14 ایده‌‌ برای غافلگیری همسرتان در روز تولدش

27 اردیبهشت 1399 - 6:00
مهارت‌های همسرداری - 14 ایده‌‌ برای غافلگیری همسرتان در روز تولدش
14 ایده‌‌ برای غافلگیری همسرتان در روز تولدش
امتیاز مطلب: 74%

سالروز تولد یکی از روزهای قشنگ زندگی زناشویی است که هر سال برای زوج‌ها تکرار می‌شود و می‌تواند بهانه‌ای برای ابراز عشق و علاقه و تحکیم روابط مشترک باشد. با یوکن همراه باشید تا به شما یاد دهیم چگونه همسرتان را در چنین روز قشنگی سورپرایز کنید.

اصلی‌ترین بخش هر تولد داشتن ایده های خلاقانه و خرید هدیه‌ای غافلگیرکننده است که می‌تواند این روز را برای همسرتان شیرین و خاطره‌انگیز کند. آیا شما هم از جمله کسانی هستید که دوست دارید برای تبریک تولد همسرتان از روش‌های خاص و هیجان ‌انگیز استفاده کنید و کادویی متفاوت به او هدیه بدهید؟

اگر پاسخ‌تان مثبت است، در ادامه‌ی مقاله تعدادی ایده‌ی جالب و مهیج برای سورپرایز کردن همسرتان در روز تولدش در اختیارتان قرار می‌دهیم.

ایده‌هایی فوق‌العاده برای تبریک تولد همسر:

1. هنگام خرید سورپرایزش کنید

یک مرکز خرید که همیشه به آن جا می‌روید را انتخاب کرده و به فروشنده هر مغازه یک کارت تبریک تولد بدهید تا وقتی همسرتان برای خرید به هر مغازه می‌رود به او بدهند و تولدش را تبریک بگویند.

این ایده‌ی بسیار هیجان‌انگیزی است که همسرتان را بهت‌زده خواهد کرد.

تولد-کیک-عکس-سورپرایز-شادی

2. تصویری که بیشتر دوست دارد را روی کیک چاپ کنید

تصویر ی از یک مکان، شخصیت یا هر چیز دیگری که همسرتان به آن علاقه دارد روی کیک تولدش بزنید. مطمئن باشید همسرتان با دیدن کیک سورپرایز می‌شود و هیچ وقت کیک تولد را فراموش نخواهد کرد.

3. از یادداشت استفاده کنید

یکی از ایده‌های مهیج نوشتن یادداشت مختلف روی کاغذ است. پیشنهاد می‌کنیم 10 تا 15 یادداشت با پیام‌های زیبا و متفاوت نوشته و داخل کیف پول، داشبورد ماشین، جیب پیراهن، جعبه لوازم آرایش یا هر جای دیگر که وقت بیشتری در آن‌جاست مانند میزکار، آشپزخانه و... بگذارید تا در روز تولدش آن‌ها را ببیند.

4. تصویری از پدر و مادرش را به او هدیه بدهید

اغلب افراد بعد از ازدواج احساس نزدیکی و محبت بیشتری نسبت به خانواده و پدر و مادرشان دارند و چه هدیه ای بهتر از تصویر والدین همسرتان؟

پیام-متن-تبریک-سورپرایز

5. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

اگر از شریک عاطفی‌تان دور هستید پیام تولدت مبارک برایش بفرستید، شعر عاشقانه یا متن رمانتیک تولد برای بیوی تلگرام یا اینستاگرام تان انتخاب کنید یا حتی در پروفایل خود اعلام کنید تولد همسرتان بهترین روز زندگی شماست. خانم‌ها از این کار لذت بیشتری می‌برند.

6. او را به مکان‌های موردعلاقه‌اش ببرید

آیا همسرتان در آرزوی رفتن به جای خاصی است؟ شاید شهری که تاکنون نرفته یا سفری که همیشه در آرزویش بوده است. پارک، گالری هنری، موزه، جنگل و دریا همه ایده‌های خوبی برای گذراندن یک روز عالی با همسر است و روز تولد بهترین فرصت است تا او را به آرزوهایش برسانید و باعث خوشحالی اش شوید.

7. فیلم خاطره‌انگیز بسازید

با خانواده و بستگان او تماس گرفته و کلیپ‌های ویدئو یی از خاطرات همسرتان جمع‌آوری کنید. با همین کلیپ‌ها می‌توانید یک فیلم بلند بسازید و به همسرتان تقدیم کنید.

8. تولد همسرتان را در رادیو تبریک بگویید

شاید همسرتان طرفدار پر و پا قرص برنامه‌های رادیویی باشد، از همین فرصت استفاده کنید و تولدش را در رادیو تبریک بگویید و درخواست پخش آهنگ موردعلاقه‌ی او را بدهید.

دیوار-عکس

9. دیوار خاطره درست کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای غافلگیر کردن همسرتان در روز تولدش درست کردن دیوار خاطرات است. تصاویر خاطره‌انگیز دوران کودکی ، ازدواج ، فارغ التحصیلی و عکس های خانوادگی او را جمع آوری کرده و روی دیوار نصب کنید. حتی می‌توانید از طناب استفاده کنید و تصاویر را روی آن آویزان کنید.

10. جواهرات خاص به او هدیه بدهید

بیشتر زنان عاشق طلا و جواهر هستند. ابتدا باید ببینید همسرتان چه نوع جواهراتی دوست دارد: گوشواره، دستبند، انگشتر. کمی خلاقیت داشته باشید و سنگ تولد یا پیام خاصی را روی طلا بزنید و به او تقدیم کنید.

11. از روش‌های کلاسیک استفاده کنید

می‌توانید به همان روش قدیمی همسرتان را سورپرایز کنید. یک کیک تولد و چند شمع زیبا بخرید و با خاموش کردن لامپ‌های خانه، آهنگ «تولدت مبارک» را پخش کنید و با روش کلاسیک باعث غافلگیر شدنش شوید.

12. امکان تفریح با دوستانش را مهیا کنید

شاید بهتر باشد او را با دوستانش تنها بگذارید تا یک روز به یادماندنی را تجربه کند. پیشنهاد می‌کنیم چند بلیت سینما، تئاتر، کنسرت یا استخر بخرید و بهترین دوستانش را دعوت کنید تا یک روز خوب را با هم سپری کنند.

رمانتیک-جنگل-کلبه-محبت

13. یک شب رمانتیک را در کلبه‌ی جنگلی سپری کنید

خیلی از زوج‌ها تولد همسر خود را در هتل‌های گران‌قیمت برگزار می‌کنند اما آیا از اجاره‌ی یک کلبه چوبی در جنگل رمانتیک‌تر است؟ با هم به طبیعت بروید و یک شب رمانتیک را سپری کنید. می‌توانید جای دنجی را در کنار ساحل، جنگل یا کویر اجاره کنید و روز خاطره‌انگیزی در کنار هم بسازید.

14. هدیه‌ای ساده به او بدهید

شاید همسرتان به لوازم ساده علاقه بیشتری دارد، مثلا از داشتن عطر موردعلاقه اش، فیلم خاص یا لوازم آرایش یک برند خاص لذت بیشتری ببرد.

تعدادی از این لوازم ساده اما دوست‌داشتنی را خریده و با چند شاخه گل به او بدهید.

چند نکته مهم برای هدیه روز تولد

  • در روز تولد همسرتان باعث خجالت یا آشفتگی او نشوید.
  • هر سنی که داشته باشید برای انجام کارهای جالب و سرگرم‌کننده در روز تولد پیر نیستید.
  • وقتی به دنبال سورپرایز کردن همسرتان هستید به این فکر کنید که چه چیزی او را خوشحال‌تر می‌کند.
  • در روز تولد همسرتان عکس‌های زیادی در کنار هم بگیرید.

منبع: momjunction

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2021-03-30 12:47:25
دسته بندی ها