حضور یوکن در همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی

28 اسفند 1398 - 6:05
یوکن تی وی - حضور یوکن در همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی
حضور یوکن در همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی
امتیاز مطلب: 96%

روز چهارشنبه 28آذر 1397 در سالن همایش‌های برج میلاد تهران در شب خاطره‌انگیز یلدا سومین دورهمی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی با حضور 2000 نفر از فعالان استارت‌آپی و حوزه کارآفرینی و نوآوری ایران با حمایت هفته‌نامه شنبه برگزار می‌شود. 

در این رویداد کارآفرینی، مدیران استارت‌آپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، مدیران دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها و رسانه‌های مختلف گرد هم می‌آیند تا از فضای تعاملی موجود برای شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات موثر استفاده کنند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این همایش به‌صورت تخصصی میزبان استارت‌آپ‌هایی خواهند بود که به دنبال جذب سرمایه هستند. این همایش همچنین شامل چندین پنل سخنرانی با حضور سرمایه‌گذاران و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها از جمله بنیانگذار تپ‌سی، بنیانگذار علی‌بابا، مدیرعامل سرآوا، مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی ایران، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن و... خواهد بود. 

رسانه موفقیت یوکن می‌خواهد به نوبه خود گامی در راستای الگوسازی کارآفرینان بردارد. 

از این رو با هدف 

  • معرفی رسانه یوکن و محصولات یوکن آکادمی 
  • صحبت و گفت‌وگو با مدیران استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و سخنرانان شرکت‌کننده در همایش
  • ایجاد انگیزه برای صاحبان ایده
  • گسترش شبکه ارتباطی با فعالان اکوسیستم استارت‌آپ و کارآفرینان 

از فرصت دور هم جمع شدن خانواده بزرگ استارتاپ ایران کنار هم استفاده کرده و قصد دارد در همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی شرکت کند. 

وعده دیدار ما با علاقه‌مندان شرکت در همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی و بازدید از غرفه یوکن: چهارشنبه 28 آذر 1397 از ساعت 13 تا 22 در سالن همایش های بین المللی برج میلاد

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-03-18 12:48:23
دسته بندی ها