چگونه پول خود را به عنوان یک فریلنسر مدیریت کنید؟

16 مرداد 1399 - 6:05
کار آفرینی - چگونه پول خود را به عنوان یک فریلنسر مدیریت کنید؟
چگونه پول خود را به عنوان یک فریلنسر مدیریت کنید؟
امتیاز مطلب: 94%

بسیاری از فریلنسرها به طور غریزی بر جذب مشتریان تمرکز می کنند و این امر مخصوصا هنگام شروع طبیعی است. به عنوان یک تازه کار، بدون شک علاقه مند به پیدا کردن مشتریان جدید و به دست آوردن تعهدات برای پروژه هستید و این برای ایجاد یک کسب و کار ضروری است. با این حال، اگر پول به درستی مدیریت نشود، جریان نقدی به سرعت می تواند به یک مسئله جدی تبدیل شده که کسب و کار نوپا شما را پیش از آنکه فرصتی برای پیشرفت داشته باشد از بین می‌برد. با یوکن همراه باشید.

در ابتدایی‌ترین سطح، پولی که مربوط به کسب و کار شماست یا درآمد است یا هزینه. اگر درآمدتان بیشتر از هزینه‌هایتان باشد، کسب و کارتان سود آور است. در غیر این صورت در ضرر هستید. البته، عوامل دیگرd برای بررسی وجود دارد، اما  اساسی ترین سوال در هر کسب و کار، از کسانی که تازه کار هستند، این است که درآمدتان بیشتر از سرمایه‌تان است یا خیر؟

مدیریت پول در فریلنسینگ

ضروری برای بقا

مدیریت پول برای بقای کسب و کار حیاتی است. هرچه فاصله بین هزینه و درآمد بیشتر باشد، احتمال اینکه در پرداخت هزینه های اداره یک کسب و کار دجار مشکل شوید بیشتر خواهد بود. یکی از ملاحظات در مدیریت جریان نقدی تعریف شرایط پرداخت است. به‌ویژه این نکته که پس از صدور صورتحساب چقدر زمان برای تسویه حساب، لازم است. فاکتورها باید بلافاصله صادر شوند و در  قرارداد‌های بزرگ، توصیه می شود که در مورد مراحل پرداختی توافق صورت گیرد. 

مدیریت پول در فریلنسینگ

آنچه خودتان می‌توانید انجام دهید

از یک سیستم ثبت اطلاعات برای یادداشت جزئیات درآمد (دفتر فروش) و هزینه (دفتر خرید) استفاده کنید و آن را به صورت مکرر به‌روز کنید. این به شما کمک می کند وضعیت مالی کسب و کار خود را درک کنید. دفتر فروش به شما اجازه خواهد داد که مبلغ فروش صورتحساب (گردش مالی) را پیگیری کنید و بدانید که کدام پرداخت ها دریافت نشده‌اند و نیاز به پیگیری دارند. انجام این کار به فریلنسر‌ها این امکان را می‌دهد که بفهمنند کدام مشتری ها بیشترین درآمد را تولید می کنند، از این رو این امر می تواند برای اهداف برنامه ریزی کسب و کار ارزشمند باشد. دفتر خرید هزینه های کسب و کار و مقدار بدهکاری‌ها را نشان می‌دهد. شناسایی افرادی که بیشترین کسب و کار را با آنها انجام دادید فرصت هایی برای پس انداز بیشتر با  مذاکره برای شرایط بهتر را ارائه می‌دهد.

ثبت هزینه‌ها و درآمدها  برای اهداف مالیاتی هم بسیار اهمیت دارد. 

مدیریت پول در فریلنسینگ

چه زمانی باید با خدمات حسابداری حرفه‌ای تماس بگیرید

خدمات حسابداری حرفه‌ای می تواند به شما در مدیریت پول کمک کند. در حالیکه ممکن است این خدمات به عنوان یک هزینه بزرگ به نظر برسند، اما  در مقایسه با چیزی که در زمان طولانی قادر به ذخیره خواهید بود مبلغ بسیار ناچیزی است. یک حسابدار خوب، تمام موارد مالی را می داند، آنها کسب و کار شما را می شناسند و راه هایی را که می توانید مالیات خود را کاهش دهید را شناسایی می کنند. آنها واقعا ارزشمند هستند.

منبع: Myentrepreneurmagazine
 

نویسنده مطلب
نگار بخش‌زاده - نگار بخش‌زاده
متولد ۱۳۷۶، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه گیلان، علاقمند به یادگیری زبان‌های خارجی و مقالات حوزه موفقیت

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-08-02 17:00:48
دسته بندی ها