10 تا از گران‌ترین اتاق‌های هتل در جهان

امتیاز مطلب: 99%

دبی در دو دهه‌ی گذشته، به عنوانِ شهری بین‌المللی مطرح شده. این شهر مرکز امارات دبی و امارات متحده‌ی عربی محسوب میشه. این شهر به فروشگاه‌های پرزرق‌وبرق، همیشه بیدار بودن و آسمان خراش‌های مجللش، معروفه. یکی از اونا هتلِ برج‌العربه که چهارمین هتلِ بلند دنیاست و روی جزیره‌ای مصنوعی و در ساحلِ دبی، ساخته شده. سوییت‌های گرون قیمت و شاهانه‌ و شگفت‌انگیزی داره. چشم‌اندازی از خلیج رو میشه از طبقه‌ی 25 دید، که البته با آسانسور اختصاصی به این طبقه رفت‌‎و‌آمد میشه. این سوییت فوق‌العاده و شگفت‌انگیزه که مساحت زیادی هم داره. مساحتش 800 متر مربعه، راه‌پله‌ش مرمری و ورودی‌ش گرانیتیه، و ستون‌های عظیمش با طلای 24 عیار پوشیده شده. سوییت به دو قسمت مخصوص آقایان و خانمها تقسیم شده و یه سالن ناهارخوری خیلی بزرگ، کتابخانه‌ی شخصی و سه تا حمام با امکاناتِ زیاد و اتصالاتی از جنس مرمر و طلا داره. البته یه سینمای اختصاصی هم داره. اگه از این متکاها خوشتون نمیاد، میتونین از منوی متکا یکی دیگه انتخاب کنین. این سوییتِ شگفت انگیز و بزرگ در قلبِ خاورمیانه، و در پرجنب‌و جوش‌ترین شهر قرار گرفته که هزینه‌ی یه شب اقامت در اون حدودا بیست و چهار هزار دلاره. با یوکن همراه باشید.

 توکیو شهریه که از همه‌ی نقاط جهان، بهش سرمیزنن و به خاطر همین ترکیبِ سنت و مدرنیته‌اش، بین جهانگردها شناخته میشه. بازدیدکننده‌هایی که غذاهاش رو میشناسن، میدونن غذا خوریهای پایتختِ ژاپن، تو دنیا لنگه نداره. شرکتِ راهنمای میشِلین که بر اساس خدمات و کیفیت به هتل‌ها و رستوران‌های بین‌المللی، ستاره میده، در کل 191 ستاره به سالن‌های غذاخوری توکیو داده. و این دو برابر نشان‌های پاریسه که نزدیک‌ترین رقیب توکیو-ه. سوییت هتلِ پنج ستاره‌ای به نامِ ریتز کارلتون  که لوکس و مدرن طراحی شده، به همین معروفه. مساحتِ این سوییت 310 متر مربعه و طبقه‌ی 53-ِ این هتل قرار گرفته و آسمان توکیو و باغِ کاخ امپراطوری رو میشه دید. در طراحی این سوییت شرق و غرب در هم آمیخته شدن. اتاق‌های لوکس و حمام‌های شگفت‌انگیز مرمری که هنر و سلیقه‌ی شرقی رو به نمایش گذاشته. این سوییت در بالای یکی از بهترین هتل‌های توکیو قرار گرفته و با بهترین رستوران‌ها، سینما و موزه‌های دنیا رقابت میکنه. میتونین بر فراز این شهرِ خیال‌انگیز، تمام شب رو سپری کنین. اگه از پسِ هزینه‌ی این سوییت بر میاین، واقعا خوش به حالتون. چون هزینه‌ی یه شب اقامت در این سوییتِ فوقِ مدرن، بیست و پنج هزار دلاره.

بریم سراغِ پاریس. 
از قرن هجده تا حالا، شهرتِ پایتختِ فرانسه به خاطر غذاهاش بوده. این شهر، بیشتر از نوزده هزار تا رستوران داره، و خیلی از سر آشپزهای فرانسوی، خودشون رستورانی در پاریس دارن. قرنهاست که این شهر پایتخت مُده و علاقه به مد تا الان هم ادامه داره. هتل تاریخیِ پلازا آتِنی  در نزدیکی برج ایفل قرار داره و در دهه‌ی اخیر چندین مراسم افتتاحیه رو برگزار کرده. در سال 2012 سوییت لوکس شاهانه‌ی این هتل طراحی شد که به لوکس‌ترین و گرانترین سویت در هتل‌های پاریس بدل شد. مساحتِ این سوییتِ زیبا، 450 متر مربعه و چهار اتاق خواب، دو حمام، آشپزخونه‌ی مجهز و یه دفتر کار داره. در داخلش، سنت و مدرنیته با هم تلفیق شدن. حمام‌هاش پراهمیت هستن، چون جنس تجهیزاتش از مرمرِ ایتالیاییه و از وِرونای ایتالیا وارد شده. یکی از حمام‌ها، چهارتا جکوزی و یه سونای بخار داره. طراحیِ مجددش، جلوه‌ی مدرن‌تری بهش داده. لوازم آنتیکِ اینجا متعلق به زمان لویی پانزدهمه و با دکور سنتیِ دیوارهاش به واقعا فریبنده‌ هستش. سوییتی که برازنده‌ی لقبِ پادشاهیه و میتونه حس شاه بودن بهتون بده، البته اگه بتونین شبی بیست و شش هزار دلار براش پرداخت کنین.

وقتی حرف شهرهای تاریخی میشه، خیلی از گردشگران به یادِ گذشته‌های شهر باشکوهِ رُم؛ پایتخت ایتالیا، میفتن. این شهر به سه هزار سال تاریخ  داره و زادگاه تمدن غرب به حساب میاد. اولین موفقیت های عظیم در هنر، علم و دانش و فرهنگ در این شهر رقم خورده.
چهاردهمین شهر پربازدیدِ اروپاست که سالانه میلیونها بازدید کننده داره که میان و موزه ها و اماکن تاریخی اینجا رو میبینن. هتل وِسْتین اَکْسِلْسیور-ِ  رم یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دنیاست. البته اتاق‌هایی داره که قیمتش کمتر باشه. اسمِ سوییتِ لوکسِ این هتل، "ویلا لا کوپُلا-ه"  که هزینه‌ش سر به فلک میکشه، و امکاناتی مثل پنج طبقه‌ی لوکس و پنج ستاره و مساحتی برابر با 570 متر مربع داره. شاید مساحت زیادی به نظر بیاد ولی یادتون باشه که بدون احتسابِ تراس 170 متری، این قدره! این سوییت یه آسانسور اختصاصی داره، و در انتهاش یه باشگاه فیتنس، یه سالن نمایش خصوصی و هفت تا حمام قرار گرفته. دیوارهاش از جنس مرمر ایتالیایی و نقاشی‌های روی دیوارها، اثر هنریه و دکورهای اتاق استادانه طراحی شده. لوسترهای آنتیک و چیزهای لوکسش اونقدر زیادن که همه‌ش توی لیست جا نمیشه. اگه رم رفتین، یه اتاق اینجا رزروکنین. البته اگه میتونین شبی سی هزار دلار بپردازین.
اگه دنبال جای لوکسی هستین که لازم نباشه مدام پاسپورتتون همراهتون باشه، برید سراغ پایتخت خوشگذرونیِ آمریکا.
لاس وگاس ساخته شده که پایتخت سرگرمی در دنیا باشه، و شبانه‌روز تلاش میشه تا به این هدف برسه. خبایونای این شهرِ تفریحیِ بین المللی و معروف، محبوبترین مقصد برای جهانگردهاست. و لاس‌وگاس همیشه به صنعت عیش و نوشش معروف بوده و هست. همینطور گرونترین هتل‌سوییتش به خاطر قیمتش معروفه. این سوییت طبقه‌ی سی‌اُمه. یه کاخ 840 متری تو آسمون، با بارهای خصوصی در اختیار شما و میهمانانتونه. درکنار تمام امکانات لوکس و گرون قیمتش، این سوییت امکاناتی مثل آسانسور شخصیِ شیشه ای داره که شما رو به اتاق خواب میبره. تختتون که 360 درجه میچرخه، و مشرف به شهره و چشم اندازی پانورامیک داره. یه سالن ورزش و ماساژ داره. و سکانس آخر، یه استخره. یه استخر خصوصیِ مخفی که در تراس طبقه دوم و مشرف به شهره، و نهایتا به یه کلاب خصوصی میرسه که دور تادورش سیستم نور و صوت قرار گرفته.

عجیب نیست که ستاره های موسیقی راک و افراد مشهور دیگه اینجا اقامت داشته باشن. اقامت اینجا شبی سی و پنج هزار دلاره.
عجیب نیست که فرانسه تنها کشوری باشه که دوبار در لیست ما اومده. شهر کَن-ِ فرانسه که در منطقه ی فرنچ ریویِرا  قرار داره و شهرتش رو به فستیوال های فیلمش، مدیونه. شاید تاثیرگذارترین فستیوال فیلم و نمایش بین المللی در جهان باشه. شهر کن به ثباتش، و زمین بازیِ آدمای معروف و هتل‌ها و تفرجگاه های لوکسش، شناخته میشه. هتل مارتینِز، در سالِ 1929 تاسیس شد ولی در سال 2012 هایِرد اون رو خرید. و خیلی زود به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های فرانسه تبدیل شد. سوییت‌پِنت‌هاوسِ سیصد متریِ لوکسش در طبقه ی هفتم قرار داره و از تراسِ شخصیش میشه دریاچه ی کن رو دید. باور کنین یا نه، این تراس تقریبا اندازه‌ی خود سوییته؛ یعنی دویست و هفتاد متر. این سوییت جاداره و با مرمر تزیین شده. پهنای سیستم صوتیِ این سوییت راضی‌تون میکنه و خدمتکارا هم هرچی رو که بخواین، فراهم میکنن. این سوییت به لوکس بودن معروفه و همه چیز رو در اختیارتون قرار میده و البته قیمت زیادی هم داره؛ یعنی شبی سی و هفت هزار و پانصد دلار. 
کاخِ راج که زمانی در هند یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین عمارت‌های هند بوده، در سال 1996 به هتلی شگفت انگیز تبدیل شد. تمامِ سوییت‌های این هتل، لوکس و شیک هستن. هر کدومش یه موزه‌ی اختصاصی داره، و با وسایل آنتیک تزیین شده. و محل خوردنِ غذای هتل بزرگترین لوسترِ دنیا رو داره. سوییتِ "کراون جول " در کاخِ راج گرونترین سوییتِ آسیاییه. 
سوییت ریاست جمهوری که عمارتِ مهاراج هم نامیده میشه. 4 طبقه‌ی این سوییت با یه آسانسور خصوصی بهَم دیگه راه دارن. مساحتش باور نکردنیه؛ هزاروپونصد متره. طبقه‌ی اولِ سوییت، بار خصوصی داره.

طبقه ی دوم یه موزه ی شخصیه که آیینه کاری و با ورقه های طلا تزیین شده و به باغ، مشرفه. طبقه‌ی سوم، رستورانی باشکوهه که دکوراسیونی ستودنی داره. و طبقه‌ی چهارم، یه تراس عالی با چشم انداز شهری و آبگرم خصوصی و یه ورودیِ مخفی برای خدمتکاران شما. جنس لوازم حمامها از طلا و نقره هستش و تجهیزاتِ آنتیکش، از جنس طلا و عاج فیل ساخته شده. همه جای این سوییت لوکس و تجملیه. برای اینکه یه شب مثل مهاراج زندگی کنین، باید چهل و پنج هزار دلار پول بدین.
یکی دیگه از جاهای آمریکا که تو لیست ما اومده، در واقع توی بیگ اَپل-ه  که نیازی به معرفی نداره. شهر نیویورک که پایتخت تجارت و فرهنگ جهانه. رهبر جهانی در تجارت، تکنولوژی، مُد و کلی چیزهای دیگه ست. و هتل های لوکس بین المللی رونالد اینجا واقع شده. سال 1993 تاسیس شد و تنها هتلِ 5 ستاره‌ی نیویورکِ چهار فصله که سابقه‌ی درخشانی در سرویس دهی و لوکس بودن داره. حتی ارزونترین اتاقِ مهمانش هزارودویست دلار براتون هزینه داره. پنت هاوسِ شگفت‌انگیزش در طبقه ی پنجاه و دوم قرار داره که گرونترین سوییتِ ایالات متحده ی آمریکاست. 
این هتل مالکِ خوش نامی داره، و پیتر مارینا-ِ مشهور طراحیش کرده و معمارِ فقیدش "آی‌اِم پِی" که بعد از ساختنِ این هتل بازنشسته شد. 
در  این هتل طلای بیست و دو عیار کار شده، و 7.5 متر ارتفاعش تا سقفه. فلزات کار شده در سوییت خارق العاده و دیوانه کننده هستن. خدمه‌ی اختصاص، مربی خصوصی و راننده‌ی شخصی، و سرویس خط تلفن نامحدود بین المللی هم داره و تلویزیونهایی که تمام کانالهای جهانی رو ارائه میده. دکوراسیون سوییت کاملا بی عیب و نقصه. توی دیوارها مروارید کار شده. با چهار درِ دو لنگه که به چشم انداز سنترال پارک باز میشه. اقامتگاهی راحت تر و لوکس تر، در هیچ جای دیگه‌ی آمریکا پیدا نمیکنین. هزینه ی یک شب اقامت در این هتل پنجاه هزار دلاره.
اگه شهری باشه که بیشتر از شهر رم بازدید کننده‌ها رو مبهوت کنه، قطعا آتن یونانه. جاهای دیدنیش از هزاران سال قبل دارای سکنه بوده و سه هزارو چهارصد سال پیشینه داره.
در این شهر بقایای تالار بازرگانیِ بین المللی وجود داره. منطقه‌ی گردشگری مَگانِسی، ساحلی با هتل‌های چهار و پنج ستاره‌ش‌ به مهمان نوازی و احترام به مهمانها معروفه. 
فقط هجده تا سوییت داره که از کلاسِ لوکس تا فوق لوکس طبقه بندی میشن و دومین سوییتِ گرون قیمت دنیاست. سوییتِ "رویال ویلا" چهارصد و ده متره که دکوراسیون و اراستگی، حمام مرمر، سالن ماساژ خصوصی، خدمات عالی، پارکینگ اختصاصی، سیستم گرمایشیِ کف و یه پیانوی بزرگ و نوازنده، داره. همینها هم کافیه، اما دو تا استخر آبِ گرمِ شخصیِ سرباز و سرپوشیده و یه باغچه ی 650 متری خصوصی هم داره. ساحل روبروی سوییت، اون چیزیه که هر فرد ثروتمندی به دنبالش میگرده. هزینه ی یک شبش فقط پنجاه هزار دلاره.
و آخری، رویال هتلِ رییس جمهور ویلسُن، در شهر ژنو سوئیس، اخیرا بزرگترین و گرونقیمت ترین سوییتِ دنیا معرفی شده. این سوییت در طبقه‌ی هشتم و آخر هتل قرار داره. مساحت این سوییت شگفت انگیز، هزارو ششصد متر مربعه. میزبان شخصیت‌های مشهوری همچون بیل کلینتون، مایکل جکسن، و بیل گیتس بوده. این سوییت کل طبقه رو در بر میگیره و چشم‌اندازی بی نظیر از دریاچه‌ی ژنو داره. اتاق خوابهای متعدد، و سالن های پذیرایی و غذا خوری با گنجایش 26  صندلی  داره. سوییت به اندازه‌ی کافی ظرفیت داره که بتونه مهمانها رو سرگرم کنه. همچنین یه اتاق جلسه‌ی خصوصی و یه تراس صدو شصت متری، با تلسکوپ و یک مرکز رسانه ای و سالن بیلیارد خصوصی هم داره؛ به اضافه‌ی یه تلویزیون 103 اینچیِ فلَترون که نظیر نداره، و آثار هنریِ ارجینال و بهترین وسایل و دکور. در این سوییت با تکیه بر اقدامات امنیتی به حفاظت و نگه‌داری هتل و افراد هم فکر شده؛ مثلا با شیشه های ضد گلوله، سیستم تشخیص حرکت و درهای امنیتی. در طول اقامت‌تون، یه تیم حفاظتی از شما حفاظت میکنه. تمام اینها به هزینه های سرسام‌آورش اضافه میشه. این سوییت‌پنت‌هاوس، نهایتِ تجمل و مدرنیته هستش. و هزینه یک شبش برابره با هشتاد هزار دلار.

  • نظرات
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه
امتیاز مطلب: 95%

دبی در دو دهه‌ی گذشته، به عنوانِ شهری بین‌المللی مطرح شده. این شهر مرکز امارات دبی و امارات متحده‌ی عربی محسوب میشه. این شهر به فروشگاه‌های پرزرق‌وبرق، همیشه بیدار بودن و آسمان خراش‌های مجللش، معروفه. یکی از اونا هتلِ برج‌العربه که چهارمین هتلِ بلند دنیاست و روی جزیره‌ای مصنوعی و در ساحلِ دبی، ساخته شده. سوییت‌های گرون قیمت و شاهانه‌ و شگفت‌انگیزی داره. چشم‌اندازی از خلیج رو میشه از طبقه‌ی 25 دید، که البته با آسانسور اختصاصی به این طبقه رفت‌‎و‌آمد میشه. این سوییت فوق‌العاده و شگفت‌انگیزه که مساحت زیادی هم داره. مساحتش 800 متر مربعه، راه‌پله‌ش مرمری و ورودی‌ش گرانیتیه، و ستون‌های عظیمش با طلای 24 عیار پوشیده شده. سوییت به دو قسمت مخصوص آقایان و خانمها تقسیم شده و یه سالن ناهارخوری خیلی بزرگ، کتابخانه‌ی شخصی و سه تا حمام با امکاناتِ زیاد و اتصالاتی از جنس مرمر و طلا داره. البته یه سینمای اختصاصی هم داره. اگه از این متکاها خوشتون نمیاد، میتونین از منوی متکا یکی دیگه انتخاب کنین. این سوییتِ شگفت انگیز و بزرگ در قلبِ خاورمیانه، و در پرجنب‌و جوش‌ترین شهر قرار گرفته که هزینه‌ی یه شب اقامت در اون حدودا بیست و چهار هزار دلاره. با یوکن همراه باشید.

 توکیو شهریه که از همه‌ی نقاط جهان، بهش سرمیزنن و به خاطر همین ترکیبِ سنت و مدرنیته‌اش، بین جهانگردها شناخته میشه. بازدیدکننده‌هایی که غذاهاش رو میشناسن، میدونن غذا خوریهای پایتختِ ژاپن، تو دنیا لنگه نداره. شرکتِ راهنمای میشِلین که بر اساس خدمات و کیفیت به هتل‌ها و رستوران‌های بین‌المللی، ستاره میده، در کل 191 ستاره به سالن‌های غذاخوری توکیو داده. و این دو برابر نشان‌های پاریسه که نزدیک‌ترین رقیب توکیو-ه. سوییت هتلِ پنج ستاره‌ای به نامِ ریتز کارلتون  که لوکس و مدرن طراحی شده، به همین معروفه. مساحتِ این سوییت 310 متر مربعه و طبقه‌ی 53-ِ این هتل قرار گرفته و آسمان توکیو و باغِ کاخ امپراطوری رو میشه دید. در طراحی این سوییت شرق و غرب در هم آمیخته شدن. اتاق‌های لوکس و حمام‌های شگفت‌انگیز مرمری که هنر و سلیقه‌ی شرقی رو به نمایش گذاشته. این سوییت در بالای یکی از بهترین هتل‌های توکیو قرار گرفته و با بهترین رستوران‌ها، سینما و موزه‌های دنیا رقابت میکنه. میتونین بر فراز این شهرِ خیال‌انگیز، تمام شب رو سپری کنین. اگه از پسِ هزینه‌ی این سوییت بر میاین، واقعا خوش به حالتون. چون هزینه‌ی یه شب اقامت در این سوییتِ فوقِ مدرن، بیست و پنج هزار دلاره.

بریم سراغِ پاریس. 
از قرن هجده تا حالا، شهرتِ پایتختِ فرانسه به خاطر غذاهاش بوده. این شهر، بیشتر از نوزده هزار تا رستوران داره، و خیلی از سر آشپزهای فرانسوی، خودشون رستورانی در پاریس دارن. قرنهاست که این شهر پایتخت مُده و علاقه به مد تا الان هم ادامه داره. هتل تاریخیِ پلازا آتِنی  در نزدیکی برج ایفل قرار داره و در دهه‌ی اخیر چندین مراسم افتتاحیه رو برگزار کرده. در سال 2012 سوییت لوکس شاهانه‌ی این هتل طراحی شد که به لوکس‌ترین و گرانترین سویت در هتل‌های پاریس بدل شد. مساحتِ این سوییتِ زیبا، 450 متر مربعه و چهار اتاق خواب، دو حمام، آشپزخونه‌ی مجهز و یه دفتر کار داره. در داخلش، سنت و مدرنیته با هم تلفیق شدن. حمام‌هاش پراهمیت هستن، چون جنس تجهیزاتش از مرمرِ ایتالیاییه و از وِرونای ایتالیا وارد شده. یکی از حمام‌ها، چهارتا جکوزی و یه سونای بخار داره. طراحیِ مجددش، جلوه‌ی مدرن‌تری بهش داده. لوازم آنتیکِ اینجا متعلق به زمان لویی پانزدهمه و با دکور سنتیِ دیوارهاش به واقعا فریبنده‌ هستش. سوییتی که برازنده‌ی لقبِ پادشاهیه و میتونه حس شاه بودن بهتون بده، البته اگه بتونین شبی بیست و شش هزار دلار براش پرداخت کنین.

وقتی حرف شهرهای تاریخی میشه، خیلی از گردشگران به یادِ گذشته‌های شهر باشکوهِ رُم؛ پایتخت ایتالیا، میفتن. این شهر به سه هزار سال تاریخ  داره و زادگاه تمدن غرب به حساب میاد. اولین موفقیت های عظیم در هنر، علم و دانش و فرهنگ در این شهر رقم خورده.
چهاردهمین شهر پربازدیدِ اروپاست که سالانه میلیونها بازدید کننده داره که میان و موزه ها و اماکن تاریخی اینجا رو میبینن. هتل وِسْتین اَکْسِلْسیور-ِ  رم یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دنیاست. البته اتاق‌هایی داره که قیمتش کمتر باشه. اسمِ سوییتِ لوکسِ این هتل، "ویلا لا کوپُلا-ه"  که هزینه‌ش سر به فلک میکشه، و امکاناتی مثل پنج طبقه‌ی لوکس و پنج ستاره و مساحتی برابر با 570 متر مربع داره. شاید مساحت زیادی به نظر بیاد ولی یادتون باشه که بدون احتسابِ تراس 170 متری، این قدره! این سوییت یه آسانسور اختصاصی داره، و در انتهاش یه باشگاه فیتنس، یه سالن نمایش خصوصی و هفت تا حمام قرار گرفته. دیوارهاش از جنس مرمر ایتالیایی و نقاشی‌های روی دیوارها، اثر هنریه و دکورهای اتاق استادانه طراحی شده. لوسترهای آنتیک و چیزهای لوکسش اونقدر زیادن که همه‌ش توی لیست جا نمیشه. اگه رم رفتین، یه اتاق اینجا رزروکنین. البته اگه میتونین شبی سی هزار دلار بپردازین.
اگه دنبال جای لوکسی هستین که لازم نباشه مدام پاسپورتتون همراهتون باشه، برید سراغ پایتخت خوشگذرونیِ آمریکا.
لاس وگاس ساخته شده که پایتخت سرگرمی در دنیا باشه، و شبانه‌روز تلاش میشه تا به این هدف برسه. خبایونای این شهرِ تفریحیِ بین المللی و معروف، محبوبترین مقصد برای جهانگردهاست. و لاس‌وگاس همیشه به صنعت عیش و نوشش معروف بوده و هست. همینطور گرونترین هتل‌سوییتش به خاطر قیمتش معروفه. این سوییت طبقه‌ی سی‌اُمه. یه کاخ 840 متری تو آسمون، با بارهای خصوصی در اختیار شما و میهمانانتونه. درکنار تمام امکانات لوکس و گرون قیمتش، این سوییت امکاناتی مثل آسانسور شخصیِ شیشه ای داره که شما رو به اتاق خواب میبره. تختتون که 360 درجه میچرخه، و مشرف به شهره و چشم اندازی پانورامیک داره. یه سالن ورزش و ماساژ داره. و سکانس آخر، یه استخره. یه استخر خصوصیِ مخفی که در تراس طبقه دوم و مشرف به شهره، و نهایتا به یه کلاب خصوصی میرسه که دور تادورش سیستم نور و صوت قرار گرفته.

عجیب نیست که ستاره های موسیقی راک و افراد مشهور دیگه اینجا اقامت داشته باشن. اقامت اینجا شبی سی و پنج هزار دلاره.
عجیب نیست که فرانسه تنها کشوری باشه که دوبار در لیست ما اومده. شهر کَن-ِ فرانسه که در منطقه ی فرنچ ریویِرا  قرار داره و شهرتش رو به فستیوال های فیلمش، مدیونه. شاید تاثیرگذارترین فستیوال فیلم و نمایش بین المللی در جهان باشه. شهر کن به ثباتش، و زمین بازیِ آدمای معروف و هتل‌ها و تفرجگاه های لوکسش، شناخته میشه. هتل مارتینِز، در سالِ 1929 تاسیس شد ولی در سال 2012 هایِرد اون رو خرید. و خیلی زود به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های فرانسه تبدیل شد. سوییت‌پِنت‌هاوسِ سیصد متریِ لوکسش در طبقه ی هفتم قرار داره و از تراسِ شخصیش میشه دریاچه ی کن رو دید. باور کنین یا نه، این تراس تقریبا اندازه‌ی خود سوییته؛ یعنی دویست و هفتاد متر. این سوییت جاداره و با مرمر تزیین شده. پهنای سیستم صوتیِ این سوییت راضی‌تون میکنه و خدمتکارا هم هرچی رو که بخواین، فراهم میکنن. این سوییت به لوکس بودن معروفه و همه چیز رو در اختیارتون قرار میده و البته قیمت زیادی هم داره؛ یعنی شبی سی و هفت هزار و پانصد دلار. 
کاخِ راج که زمانی در هند یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین عمارت‌های هند بوده، در سال 1996 به هتلی شگفت انگیز تبدیل شد. تمامِ سوییت‌های این هتل، لوکس و شیک هستن. هر کدومش یه موزه‌ی اختصاصی داره، و با وسایل آنتیک تزیین شده. و محل خوردنِ غذای هتل بزرگترین لوسترِ دنیا رو داره. سوییتِ "کراون جول " در کاخِ راج گرونترین سوییتِ آسیاییه. 
سوییت ریاست جمهوری که عمارتِ مهاراج هم نامیده میشه. 4 طبقه‌ی این سوییت با یه آسانسور خصوصی بهَم دیگه راه دارن. مساحتش باور نکردنیه؛ هزاروپونصد متره. طبقه‌ی اولِ سوییت، بار خصوصی داره.

طبقه ی دوم یه موزه ی شخصیه که آیینه کاری و با ورقه های طلا تزیین شده و به باغ، مشرفه. طبقه‌ی سوم، رستورانی باشکوهه که دکوراسیونی ستودنی داره. و طبقه‌ی چهارم، یه تراس عالی با چشم انداز شهری و آبگرم خصوصی و یه ورودیِ مخفی برای خدمتکاران شما. جنس لوازم حمامها از طلا و نقره هستش و تجهیزاتِ آنتیکش، از جنس طلا و عاج فیل ساخته شده. همه جای این سوییت لوکس و تجملیه. برای اینکه یه شب مثل مهاراج زندگی کنین، باید چهل و پنج هزار دلار پول بدین.
یکی دیگه از جاهای آمریکا که تو لیست ما اومده، در واقع توی بیگ اَپل-ه  که نیازی به معرفی نداره. شهر نیویورک که پایتخت تجارت و فرهنگ جهانه. رهبر جهانی در تجارت، تکنولوژی، مُد و کلی چیزهای دیگه ست. و هتل های لوکس بین المللی رونالد اینجا واقع شده. سال 1993 تاسیس شد و تنها هتلِ 5 ستاره‌ی نیویورکِ چهار فصله که سابقه‌ی درخشانی در سرویس دهی و لوکس بودن داره. حتی ارزونترین اتاقِ مهمانش هزارودویست دلار براتون هزینه داره. پنت هاوسِ شگفت‌انگیزش در طبقه ی پنجاه و دوم قرار داره که گرونترین سوییتِ ایالات متحده ی آمریکاست. 
این هتل مالکِ خوش نامی داره، و پیتر مارینا-ِ مشهور طراحیش کرده و معمارِ فقیدش "آی‌اِم پِی" که بعد از ساختنِ این هتل بازنشسته شد. 
در  این هتل طلای بیست و دو عیار کار شده، و 7.5 متر ارتفاعش تا سقفه. فلزات کار شده در سوییت خارق العاده و دیوانه کننده هستن. خدمه‌ی اختصاص، مربی خصوصی و راننده‌ی شخصی، و سرویس خط تلفن نامحدود بین المللی هم داره و تلویزیونهایی که تمام کانالهای جهانی رو ارائه میده. دکوراسیون سوییت کاملا بی عیب و نقصه. توی دیوارها مروارید کار شده. با چهار درِ دو لنگه که به چشم انداز سنترال پارک باز میشه. اقامتگاهی راحت تر و لوکس تر، در هیچ جای دیگه‌ی آمریکا پیدا نمیکنین. هزینه ی یک شب اقامت در این هتل پنجاه هزار دلاره.
اگه شهری باشه که بیشتر از شهر رم بازدید کننده‌ها رو مبهوت کنه، قطعا آتن یونانه. جاهای دیدنیش از هزاران سال قبل دارای سکنه بوده و سه هزارو چهارصد سال پیشینه داره.
در این شهر بقایای تالار بازرگانیِ بین المللی وجود داره. منطقه‌ی گردشگری مَگانِسی، ساحلی با هتل‌های چهار و پنج ستاره‌ش‌ به مهمان نوازی و احترام به مهمانها معروفه. 
فقط هجده تا سوییت داره که از کلاسِ لوکس تا فوق لوکس طبقه بندی میشن و دومین سوییتِ گرون قیمت دنیاست. سوییتِ "رویال ویلا" چهارصد و ده متره که دکوراسیون و اراستگی، حمام مرمر، سالن ماساژ خصوصی، خدمات عالی، پارکینگ اختصاصی، سیستم گرمایشیِ کف و یه پیانوی بزرگ و نوازنده، داره. همینها هم کافیه، اما دو تا استخر آبِ گرمِ شخصیِ سرباز و سرپوشیده و یه باغچه ی 650 متری خصوصی هم داره. ساحل روبروی سوییت، اون چیزیه که هر فرد ثروتمندی به دنبالش میگرده. هزینه ی یک شبش فقط پنجاه هزار دلاره.
و آخری، رویال هتلِ رییس جمهور ویلسُن، در شهر ژنو سوئیس، اخیرا بزرگترین و گرونقیمت ترین سوییتِ دنیا معرفی شده. این سوییت در طبقه‌ی هشتم و آخر هتل قرار داره. مساحت این سوییت شگفت انگیز، هزارو ششصد متر مربعه. میزبان شخصیت‌های مشهوری همچون بیل کلینتون، مایکل جکسن، و بیل گیتس بوده. این سوییت کل طبقه رو در بر میگیره و چشم‌اندازی بی نظیر از دریاچه‌ی ژنو داره. اتاق خوابهای متعدد، و سالن های پذیرایی و غذا خوری با گنجایش 26  صندلی  داره. سوییت به اندازه‌ی کافی ظرفیت داره که بتونه مهمانها رو سرگرم کنه. همچنین یه اتاق جلسه‌ی خصوصی و یه تراس صدو شصت متری، با تلسکوپ و یک مرکز رسانه ای و سالن بیلیارد خصوصی هم داره؛ به اضافه‌ی یه تلویزیون 103 اینچیِ فلَترون که نظیر نداره، و آثار هنریِ ارجینال و بهترین وسایل و دکور. در این سوییت با تکیه بر اقدامات امنیتی به حفاظت و نگه‌داری هتل و افراد هم فکر شده؛ مثلا با شیشه های ضد گلوله، سیستم تشخیص حرکت و درهای امنیتی. در طول اقامت‌تون، یه تیم حفاظتی از شما حفاظت میکنه. تمام اینها به هزینه های سرسام‌آورش اضافه میشه. این سوییت‌پنت‌هاوس، نهایتِ تجمل و مدرنیته هستش. و هزینه یک شبش برابره با هشتاد هزار دلار.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

خیر
2021-09-08 01:51:26
  • نظرات
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه
دسته بندی ها