5 روش آسان برای استحکام بخشیدن به جایگاه نام تجاری و معرفی آن

13 اردیبهشت 1396 - 5:41
کار آفرینی - 5 روش آسان برای استحکام بخشیدن به جایگاه نام تجاری و معرفی آن
5 روش آسان برای استحکام بخشیدن به جایگاه نام تجاری و معرفی آن
امتیاز مطلب: 98%

عدم توجه به جزئیات کوچک، یکی از محصولات جانبی شرکت هایی است که به سرعت در حال رشد هستند. همیشه تصمیمات بزرگتری وجود دارند که باید درباره ی آنها به نتیجه رسید، علاوه بر اینکه، ایده پردازی های بزرگتری برای اجرا شدن وجود دارند. این مسائل می توانند به مرور زمان، اهمیت نام تجاری شما، هدف ظهور T حضور و مدل های آگاهی مشتریان و مصرف کنندگان از وجود شما را کمرنگ کنند. در ادامه در یوکن ، با 5 روش آشنا می شوید که به شما کمک می کند تا هرگز زیر ساخت هایی که ایجاد کرده اید را فراموش نکنید؛ با این روش ها می توانید به افزایش آگاهی درباره ی نام تجاری خود ادامه دهید:

تمام موارد را به صورت مرتبط و آپدیت شده نگهداری کنید.

زمانی که امضای ایمیل شما با سربرگ فعلی شرکت، بیزنس کارت ها و کیت مطبوعاتی مطابقت نداشته باشد، زمان آن فرا رسیده تا مجموعه ی کلی برند را دوباره بازنگری و ارزیابی کنید. شما باید تمام دارایی های نام تجاری را بررسی و آپدیت کرده و برای بازتاب مناسب نام تجاری، آنها را به یکدیگر مرتبط کنید.

بهترین راه برای نگهداری تمام دارایی ها به صورت آپدیت شده، ایجاد راهنمای سبک نام تجاری است: پایه و اساس تمام پیام های نام تجاری و زیبایی شناسی آن باید در یک سند گنجانده شود و در تمام طول سال، در دسترس تمام پرسنل و اعضای جدید قرار بگیرد.

وفادری به نام تجاری از آگاهی داشتن نسبت به آن آغاز می شود؛ این آگاهی از یک چشم انداز منحصر به فرد ناشی می شود که به درستی نمایانگر تصویر واقعی شرکت است.

برای مشتریان و مصرف کنندگان محصولات خود، کارت های مناسبتی ارسال کنید.

شاید به نظر شما این روش کمی قدیمی باشد، اما ارسال کارت های مناسبتی، یک رفتار صمیمی است و باعث می شود که مشتریان، شما را به خاطر بسپارند و از این کار لذت ببرند. سعی کنید با عبارت های شوخ طبعانه، کارت خود را جالب کنید؛ این کار باعث می شود که شما را به یاد داشته باشند.

طراحی صمیمانه ی کارت ها و امضاهایی که با دست خط خودتان باشد، باعث می شود دریافت کنندگان احساس کنند که شما برای ابراز قدردانی خود، وقت صرف کرده اید.

به تولیدکنندگان محتوای خود، نگاهی درونی داشته باشید.

باید مراقب افرادی باشید که نسبت به نام تجاری شما وفادار هستند؛ پس اجازه دهید که اعضای تیم، احساسات عمیق و واقعی خود را درباره ی کاری که انجام می دهند، به اشتراک بگذارند. هر شخص به تنهایی می تواند مواد کار را به گونه ای به کار بگیرد که همگان بتوانند افرادی که در پشت نام تجاری هستند را ببینند و احساس کنند.

زمانی که با یکی از مشتریان خود به مذاکره نشسته اید، می توانید با تمام اعضای تیم گفتگو کنید؛ هر کدام از آنها مهارت هایی دارند که از طریق آنها می توانند باعث رشد بخش های مختلف شرکت خود شوند.

خبرنامه های فصلی ارسال کنید.

خبرنامه های فصلی یکی از بهترین روش ها برای برقراری ارتباط با افرادی است که به نوعی به شرکت شما مرتبط هستند. خبرنامه ها می توانند با استفاده از فونت های مرتبط، رنگ ها، لوگوها و سایر ابزار های تصویری، نام تجاری شما را هایلایت کنند؛ با این ابزارها می توانید شرکت، محصولات یا خدمات آن را ارتقا دهید.

فراموش نکنید که از ابزار شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید، هشتگ های مرتبط بگذارید و به پلت فرم های دیگری که نام های تجاری را معرفی می کنند، لینک دهید. شعار و امضای شرکت را به انتهای خبرنامه ها اضافه کنید؛ با این کار به افراد یادآوری می کنید که چه شخصی هستید و هدف شما از شکل گیری این شرکت چه بوده است.

برخی مشتریان از برنامه هایی همچون MailChimp برای طراحی استفاده می کنند؛ اما می توانید طراحان گرافیکی خود را نیز به کار گیرید تا طرح درستی که بازگوی نام تجاری شما باشد را به اجرا بگذارند.

از طریق شبکه های اجتماعی با سایرین در ارتباط باشید؛ به طور منظم این کار را انجام دهید.

مشتریان و مصرف کنندگان محصولات شما، به دنبال تمام کلمات و فعالیت های شما نیستند؛ پس به یاد داشته باشید که از طریق شبکه های اجتماعی، ارتباط خود را با آنها حفظ کنید. همیشه در دسترس مشتری ها و مصرف کنندگان باشید، به نیازهای آنها پاسخ دهید؛ این کارها را همیشه از طریق سیستم های پیام رسانی شرکت، پیام های صوتی و غیره انجام دهید.

تمام اعضای تیم با در اختیار داشتن ابزار راهنمایان صوتی می توانند به تمام وظایف مربوط به مشتریان و مصرف کنندگان رسیدگی کنند. اگر مشتری هایمان در حال مدیریت حساب های شبکه های اجتماعی خود هستند، ما با پیشنهاد دادن درباره ی نحوه ی پاسخگویی به مخاطبان و ارتقای نحوه ی برقراری ارتباط، به آنها کمک می کنیم.

صدای قدرتمندی داشته باشید و خود را به عنوان یک کارشناس در زمینه ی فعالیت خود به مردم معرفی کنید. سایرین را برای به اشتراک گذاری عقاید خود از طریق شبکه های اجتماعی ترغیب کنید.

 

منبع: inc

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2017-05-03 17:41:00
دسته بندی ها