22 نشانه‌ای که می‌گوید واقعا عاشق شده‌ایم

27 مهر 1398 - 12:00
مدیریت شخصی - 22 نشانه‌ای که می‌گوید واقعا عاشق شده‌ایم
22 نشانه‌ای که می‌گوید واقعا عاشق شده‌ایم
امتیاز مطلب: 87%

وقتی با جنس مخالف وارد رابطه می‌شوید، این سؤال برایتان پیش می‌آید که واقعاً عاشق او هستید یا یک احساس گذراست که فردا دیگر اهمیتی برایتان نخواهد داشت. با یوکن همراه باشید تا با 22 نشانه‌ی عاشق شدن آشنا شوید. در پایان این مطلب متوجه می‌شوید عشقتان واقعی یا احساسی زودگذر است.

1. به طور ناخودآگاه درمورد کارهایی حرف می‌زنید که می‌خواهید در آینده کنار هم انجام دهید؛ مثلاً درباره‌ی کنسرتی که سه ماه دیگر برگزار می‌شود حرف می‌زنید یا سفری که می‌خواهید تابستان به شمال داشته باشید، زیرا او تا آن زمان در کنار شما خواهد بود و تجربه‌ی لذت بخشی همراه با هم خواهید داشت.

2. وقتی به او می‌گویید "دلم برایت تنگ می‌شود"، بدین خاطر است که واقعاً بعد از یک روز فراق دلتان برایش تنگ می‌شود. این جمله احساس واقعی شما را نشان می‌دهد زیرا او را بخشی از زندگی خود می‌دانید.

3. مدت زیادی است به روابط عاطفی که قبلاً تجربه کرده‌اید فکر نمی‌کنید. شاید قبلاً رابطه‌ی عاشقانه‌ای داشته‌اید، اما اکنون به‌قدری رابطه‌تان خوب است که نمی‌خواهید به گذشته فکر کنید.

عشق واقعی - رابطه عاطفی

4. کارهایی که قبلاً تمایلی به آنها نداشتید، اکنون خیلی هم بد نیستند و حتی برایتان جذابیت دارند؛ البته اگر این کارها را در کنار عشقتان انجام دهید.

5. به خاطر او ازخودگذشتگی می‌کنید. قطعاً نمی‌خواهید وظایفتان را به خاطر او رها کنید، اما اگر بیمار باشد و از شما بخواهد به‌جای تفریح از او مراقبت کنید، قطعاً این کار را با کمال میل انجام خواهید داد.

6. وقتی روز سختی را پشت سر می‌گذارید، فکر کردن به او باعث آرامشتان می‌شود. در محل کار مشکلات زیادی دارید که باعث اعصاب خردی‌تان شده است، اما فکر کردن به او سبب آرامش و آسودگی خاطرتان می‌شود.

7. وقتی در کنار او هستید احساس امنیت دارید. این احساس آرامش و امنیت، از هر چیزی بهتر است. فکر می‌کنید با بودن در کنار او، هیچ اتفاق بدی نمی‌افتد.

8. وقتی در کنار او هستید، خودتان هستید و نقش کسی را بازی نمی‌کنید. شاید قبلاً سعی می‌کردید توجه اش را جلب کنید، اما اکنون از دیدن او وقتی شلوار راحتی پوشیده‌اید، مشکلی ندارید. حتی ممکن است در حین آشپزی مشغول خواندن یک ترانه هم باشید و از اینکه شما را در چنین وضعیتی ببیند، هراسی ندارید.

9. همیشه چیزهایی مقابل چشمتان هست که می‌دانید او دوست دارد. چیزهایی که قبلاً نسبت به آنها بی‌تفاوت بودید، اما اکنون توجهتان را به خود جلب می‌کنند؛ چون او دوستشان دارد.

10. او مهم‌ترین شخص زندگی شماست. وقتی اتفاق خوب یا بدی برایتان رخ می‌دهد، اولین نفر به سراغش می‌روید تا این خبر را به او بدهید.

11. هیچ نگرانی برای رفتن او ندارید. در کنار او گریه می‌کنید و عکس‌ها و نوشته‌های دوران کودکی‌تان که دوست نداشتید هیچ‌کسی ببیند، به او نشان می‌دهید؛ زیرا مطمئن هستید او شما را قضاوت نمی‌کند و در هر شرایطی کنارتان می‌ماند.

عشق واقعی - رابطه عاطفی

12. در کنار او، کارهای کوچکی چون رفتن به فروشگاه هم جذاب است. گاهی قدم زدن در بین قفسه‌های مواد غذایی هم می‌تواند برایتان یک تجربه‌ی عاشقانه باشد.

13. وقتی شما را اذیت می‌کند، باز هم دوست دارید کنارش بمانید.

14. اگر خیلی زود به پیام شما پاسخ ندهد، نگران می‌شوید. البته اضطراب اینکه "شاید دیگه من رو دوست نداره" وجود ندارد و بالاخره می‌توانید با پاسخ‌های دیرهنگام او کنار بیایید.

15. وقتی ناراحت است، شما هم ناراحت هستید و احساس او را درک می‌کنید.

16. از دیدن عکس‌های دوران کودکی‌اش لذت می‌برید. حتی گوش دادن به داستان‌های بی سروته‌اش هم اذیتتان نمی‌کند. دوست دارید در کنار هم باشید و درمورد همه‌چیز با هم حرف بزنید.

17. دوست دارید به جای بیرون رفتن، در خانه بمانید و در کنار هم باشید.

18. می‌خواهید تمام چیزهای موردعلاقه‌تان را به او نشان دهید. نه به این دلیل که می‌خواهید به فرد موردعلاقه‌ی او تبدیل شوید، بلکه بدین خاطر که دوست دارید او شما را بهتر از هر کس دیگری بداند.

19. وقتی با دوستانتان بیرون می‌روید، مدام درباره‌ی او حرف می‌زنید. اگر حوصله‌ی بقیه سر نمی‌رفت، صبح تا شب درمورد او حرف می‌زدید، اما به خاطر ملاحظه دوستانتان و در نظر گرفتن شرایط، سعی می‌کنید چنین کاری نکنید.

20. دوست دارید او را به همه معرفی کنید تا همه بدانند شما در کنار هم هستید.

عشق واقعی - رابطه عاطفی

21. هر چند وقت یکبار به صفحه‌ی اینستاگرام او سر می‌زنید. قسمت هیجان انگیز داستان این است که نمی‌ترسید یکی از عکس‌هایش را هم لایک کنید، زیرا از این تفکر که شاید با چنین کاری او را از خود دور کنید، گذر کرده‌اید.

22. دوست دارید تمام کارهایی که حداقل یک بار انجام داده‌اید، در کنار او هم تجربه کنید. رفتن به کندوان در کنار او لذت بیشتری دارد و تماشای غروب خورشید دست در دست برایتان هیجان‌انگیز است؛ آن هم بدون اینکه اهمیتی به ظاهر خودتان بدهید.

اگر این نشانه‌ها را در خود می‌بینید، مطمئن باشید عاشق شده‌اید؛ پس به عشق او اعتراف کنید.

منبع: cosmopolitan

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2019-11-05 11:04:33
دسته بندی ها