11 نشانه که طرف مقابل‌ قصد ازدواج با ما را ندارد

6 شهریور 1399 - 6:00
انگیزشی - 11 نشانه که طرف مقابل‌  قصد ازدواج با ما را ندارد
11 نشانه که طرف مقابل‌ قصد ازدواج با ما را ندارد
امتیاز مطلب: 93%

وقتی به کسی علاقه‌مند می‌شوید، به رفتارهای او بیشتر دقت کنید تا بتوانید حسی مشترک را در او بیابید. به جز سوالاتی که مستقیما از طرف مقابل‌تان می‌پرسید، می‌توانید حس او را حدس بزنید که البته این روش خیلی گیج‌کننده خواهد بود. 

خیلی از افراد علائمی را که نشان می‌دهد طرف مقابل هیچ علاقه‌ای به آنها ندارد. نادیده می‌گیرند. زیرا می‌خواهند به آینده این رابطه امیدوار بمانند. این در حالیست که متوجه آسیب بیشتری خواهند شد. اگر شما در چنین وضعیتی هستید و نمی‌توانید احساس طرف مقابل را مستقیما بپرسید، با یوکن همراه باشید تا نشانه‌هایی را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند به این نتیجه برسید قصد طرف مقابل تنها دوستی است و رابطه شما به ازدواج منجر نمی‌شود.

1. همیشه شما برای دیدن هم پیش‌قدم می‌شوید

وقتی با فردی به قصد ازدواج رابطه دارید، دلتان می‌خواهد زمان بیشتری را با هم سپری کنید و وقتی در کنار هم هستید هیچ مشکلی وجود ندارد. به‌طوری‌که برای قرار بعدی‌تان لحظه شماری می‌کنید. اما همیشه شما برای دیدن هم پیش‌قدم می‌شوید و طرف مقابل یک بار هم پیشنهاد سینما، کافه، گردش و رستوران نداده است.

اگر یک بار هم طرف مقابل برای دیدن‌تان پیش‌قدم نشد، احتمالا می‌خواهد به شما بفهماند قصدش از رابطه تنها دوستی است و به دنبال ازدواج با شما نیست. اگر همیشه شما برای دیدن هم پیش‌قدم می‌شوید، به صلاح‌تان است به این رابطه پایان دهید. حتی اگر طرف مقابل‌‌تان از این مساله ناراحت شود، این کار برای شما بهتر است.

2. از دوستانش حرف می‌زند

وقتی با هم قرار دارید سعی می‌کنید بهترین باشید. بهترین لباس را می‌پوشید و با اعتماد‌به‌نفس بالا و حرف‌های شیرین به استقبال او می‌روید تا ثابت کنید برایش جذاب هستید. اما چرا نامزدتان در روز قرار تنها از دوستانش تعریف می‌کند؟ اگر فکر می‌کنید او نقش بازی می‌کند و از شما می‌خواهد با برخی از دوستانش ملاقات کنید، بدانید طرف مقابل‌تان به دنبال ازدواج نیست و این نشانه را جدی بگیرید.

چطور دریابیم طرف مقابل مان به دنبال دوستی است و قصد ازدواج ندارد!

در این مواقع از طرف مقابل‌تان بخواهید خصوصیات فرد مناسب برای شما را بگوید، اگر او خصوصیاتی متضاد با ویژگی‌های خودش را بیان کرد، مطمئن شوید اصلا به دنبال ازدواج با شما نیست.

3. هیچ‌وقت باهم تنها نیستید

همیشه آرزو داشته‌اید حتی برای مدت کوتاهی، خودتان دونفر باشید و به همین خاطر نمی‌توانید بیش از این برای تنها یافتن او صبر کنید و حتی این فرصت پیش نیامده تا مساله را با او در میان بگذارید و برای آینده‌تان تصمیم‌گیری کنید.

هر بار که می‌خواهید برای یک قرار دونفره برنامه‌ریزی کنید، او یکی از دوستانش را همراه خود می‌آورد. اگر معشوقه شما همواره با دوستانش است، حتی وقتی که با هم هستید، این احتمال می‌رود که او بین شما و دوستانش هیچ‌تفاوتی قائل نیست.

او را به انجام کارهایی وادارید که دونفره است، سپس ببینید چه نظری دارد؟ آیا باز هم به دنبال انجام کارهای گروهی است؟ در این صورت باور کنید طرف مقابل‌تان هیچ وقت نمی‌خواهد با شما تنها باشد و تنها به دنبال دوستی است.

4. هیچ وقت برای صرف شام باهم بیرون نمی‌روید

قطعا شب رمانتیک‌تر است و شام دونفره بسیار لذت‌بخش خواهد بود. به همین خاطر است که بیشتر زوج‌های جوان برای صرف شام بیرون می‌روند. اما افرادی که قصدشان دوستی است، برای سرو ناهار یا قهوه عصرانه قرار می‌گذارند و این نشانه‌ی بارزی است تا متوجه شوید طرف مقابل شما قصد ازدواج ندارد و به دنبال دوستی است.

اگر طرف مقابل شما تنها روزها را برای قرار ملاقات در نظر می‌گیرد و بعدها هم پیشنهادی مبنی بر سرو شام در بیرون از او نداشتید، حتما دلیل این مساله را مستقیما از او بپرسید. هرچند ممکن است این کار کمی هولناک باشد؛ اما چه بهتر که زودتر به وضعیت خود پی ببرید.

چطور دریابیم طرف مقابل مان به دنبال دوستی است و قصد ازدواج ندارد!

5. تنها از طریق پیام متنی باهم ارتباط دارید

شاید وضعیت طوری باشد که تحت هر شرایطی آرزوی دیدن نامزدتان را داشته باشید، حتی اگر در یک جمع چندین نفره باشد. دعوت برای صرف شام یکی از برنامه‌های شماست. ممکن است طرف مقابل‌تان تنها مایل به ارتباط پیامکی باشد و همیشه برای ملاقات حضوری طفره برود، در این صورت مطمئن شوید او نمی‌خواهد رابطه را جدی کند و قصدش دوستی است.

اگر نبود دیدار حضوری به دلیل کمبود وقت باشد، هیچ اشکالی ندارد؛ اما اگر او را از اشتیاق خود برای دیدنش مطلع کردید و بازهم هیچ تلاشی نکرد، بهتر است به رابطه‌تان پایان دهید.

6. او درمورد دخترهای دیگر حرف می‌زند

اگر طرف مقابل شما درمورد دخترها و زن‌هایی صحبت می‌کند که از نظرش جذاب هستند، دقت بیشتری در ارتباط با او داشته باشید. در مکالمات خود به این مورد توجه کنید و بدانید مردی که قصد ازدواج با شما را دارد، به جای تلف کردن زمان و صحبت کردن درباره دیگران، تنها روی شما تمرکز خواهد کرد. اگر او در بین صحبت‌هایش از قرارهای بعدی خود حرف می‌زند، بدین معناست که قصد دارد به شما بفهماند برای ملاقات با دیگر افراد نیز برنامه دارد.

چطور دریابیم طرف مقابل مان به دنبال دوستی است و قصد ازدواج ندارد!

7. همدیگر را در مکان‌های عمومی می‌بینید

بیرون رفتن و تفریح کردن بسیار لذت‌بخش است. اما گاهی ممکن است حرف‌های خصوصی داشته باشیم و بخواهیم کمی خودمانی‌تر باشیم. به همین خاطر مکان‌های عمومی چندان مناسب نیست. اگر نامزدتان از تنها شدن با شما اجتناب می‌کند، نشانه‌ی خوبی نیست. البته ممکن است خودداری برخی از تنها شدن با نامزدشان این باشد که می‌خواهند همه چیز طبق برنامه و مرحله به مرحله جلو برود. اما این موضوع را مستقیما با نامزدشان در میان می‌گذارند تا برداشت اشتباهی نشود.

برای اینکه به موقعیت خودتان پی ببرید او را به منزل‌تان دعوت کنید و بهترین پذیرایی را داشته باشید. اگر با وجود تلاش‌هایتان بازهم از تنها شدن با شما خودداری می‌کند، در تصمیم‌تان تجدیدنظر کنید و در نهایت به این نتیجه برسید که قصدش ازدواج نیست.

8. بیش از حد حریم شخصی را حفظ می‌کند

حفظ حریم شخصی تا حدی لازم است. اما اگر بیش از اندازه باشد اصلا نشانه خوبی نیست. فرض کنید با نامزدتان به سینما رفته‌اید اما او از شما فاصله می‌گیرد و در سمت دیگری می‌نشیند و تمام تلاشش را می‌کند تا حریم شخصی را حفظ کند.اگر طرف مقابل‌تان حتی از نشستن در کنار شما هم طفره می‌رود، در تصمیم خود تجدیدنظر کنید. زیرا اگر او به ازدواج با شما علاقه‌مند بود، از شما فاصله نمی‌گرفت و حتی نزدیک‌تر هم می‌نشست.

چطور دریابیم طرف مقابل مان به دنبال دوستی است و قصد ازدواج ندارد!

9. او تلاشی برای رابطه تان نمی‌کند

وقتی ما کسی را دوست داریم، کارهای زیادی انجام می‌دهیم تا توجهش را جلب کنیم و او را تحت تاثیر قرار دهیم. تمام کارهایی که او دوست دارد انجام می‌دهیم. غذای موردعلاقه‌اش را می‌پزیم و در حالت کلی برای خوشحال کردن عشق‌مان، تلاش خواهیم کرد.

اگر نامزدتان هیچ تلاشی برای خوشحال کردن شما نمی‌کند و همانند کسانی است که تازه از خواب بیدار شده و تمام علاقه‌مندی‌های شما را از یاد برده، در تصمیم‌تان تجدیدنظر کنید، زیرا این ازدواج به نفع‌تان نیست. اگر به این نتیجه رسیدید که رابطه شما یک طرفه است، ارزش بیشتری برای زمان خود قائل شوید.

10. دید او به شما همانند یک دوست است

برای اینکه در این رابطه به موقعیت خود پی ببرید، ببینید نامزدتان چطور شما را به دوستانش معرفی می‌کند. البته توجه به واکنش دوستان هم می‌تواند مهم باشد. اگر نامزدتان شما را با اسم کوچک به دوستانش معرفی می‌کند، این مساله را نشانه‌ای مثبت تلقی کنید. اما اگر از واژه «دوست» برای معرفی شما استفاده می‌کند، یعنی نمی‌خواهد رابطه‌تان جدی شود و در نهایت به ازدواج برسد. نشانه مهم دیگری که در رابطه وجود دارد این است که در حضور خانم‌های دیگر شما را با واژه «دوست» خطاب کند.

چطور دریابیم طرف مقابل مان به دنبال دوستی است و قصد ازدواج ندارد!

11. چشم‌چرانی می‌کند

وقتی دو نفر با هم وارد رابطه می‌شوند، خیلی کم پیش می‌آید که روی فرد دیگری به جز نامزدشان، تمرکز کنند. این که تمام توجه نامزدتان به شما باشد، نشانه‌ی خوبی است و احساس خوبی در شما بوجود می‌آورد. اگر وقتی پیش هم هستید، طرف مقابل‌تان به زن‌های اطرافش نگاه می‌کند، یعنی علاقه‌ی چندانی به داشتن رابطه با شما ندارد. نامزدتان نباید به زن‌های دیگر توجه نشان دهد و باید تمام نگاهش به شما باشد؛ اگر اینچنین نیست، بهتر است رابطه‌تان را پایان دهید.

 

منبع: thelist

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2020-08-26 10:32:37
دسته بندی ها