیه به دختر نوجوان‌تان بدهید.

3. چراغ‌خواب سه‌بعدی هدیه بدهید

چراغ‌های خواب سه‌بعدی که اغلب به شکل ماه و سیارات هستند، طرفداران زیادی در بین نوجوانان دارند. یک ماه روشن را به دختر نوجوان خود هدیه دهید تا شادی و شعف را در چشم‌هایش ببینید.

4. شمع‌های زیبا بخرید و به دختر نوجوانتان هدیه دهید

شمع‌های فانتزی نه تنها زیبایی منحصربه‌فردی دارند، بلکه آرامش‌بخش هم هستند. شمع‌ها اگر طرحی خلاقانه داشته باشند، حتی وقتی خاموش هستند، بازهم جلوه‌ی زیبایی به محیط می‌بخشند. شمعی سفارشی با طرح موردعلاقه دختر نوجوانتان یا با حروف اسمش درست کرده و به او هدیه دهید. درست کردن شمع کار خاصی ندارند، اما اگر تمایلی به این کار ندارید، به کسانی که کارهای هنری انجام می‌دهند، سفارش دهید.

5. دختر نوجوان با قاب فانتزی گوشی به وجد می‌آید

دختران نوجوان عاشق قاب‌های فانتزی و شیک برای گوشی موبایلشان هستند؛ پس کاورهایی با رنگ‌های شاد و طرح‌های دخترانه و اکلیلی را به‌عنوان کادو برای دختر نوجوان در نظر بگیرید. البته در انتخاب طرح کاور باید سلیقه‌ی او را لحاظ کنید.

6. اسپیکر ضدآب هدیه‌ی فوق‌العاده‌ای است

هیچ دختر نوجوانی پیدا نمی‌شود که عاشق موسیقی نباشد. اسپیکر ضدآب بلوتوث‌دار هدیه‌ی مناسبی برای دختران نوجوان است. پس این هدیه‌ی ارزشمند را به او بدهید تا آهنگ‌های موردعلاقه‌اش را در آن ذخیره کند و حتی در استخر هم به این آهنگ‌ها گوش دهد.

7. صابون‌ دست‌ساز، یک هدیه‌ی متنوع

صابون دست‌ساز به‌راحتی ساخته می‌شود. این صابون‌های زیبا و متنوع را با ترکیبات مختلف درست کنید و به دختر نوجوانتان هدیه دهید. حتی می‌توانید صابون را با رنگ و رایحه موردعلاقه‌ی او بسازید. مطمئن باشید دختر نوجوان از داشتن چنین صابونی هیجان‌زده می‌شود.

8. کاکتوس‌های زیبا هدیه دهید

چند کاکتوس زیبا و مختلف هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای دختران نوجوان است. البته باید به او آموزش دهید که چگونه با کاکتوس‌ها رفتار کند تا دستش به تیغ‌ها نخورد. مهم نیست چیزی از باغبانی بداند یا نه، مطمئنا عاشق این کاکتوس‌های زیبا خواهد شد.

9. کتاب‌هایی با موضوع دخترانه بخرید

برای تشویق دختران نوجوان به مطالعه، کتاب‌هایی به آن‌ها هدیه دهید که با روحیاتشان سازگار است. کتاب‌هایی مانند «بابا لنگ دراز» و کتاب‌های جین آتین که برای نوجوانان منتشر می‌شود، هدیه‌ی خوبی برای دختران نوجوان است.

10. دوربین عکس فوری هدیه دهید

دوران نوجوانی بهترین زمان برای کسب تجربیات جدید است. بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به دختران نوجوان بدهید، دوربین عکس فوری است. آن‌ها با استفاده از این دوربین می‌توانند از دوستان و فضای اطرافشان عکس بگیرند و خاطرات شیرینی برای خود ثبت کنند.

11. کوله‌پشتی دخترانه؛ بهترین هدیه دوران نوجوانی

بچه‌ها وقتی به دوران نوجوانی می‌رسند برای خود لپ‌تاپ و تبلت شخصی دارند؛ پس به کوله‌پشتی‌ای زیبا با رنگی شاد نیاز پیدا می‌کنند. هرچند سلیقه‌ها متفاوت است، اما اغلب دختران نوجوان رنگ صورتی با ترکیبی از طوسی را می‌پسندند.

12. یکی از آلات موسیقی را هدیه دهید

گیتار یا یکی از آلات موسیقی هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای دختران نوجوان است. یک گیتار معمولی که نوجوان بتواند نواختن ساز را با آن یاد بگیرد، باعث شکوفاندن ذوق هنری او خواهد شد. پس برای آموزش موسیقی به دختر نوجوان اولین قدم را بردارید.

13. لوازم آشپزی دخترانه

خیلی از دختران از همان کودکی عاشق آشپزی‌اند. وقتی بزرگ‌تر می‌شوند، این علاقه بیشتر و بیشتر می‌شود. آن‌ها دوست دارند آشپزی را از بزرگ‌ترها یاد بگیرند. پس لوازم آشپزی مخصوص نوجوانان هدیه‌ی ارزشمندی برای آن‌ها خواهد بود. بدین ترتیب می‌توانند با کنترل والدین، غذاهای موردعلاقه‌شان را درست کنند.

بالم لب-وسایل شخصی-ارایش-زیبایی-کادو

14. بالم لب در طعم‌های میوه‌ای فوق‌العاده است

بالم لب در طعم‌های میوه‌ای در بازار موجود است. بالم لبی که برای نوجوانان تولید می‌شود، رنگ خاصی ندارد؛ پس نگران تغییر رنگ لب‌های دختر نوجوانتان نباشید. دختر نوجوان می‌تواند از این بالم برای رفع خشکی لب، خصوصا در روزهای سرد یا خشک، استفاده کند.

15. هدفونی زیبا با رنگ شاد بخرید

اغلب نوجوانان عاشق شنیدن موسیقی هستند؛ پس یک هدفون زیبا به رنگی شاد هدیه‌ای مناسب برای دختر نوجوان خواهد بود. داشتن هدفون باعث می‌شود از ورزش کردن هم لذت بیشتری ببرند.

16. لوازم بافتنی هدیه دهید

با هدیه دادن لوازم بافتنی مانند میل بافتنی و چند کلاف زیبا، دختر نوجوانتان را به انجام کارهای دستی مانند بافتنی تشویق کنید. با این هدیه‌ی هدفمند به دختر نوجوان کمک می‌کنید اصول اولیه بافتنی را یاد بگیرد.

17. عینک آفتابی

یکی از هدایای فوق‌العاده برای دختران نوجوان، عینک آفتابی با رنگ‌های زیباست. حتی اگر عینک داشته باشد، باز هم از داشتن عینکی با طرح و رنگی متفاوت خوشحال خواهد شد.

18. میکروفون فانتزی هدیه دهید

میکروفون‌های فانتزی با رنگ‌های شاد و امکاناتی مانند بلوتوث و کارت حافظه، برای کودکان و نوجوانان جذاب خواهد بود. دختران نوجوان می‌توانند آهنگ‌های کارت حافظه یا گوشی خود را از طریق بلوتوث پخش کنند. این میکروفون‌ها در رنگ‌بندی متنوع از جمله طلایی، برنزی، رزگلد، صورتی، آبی، سفید و مشکی در بازار موجود است.

19. زیرانداز یوگا هم هدیه‌ی جالبی است

مت یا زیرانداز یوگا می‌تواند هدیه‌ی جالبی برای دختران نوجوان باشد. انجام تمرینات یوگا باعث آرامش و کنترل هیجانات، خصوصا در سنین پرشور و هیجان نوجوانی خواهد شد. این مت با یک حرکت به آسانی لوله می‌شود؛ پس جمع‌کردن آن کار سختی برای دختر نوجوان نخواهد بود. می‌توانید آن را به صورت ایستاده گوشه‌ی اتاق قرار دهید و نگران اشغال کردن فضا نباشید.

20. برای زیبایی پوست او، جید رولر بخرید

 پوست دختران در سنین نوجوانی نیاز به مراقبت بیشتری دارد، زیرا به مرور نشانه‌های بلوغ در آن ظاهر می‌شود. جید رولر نوعی ماساژور ظریف و بسیار زیباست که سنگی از یشم سبز یا کوارتز بصورت غلتک در آن بکار رفته و می‌تواند به اکسیژن‌رسانی بهتر پوست کمک کند و باعث آرامش پوست‌های خسته و حساس شود؛ پس جید رولر هدیه‌ی هیجان‌انگیزی برای دختران نوجوان خواهد بود.

کادو-هدیه-طلا-زنجیر

21. زنجیر طلا با آویز زیبا هدیه دهید

طلا از زیورآلات محبوب دختران است. پیشنهاد می‌کنیم یک زنجیر ظریف طلا با آویز حرف اول اسم یا با آویز کوچک فانتزی برای دخترِ نوجوانتان بخرید. حتی می‌توانید به سراغ طلای سفید، رزگلد یا طلاهای رنگی بروید و این هدیه را برای دختر نوجوان هیجان‌انگیزتر کنید.

22. برس شستشوی بدن، هدیه‌ی خوبی است

کودکان با رسیدن به سن نوجوانی باید کارهای مستقل انجام دهند که یکی از این کارها حمام رفتن است. بدون شک، شستن بدن، بخصوص پشت و کمر، بدون کمک دیگران برایشان سخت است. این برس دسته‌ی بلندی دارد که به نوجوان کمک می‌کند پوستش را به خوبی تمیز کند و قسمت‌هایی که دستش نمی‌رسد را بشوید.

23. برس حرارتی برای شانه کردن موها

از جمله کارهایی که دختران نوجوان باید خودشان به تنهایی انجام دهند، شانه کردن موهاست. البته شانه کردن موهای بلند و مدل دادن به آن‌ها کمی سخت است. کار کردن با برس حرارتی بسیار آسان است و دختران نوجوان می‌توانند از آن برای شانه زدن، خشک‌کردن و مدل دادن به موهای خود استفاده کنند و موهای زیباتری داشته باشند. مطمئن باشید دختر نوجوان از چنین هدیه‌ای خوشحال می‌شود.

24. سنجاق‌سرهای متنوع بخرید

دختران هر چقدر هم سنجاق و گیره مو داشته باشند، باز دلشان تنوع می‌خواهد. مجموعه‌ای از سنجاق‌ سر و گیره‌های متنوع بخرید و به دختر نوجوانتان هدیه دهید. او از این هدیه خوشحال خواهد شد.

25. دستبندهای دست‌ساز بسازید و به او هدیه دهید

دختران نوجوان علاقه‌ی زیادی به زیورآلات دست‌ساز رنگی دارند که بتوانند با رنگ لباس‌هایشان ست کنند. اگر توانایی ساخت دستبندهای دست‌ساز را دارید، خودتان دستبندهایی زیبا با مروارید و مهره‌های متنوع درست کنید. اگر نه، آن‌ها را از بازار با به صورت آنلاین بخرید و به دختر نوجوانتان هدیه دهید.

26. ساعت هوشمند و قدم‌شمار؛ هیجان‌انگیزترین هدیه برای نوجوان دختر

این هدیه را به هرکسی بدهید، از خوشحالی جیغ می‌زند. ساعت هوشمند و قدم‌شمار وقتی به مچ دست بسته می‌شود، ضربان قلب و تعداد گام‌ها را محاسبه می‌کند؛ پس ابزار خوبی برای ورزش کردن خواهد بود. البته این ساعت ضد آب بوده و قابلیت‌های بیشتری هم دارد؛ اما کمی گران است؛ پس اگر قیمت هدیه برایتان مهم نیست، ساعت هوشمند را انتخاب کنید.

دفتر خاطرات

27. دفتر خاطرات روزانه به او بدهید

نوشتن خاطرات روزانه به تقویت حافظه و بهبود مهارت‌های نوشتاری کمک زیادی می‌کند. دفتر خاطرات روزانه هدیه‌ی خوبی برای دختران نوجوان است زیرا دوست دارند تمام لحظات زندگی‌شان را ثبت کنند.

28. کیف رودوشی، هدیه‌ی مناسبی برای نوجوان دختر است

کیف رودوشی خیلی جمع‌وجور است و برای جای دادن گوشی و چند وسیله دیگر به کار می‌آید. این کیف به دختر نوجوانتان کمک می‌کند تا بهتر از گوشی‌اش مراقبت کند. به خاطر این‌که بچه‌ها در مدرسه کوله‌پشتی‌های سنگین حمل می‌کنند، باید برای بیرون رفتن از کیف‌های کوچک و سبک‌تر استفاده کنند تا شانه‌هایشان آسیب نبیند.

29. کیف مخصوص کارت بانکی

هنوز برای دختر نوجوانتان زود است که کارت‌بانکی داشته باشد، اما برای این‌که احساس بزرگ شدن پیدا کند، این کیف را به او هدیه دهید. به جای کارت‌بانکی می‌تواند کارت دانش‌آموزی، کارت عضویت در کتابخانه و چند کارت تبلیغاتی در آن قرار دهد.

30. سِت مانیکور؛ هدیه‌ای جذاب برای دختر نوجوان

دختران عاشق درست کردن ناخن‌هایشان هستند. پس با هدیه دادن مجموعه‌ای از ابزارهای مانیکور، به آن‌ها یاد دهید چطور از ناخن‌های خود مراقبت کنند.

31. پاوربانک هدیه دهید

همه از گرفتن چنین هدیه‌ای شگفت‌زده می‌شوند. پاوربانک هدیه‌ای فوق‌العاده برای دختران نوجوان است. آن‌ها اغلب عاشق گوشی‌شان هستند و می‌خواهند هر وقت شارژش تمام شد، آن را بدون دردسر شارژ کنند. در این مواقع، پاوربانک واقعا به کار می‌آید.

32. قمقمه آب هم هدیه‌ی خوبی است

قمقمه وسیله‌ای است که وقتی به پیاده روی یا ورزش می‌رویم، به دردمان می‌خورد. پس هدیه‌ی مناسبی برای یک نوجوان خواهد بود. حتی اگر قبلا قمقمه داشته باشد، باز هم هدیه شما خوشحالش می‌کند. می‌تواند یکی از قمقمه‌ها را برای بیرون رفتن و دیگری را در کیف مدرسه‌اش بگذارد.

لاک-ناخن-زیبایی

33. لاک بخرید

دخترها عاشق لاک هستند. مجموعه‌ای کامل از لاک‌های مخملی، اکلیلی و حتی ساده با رنگ‌هایی شاد و فانتزی آن‌ها را خوش‌حال می‌کند.

34. کتاب‌خوان الکترونیکی هدیه دهید

کتاب‌خوان الکترونیکی بهترین هدیه برای دخترِ نوجوانتان خواهد بود. شاید قیمت زیادی داشته باشد، اما ارزشش را دارد. این هدیه به دختر نوجوان کمک می‌کند در مترو، پارک یا هر جای دیگری بتواند کتاب‌های موردعلاقه‌اش را بخواند.

35. حلقه شنا؛ هدیه‌ای دوست‌داشتنی

حلقه شنا هدیه‌ای خوشحال‌کننده برای دختران نوجوان است. اگر دخترتان تمایلی به استخر یا دریا ندارد، به جای حلقه شنا برایش تشک بادی بخرید. البته باید ببینید فضای کافی برای تشک بادی را دارید یا نه، زیرا تشک مخصوص نوجوانان بزرگ‌تر است.
 

منبع: countryliving

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2021-03-08 12:48:28
دسته بندی ها