5 کتاب انگیزشی که شما را برای اقدام کردن ترغیب می‌کند

17 شهریور 1399 - 6:05
معرفی کتاب - 5 کتاب انگیزشی که شما را برای اقدام کردن ترغیب می‌کند
5 کتاب انگیزشی که شما را برای اقدام کردن ترغیب می‌کند
امتیاز مطلب: 90%

 برای ایجاد روحیه هیچ راهی بهتر از خواندن برای شما وجود ندارد. زنجیره‌ی افکار خود را تغییر دهید و به دنیایی کاملاً جدید فرار کنید. خواندن یک کتاب خوب منجر به زندگی در جهان نویسنده و یادگیری از گنجینه تجربیات او می‌شود.  با یوکن همراه باشید.

بعضی از افراد زندگی های باور نکردنی دارند، با تمام چالش‌ها جنگیدند و برنده از میان نبرد بیرون آمدند. خوشبختانه بسیاری از این افراد کتاب‌هایی را برای جهان نوشتند تا مردم را از سفر خود آگاه کند و به آن‌ها انگیزه دهند.

هر بار که احساس گمشدگی می‌کنید و به یک دوز سالم از انگیزه نیاز دارید تا بتوانید با نیروی تازه به مسیر خود برگردید، فقط یکی از کتاب‌های زیر را انتخاب کنید. ما پنج کتاب از بهترین کتاب‌های انگیزشی را در اختیار شما قرار داده‌ایم. 

1. فکر کنید و پولدار شوید از ناپلئون هیل

دلیلی برای اینکه این کتاب خاص در بالای همه کتاب‌های کمک به خود قرار گرفته است وجود دارد. اگر شما نمی‌دانید که چرا این چنین است، حتماً باید این کتاب را بخوانید تا خودتان ببینید.

این کتاب در سال 1937 منتشر شده است، اما هنوز هم کاربرد دارد زیرا که از تجربیات زندگی بیش از 500 مرد موفق، شامل توماس ادیسون، هنری فورد و جان دی راکفلر بهره می‌گیرد. ناپلئون هیل در 20 سال از تحقیقات خود که از این مردان برجسته جمع آوری کرده است، بهترین مطالب را چکیده می‌کند و فقط اکسیری را که نیاز دارید، به شما می‌دهد.

این کتاب به شما سیزده گام کاملاً عملی و کاربردی برای رسیدن به هدف خود، هر چه که باشد می‌دهد.

نظرات ارزان‌ترین کالاها روی زمین هستند. هر فردی گروهی از نظرات آماده برای هر کسی که حاضر به قبول کردن آن‌ها باشد دارد. در صورتی که اگر زمانی که تصمیمی گرفتید تحت تأثیر "نظرات" قرار بگیرید، در هیچ تعهدی موفق نخواهید بود. _ناپلئون هیل، فکر کنید و پولدار شوید

2. شما را در بالا می‌بینم از زیگ زیگلار

شما را در بالا می‌بینم، عصاره سه دهه تجربیات زیگ زیگلار است که شامل سفر به جهان و انگیزش مردم در سراسر قاره‌ها می‌شود. اندیشه بنیادین این کتاب این است که شما می‌توانید همه چیزهایی را که می‌خواهید در زندگی به دست آورید، اگر به دیگران کمک کنید آنچه که می‌خواهند را به دست آورند.

این کتاب بر اهمیت ارزش‌های اساسی انسانی تأکید می‌کند که همه ما باید آن را حفظ و عمل کنیم، مانند ایمان، وفاداری، صداقت و راستی. این کتاب واقعاً به شما انگیزه می‌دهد تا به یک انسان خوب تبدیل شوید و اطمینان حاصل کنید که تا زمانی که به خودتان اعتقاد دارید و برای دیگران در اطراف خود مفید باشید، چیزهای خوب برای شما اتفاق خواهد افتاد.

 این کتاب مانند راه پله‌ای برای موفقیت ساختار یافته است و می‌گوید اگر بنیاد هر قدم را به طور قاطع بنا کنید، مطمئناً به بالاترین سطح خواهید رسید.

 داستان زندگی به شما مکرر اطمینان می‌دهد که اگر از آنچه که دارید استفاده کنید، بیشتر برای استفاده به شما داده می‌شود. _زیگ زیگلار، شما را در بالا می‌بینم

3. قدرت عادت از چارلز دوهیگگ

چالز دوهیگگ، خبرنگار کسب و کار نیویورک تایمز برنده‌ی جایزه، شما را به عمق ذهن انسان منتقل می‌کند و با اصول علمی حمایت شده، به شما می‌گوید که چگونه عادت‌های خوب می‌تواند (و باید) توسعه ‌یافته و حفظ شوند. او تأکید می‌کند که حتی بیشترین اشتباهات عادت‌های بد را با عمل و اراده شدید انجام داد.

او بسیاری از نمونه‌های زندگی واقعی را ارائه می‌دهد که زندگی خود را با استفاده از قدرت عادت تغییر دادند. یک زن که سیگار را ترک کرد و در ماراتنی دوید، یک مدیرعامل که یک الگوی مشترک را در بین کارکنانش تغییر داد و شرکت خود را به یک کسب و کار برتر تبدیل کرد و حتی یک بازاریاب که با یک تغییر کوچک در استراتژی تبلیغاتی، محصولش یک میلیارد دلار در سال فروش دارند.

قدرت عادت را بخواندید تا ببینید که چگونه شما نیز می‌توانید فقط با درک اینکه چگونه عادات کار می‌کنند زندگی خود را تغییر دهید.

قهرمانان کارهای فوق العاده انجام نمی‌دهند. آن‌ها چیزهای عادی را انجام می‌دهند، اما آن‌ها را بسیار سریع و بدون فکر، به طوری حریفشان زمانی برای واکنش نداشته باشد انجام می‌دهند. آن‌ها عادت‌هایی را که آموخته‌اند دنبال می‌کنند. _قدرت عادت، چالز دوهیگگ

4. قدرت تفکر مثبت توسط نورمن وینسنت پیل

امروزه با منفی‌نگری‌های بسیار زیاد در حال حاضر در جهان، حفظ و پرورش یک اندیشه مثبت، سخت‌ترین کار و تنها راه است. نورمن وینسنت پیل، در این کتاب به شما توصیه‌هایی عمیق در مورد چگونگی مثبت ماندن و تأثیر نگرفتن از استرس، اضطراب و افسردگی که زندگی ما را نابود می‌کنند ارائه می‌دهد.

 این کتاب را بخوانید تا ذهنیت خود را از عادت‌های محدود کننده دور کنید و خود را با شادی گسترش دهید.

 مشکل بسیاری از ما این است که ترجیح می‌دهیم به جای اینکه توسط انتقاد نجات پیدا کنیم توسط تحسین نابود شویم. _نورمن وینسنت پیل، قدرت تفکر مثبت

5. فقط شروع کنید از لئونارد ای.اسکلسینگر

چقدر برای شروع انجام کاری سختی کشیده‌اید و احساس کردید که اگر فقط می‌توانستید شروع خوبی داشته باشید چقدر خوب می‌شد؟ شما نمی‌دانید چه اتفاقی خواهد افتاد، شما نمی‌دانید که اتفاقات چطور در آینده شکل می‌گیرند. پس چگونه می‌توانید موفق شوید؟

سعی نکنید پیش‌بینی کنید، نظری ندهید؛ وقت خود را برای فکر کردن به نتایج تلف نکنید. فقط شروع کنید. این چیزی است که اسکلسینگر و دو دوست موفق او به شما در این کتاب شاهکار می‌گویند و توصیه‌هایی کاربردی در مورد زندگی را بیان می‌کنند.

 این کتاب بسیار انگیزشی است، شما با خواندن این کتاب مشتاق خواهید شد تا بیدار شوید و کاری فوق‌العاده را آغاز کنید.

ثبت نام به معنی وادار کسی برای انجام کاری که شما می‌خواهید نیست. بلکه در مورد فرصت دادن به آن‌ها برای انجام کاری است که ممکن است بخواهند است. _فقط شروع کنید، لئونارد ای.اسکلسینگر

کلام آخر

هنگامی که زندگی بیش از حد برای پیروزی سخت می‌شود و شما احساس گمشده بودن دارید، حتی زمانی که شما می‌دانید قدرتش را درون خود دارید فقط نیاز به کسی خواهید داشت که به شما انگیزه دهد و شما را وادار به عمل کند. انگیزش چیزی است که همه ما به آن نیاز داریم، در برخی موارد بیش از دیگران، و کتاب‌های فوق این کار را برای شما انجام می‌دهند. هر زمانی که احساس کردید نیاز به یک دوست دارید که دست شما را بگیرد و شما را از منجلاب بیرون بکشد، به یکی از این کتاب‌های انگیزشی روی بیاورید و ببینید چقدر قدرت درون شما نهفته و منتظر بیرون آمدن است. این کتاب‌ها نه تنها انگیزه، بلکه توصیه‌های کاربردی و واقعی در مورد چگونگی تغییر شرایط خودتان و آغاز از امروز را ارائه می‌دهند.

 

منبع: Lifeoptimizer

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-09-01 12:56:21
  • نظرات
تصویر آواتار Abolfazll Dabaqi
   Abolfazll Dabaqi

فقط میتونم بگم خیلی عالیه

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار جابر
   جابر

خوب

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار جابر
   جابر

خیلی خوب

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار رضا
   رضا

سلام تصمیم داشتم کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید رو بخرم با توضیحات شما مطمئن شدم. بعدش حتما از بقیه این کتابایی ک گفتین میگیرم. دمتون گرم موفق باشید

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه

تصویر آواتار بهراد گل محمدی
   بهراد گل محمدی

سلام. ببخشید: بعضی از این کتاب ها در کشور ترجمه نشده اند. و در وبسایت ها نیز هیچ لینک دانلودی از آن کتاب ها وجود ندارد. مانند: (کتاب فقط شروع کنید از لئونارد ای.اسکلسینگر).

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه
تصویر آواتار مدير سايت
مدير سايت

سلام دوست عزیز. درست می فرمایید. در صورتی که از انتشار این کتاب ها در داخل کشور مطلع شدیم. شما را نیز مطلع خواهیم کرد.

کد امنیتی فرم ثبت دیدگاه
دسته بندی ها