طعم شیرین همراهی، با مشاوره تلفنی دکتر ساینا

14 مهر 1399 - 10:00
سلامت - طعم شیرین همراهی، با مشاوره تلفنی دکتر ساینا
طعم شیرین همراهی، با مشاوره تلفنی دکتر ساینا
امتیاز مطلب: 72%

طعم شیرین همراهی، با مشاوره تلفنی دکتر ساینا

شیوع کرونا، این روزها علاوه بر آسیب‌های جسمی، منجر به ترس، اضطراب و به صورت کلی افزایش مشکلات روان شده است. این فشارهای روانی نیازمند کمک گرفتن از یک مشاور است. اما از آن‌جایی که خروج از منزل می‌تواند با انتقال کرونا همراه باشد، مشاوره تلفنی روانشناسی انتخاب بهتری برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در آینده خواهد بود. دکتر ساینا سامانه تخصصی مشاوره تلفنی است. مشاوران این مجموعه، بهترین کادر تخصصی روانشناسی محسوب می‌شوند. برای چه مسائلی می‌توان از مشاوره تلفنی کمک گرفت و چرا استفاده از سامانه مشاوره تلفنی دکتر ساینا انتخاب خوبی است را در ادامه بازگو می‌کنیم.

مشکلاتی که برای آن‌ها می‌توان از یک مشاور کمک گرفت

به طور کلی یک مشاور خوب می‌تواند مشکلات بسیاری را برطرف کند و در برخی انتخاب‌ها به افراد کمک کند. مسائلی که نیاز به کمک یک مشاور دارند عبارت‌اند از:

1. مشاوره بالینی

ترس، اضطراب، خشم و ... از مواردی محسوب می‌شوند که افراد در زندگی روزمره آن‌ها را تجربه می‌کند. یک مشاور در طول جلسات درمانی از گذشته شما اطلاعات کسب کرده و ریشه مشکلات را به شما معرفی می‌کند. شناسایی منابع احساسات بد می‌تواند به بهبود وضعیت و حل مشکلات روانی کمک کند. پس از آن روانشناس شما راهکارهایی برای مدیریت این احساسات به شما ارائه می‌کند.

2. مشاوره ازدواج

پیشنهاد می‌شود زوج‌ها قبل از ازدواج با یک مشاور در ارتباط باشند. بسیاری از افراد پیش از ازدواج دید غیرواقعی به شریک خود دارند. این مشاور می‌تواند از به وقوع پیوستن بسیاری از مشکلات خانوادگی پیشگیری کند و به شما کمک کند با دید بهتری نسبت به یکی از مهم‌ترین تصمیمات خود نگاه کنید.

3. طلاق

گاه زوج‌ها تصمیم به جدایی می‌گیرند. پیشنهاد می‌شود قبل از هرگونه اقدام با یک مشاور در ارتباط باشند تا در صورت امکان مشکلاتشان را برطرف کنند. در بسیاری از مواقع عدم درک متقابل بین زوجین باعث می‌شود دو طرف نسبت به یکدیگر زاویه پیدا کنند و حرف یکدیگر را متوجه نشوند. در اکثر رابطه‌ها با مشورت یک روانشناس خانواده باتجربه مشکل بین دو طرف حل می‌شود. پیش از هرگونه تصمیم احساسی لازم است با یک روانشناس صحبت کنیم.

دکتر ساینا

4. مشکلات خانوادگی

به دلیل تفاوت نسلی که در خانواده‌ها وجود دارد گاه مشکلات خانوادگی بسیاری بین والدین با فرزندان و فرزندان با یکدیگر به وجود می‌آیند. این تعارضات بین نسلی در خانواده‌ها به سرد و مسموم شدن فضای خانواده منتج می‌شود. بهترین راه حل برای برطرف کردن این موضوع مشورت با یک روانشناس خانواده است.

5. ترک اعتیاد

مشاور ترک اعتیاد کمک بسیاری به بیشتر شدن انگیزه افراد برای ترک اعتیاد می‌کند.

ویژگی‌های یک دکتر روانشناس خوب

یک مشاور خوب امین، رازدار و مورد اعتماد است. با صبر و حوصله به سخنان مراجعه‌کننده توجه می‌کند. دانش و آگاهی کافی نسبت به تخصصی که ارائه می‌دهد دارد، روابط عمومی خوبی دارد و به خوبی می‌تواند مشکلات را در دوره زمانی برطرف کند و بدون قضاوت کردن به مراجعه‌کنندگانش راهکار می‌دهد. بسیاری از افراد از بازگو کردن مشکلات خود احساس خوشایندی ندارند بنابراین یک مشاور باید با برقراری ارتباط این موضوع را حل کند. متخصصین مشاوره تلفنی دکتر ساینا تمام ویژگی‌های یک مشاور خوب را دارند.

چگونگی استفاده از خدمات مشاوره تلفنی دکتر ساینا

استفاده از خدمات مشاوره تلفنی دکتر ساینا برای همه آسان است. فقط کافی است وارد سامانه drsaina.com  شوید. با انتخاب مشاوره تلفنی، لیست تخصص‌ها برای شما نشان داده می‌شود. تخصص و پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید، سوال خود را بپرسید و هزینه مشاوره را پرداخت کنید. سوال شما برای روانشناس ارسال شده است و تنها باید گوش به زنگ درمانگر خود باشید. اما در میان افراد و متخصصین چطور انتخاب کنیم؟

دکتر ساینا

انتخاب روانشناس خوب در میان تعداد متخصصین

در ابتدا باید گفت که تمام سوابق علمی و تجربی متخصصین این سامانه پیش از جذب شدن در توسط کمیته پزشکی دکتر ساینا مورد بررسی قرار گرفته است. نظارت‌ها در همینجا ختم نمی‌شود. عملکرد پزشکان دائما در حال اندازه‌گیری است. اما برای انتخاب بهتر می‌توانیم از موارد زیر استفاده کنیم:

  1. توضیحات مشاور در پروفایل شخصی
  2. سابقه تحصیلی و تجربی
  3. نظر سایر مراجعه‌کنندگان
  4. تعداد مشاوره‌های انجام شده

تمامی موارد بالا روبروی اسم هر مشاور ثبت شده است. همچنین امکان ثبت نظر، به آگاهی از میزان رضایت مراجعه‌کنندگان کمک می‌کند. با بررسی موارد ذکر شده درمان‌گر خود را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از دکتر ساینا

یکی از مهم‌ترین مزایای سامانه دکتر ساینا، پشتیبانی 24 ساعته این استارتاپ است. شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی دکتر ساینا تماس گرفته و پیگیر نارضایتی خود شوید. در صورت اعلام نارضایتی، پس از بررسی پشتیبان تمام هزینه پرداخت‌شده به حساب شما بازگردانده می‌شود.

دکتر ساینا

دکتر ساینا با در اختیار داشتن بیش از 450 پزشک فوق تخصص و متخصص در 44 گرایش پزشکی، فضایی را برای شما فراهم آورده تا هر زمان که خواستید تمامی دغدغه‌های مربوط به سلامت خود را از بهترین دکترها بپرسید. از آن جایی که  مشاوره تلفنی در این سامانه هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد، باعث کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

همین حالا از طریق لینک زیر روانشناس خود را انتخاب کنید و به‌صورت تلفنی با او گفتگو کنید.

مشاوره آنلاین با بهترین روانشناس

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-10-06 18:34:33
دسته بندی ها