چگونه از شریک زندگی خود جدا شویم؟

21 مهر 1398 - 12:00
مدیریت شخصی - چگونه از شریک زندگی خود جدا شویم؟
چگونه از شریک زندگی خود جدا شویم؟
امتیاز مطلب: 89%

تصمیم گرفته‌اید از شریک زندگی خود جدا شوید اما نمی‌دانید چطور آن را بیان کنید؟شاید هم مدام در تصمیم خود به شک می‌افتید. با یوکن همراه باشید تا در این مقاله راه‌هایی برای کمک کردن به شما در انجام این امر به اشتراک بگذاریم.

اگر در رابطه خود ناراضی هستید، باید جدا شوید، مگر‌ نه؟ ای کاش به این آسانی بود. حتی هنگامی که این تصمیم سخت را گرفته‌اید که به رابطه خود پایان دهید، ممکن است متوجه شوید که شریک زندگی‌ فریبکارتان کاری می‌کند که به تصمیم خود شک کنید. 

باید بدانید دلیل چیزی که متوجه آن شده‌اید این است که افراد فریبکار و حیله‌گر در رد کردن احساسات و نگرانی‌های شما ماهر هستند.

هنگامی‌که احساسات واقعی و نگرانی‌های خود را بیان می‌کنید، به شما می‌گویند که بیش از حد فکر می‌کنید یا بیش از حد واکنش نشان می‌دهید. آنها در مسئولیت بر دوش شما گذاشتن و اشتباه نشان دادن‌‌تان بسیار مهارت دارند.

چرا شما اغلب به این دام می‌افتید؟ احتمالا در نه گفتن خوب نیستید

اگر برای ترک یک رابطه مشکل دارید، احتمالا در گفتن نه به دیگران خوب نیست. شما احساسات واقعی خود را برای خوشحالی دیگران سرکوب می‌کنید. شاید هم آنچه فکر می‌کنید‌ می‌خواهند بشنوند را می‌گویید. این کار باعث می‌شود همه در رنجشی طولانی‌مدت بمانند.

جدایی - شریک زندگی - نه گفتن

چگونه صادق باشیم و گفت و گوی جدایی را برنامه‌ریزی کنیم

مطمئنید که وقت جدایی رسیده، اما حالا باید به شخص مورد نظر این حقیقت را بگویید. دنبال کردن این نکات به شما کمک می‌کند تا این کار را آسان‌تر انجام دهید:

  • پاسخ شخص را پیش‌بینی کنید

داشتن یک ایده از آنچه شخص مقابل خواهد گفت به شما اجازه می‌دهد تا پاسخ خود را آماده کنید. در این صورت چیزی که بعدا از آن پشیمان خواهید شد را نخواهید گفت.

  • هرگز فورا پاسخ ندهید

اگر عادت دارید به سرعت پاسخ دهید و بدون تفکر حرف دیگران را قبول می‌کنید، قبل از پاسخ دادن می‌توانید بگویید: «میشه این را توضیح بدی؟» یا «من یک دقیقه برای فکر کردن نیاز دارم»، قبل از فکر کردن هیچ حرفی را قبول نکنید.


پایان دادن به یک رابطه سخت است، به ویژه وقتی که شریک زندگی شما فردی فریبکار است. این راهنمایی‌ها به شما کمک می‌کند تا خودتان را بهتر بشناسید و در آینده بهتر باشید.


منبع: Lifehack

نویسنده مطلب
نگار بخش‌زاده - نگار بخش‌زاده
متولد ۱۳۷۶، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه گیلان، علاقمند به یادگیری زبان‌های خارجی و مقالات حوزه موفقیت

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2019-10-07 12:15:14
دسته بندی ها