18 رفتاری که با انجام آن، مرد زندگی‌تان را عاشق‌تر می‌کنید

14 بهمن 1399 - 11:00
مهارت‌های همسرداری - 18 رفتاری که با انجام آن، مرد زندگی‌تان را عاشق‌تر می‌کنید
18 رفتاری که با انجام آن، مرد زندگی‌تان را عاشق‌تر می‌کنید
امتیاز مطلب: 82%

زنان و مردان تفاوت‌های زیادی باهم دارند، گویی از دو سیاره متفاوت آمده‌اند. تفاوت آن‌ها در ابعاد مختلف به ظاهر، روحیه، شخصیت، طرز تفکر، رفتار و علایق‌شان بر می‌گردد. با این حال، زن و مرد هر دو نیاز به عشق، دوست داشتن و دوست داشته شدن دارند. با یوکن همراه باشید.

زنان می‌توانند از نیاز به عشق بهره ببرند و با اطلاع از روش‌های عشق‌ورزی و جلب توجه مردان، رابطه زناشویی‌شان را تقویت کرده و با کمی ظرافت زنانه برای همیشه در قلب مرد زندگی‌شان جای بگیرند.

چه در دوران آشنایی یا نامزدی قبل از ازدواج هستید، عقد کرده‌اید یا زیر یک سقف رفته‌اید یا حتی سالیان زیادی از زندگی مشترک‌تان سپری می‌شود، این مطلب برایتان مفید خواهد بود. در این مقاله، درمورد رفتارهای زنانه‌ای که مردها را عاشق‌تر می‌کند صحبت می‌کنیم.

برای این‌که مرد زندگی‌مان را جذب کنیم، چه کارهایی انجام دهیم:

1. سرتان را روی سینه او بگذارید

مردان عاشق راحتی و صمیمیت زن زندگی‌شان هستند. وقتی زنی سرش را روی سینه مرد می‌گذارد، او را شیفته و مجذوب خود می‌کند. با این کار مرد احساس می‌کند به همسرش راحتی و امنیت بخشیده و نوازش موهای او نیز برایش آرامش‌بخش و خوشایند خواهد بود.

سرتان را روی سینه او بگذارید و بیشتر جذبش کنید. این کار هیچ انرژی از شما نمی‌گیرد اما مردتان سرشار از انرژی خواهد شد.

2. موهایش را نوازش کنید

موهای مردتان را نوازش کنید و او را مجذوب خود کنید. این یکی از رفتارهایی است که اغلب مردان دوست دارند. حتی در حین رانندگی هم برای مردان جذاب است دست در موهای آن‌ها فرو برده و با آن بازی کنید، البته برخی از مردان تمایلی به این رفتار ندارند.

جذب کردن مردان - جذابیت - شوهرداری - همسرداری - خانم های قری

برای این‌که بدانید همسرتان جزو کدام دسته مردان است، آزمون و خطا کنید. چند بار این کار را انجام داده و به واکنش او دقت کنید.

3. او را تحسین کنید

تمام مردان عاشق این هستند که زن مورد علاقه‌شان آن‌ها را تحسین کند. باید طوری رفتار کنید که حس مهم بودن در او ایجاد شود، البته اگر در جمع این کار را انجام دهید تاثیر بیشتری خواهد داشت.

مطمئنا تحسین کردن او نه تنها از ارزش شما کم نمی‌کند بلکه برای او جذاب‌تر و زیباتر از قبل به نظر خواهید رسید.

4. با تمام دقت به حرف هایش گوش کنید

شنونده‌ی خوبی برای همسرتان باشید. با دقت تمام به حرف‌های مرد زندگی‌تان گوش دهید و مطمئن باشید این رفتار تاثیر به‌سزایی در روابط‌تان خواهد داشت.

جذب کردن مردان - جذابیت - شوهرداری - همسرداری - خانم های قری

هر مردی عاشق این است که همسرش با دقت به حرف‌های او گوش کند، با این کار حس تایید شدن به او دست می‌دهد و مکالمات دونفره‌تان شیرین‌تر از قبل خواهد شد.

5. در طول روز به او زنگ بزنید حتی اگر کارهای زیادی دارید

به سفر یک روزه رفته‌اید؟ مشغله‌ی کاری زیادی دارید؟ در مهمانی هستید؟ هرچقدر هم سرتان شلوغ است، همسرتان را از یاد نبرید و به او زنگ بزنید.

مکالمه تلفنی با او خصوصا وقتی می‌داند کارهای زیادی دارید احساس خوبی به او می‌دهید و وقتی به منزل بروید از نتیجه این رفتار خود شگفت‌زده خواهید شد.

6. در مقابل دیگران به او توجه کنید

مهربانی از جمله خصوصیاتی است که یک زن می‌تواند با استفاده از آن همسرش را عاشق خود کند. مردان زنان مهربان را دوست دارند و عاشق زنانی می‌شوند که مقابل دیگران به آن‌ها محبت می‌کنند.

جذب کردن مردان - جذابیت - شوهرداری - همسرداری - خانم های قری

پس در جمع رفتار مهربانانه‌ای با همسرتان داشته باشید و در مکان‌های عمومی دستش را بگیرید، با این کار به او نشان می‌دهید دوستش دارید و واکنش او برایتان خوشایند خواهد بود. البته خیلی هم زیاده‌روی نکنید زیرا ممکن است نتیجه عکس بگیرید و رفتارتان مصنوعی به نظر برسد.

7. از کنار او بودن لذت ببرید

مردها دوست دارند عامل شادی و خنده همسرشان باشند. اگر بدانند در کنار آن‌ها احساس شادی و خوشبختی می‌کنید و از با او بودن لذت می‌برید احساس خوبی پیدا می‌کنند.

اگر با این‌که عاشقش هستید اما جدی برخورد کنید او احساس می‌کند برایتان خسته‌کننده و غیرجذاب است، بدین ترتیب اعتماد به نفس‌ش پایین می‌آید و رابطه‌تان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

اجازه دهید دلیل لبخندهایتان باشد، پس لبخند بزنید و به حرفهای خنده‌دارش با صدای بلند بخندید، از خبرهایی که می‌دهد تعجب کنید و به هر بهانه‌ای شادی خود را به او نشان دهید.

8. وقتی عاشقانه نگاهش می‌کنید متوجه شود

تاکنون پیش آمده در حالی‌که مجذوب همسرتان هستید و با نگاهی عاشقانه به او خیره شده‌اید ناگهان مچ‌تان را بگیرد؟ شاید در این مواقع خجالت کشیده یا طوری رفتار می‌کنید که اصلا به او نگاه نمی‌کرده‌اید.

جذب کردن مردان - جذابیت - شوهرداری - همسرداری - خانم های قری

اصلا نگاه‌های عاشقانه خود را پنهان نکنید، زیرا مردان عاشق همین نگاه‌ها هستند. این رفتار نه تنها غرورتان را خدشه‌دار نمی‌کند بلکه او را بیشتر شیفته شما خواهد کرد.

9. ظاهر و رفتار مصنوعی نداشته باشید

اکثر مردان عاشق چیزهای طبیعی هستند و به نظر آن‌ها بهترین رابطه، رابطه‌ای است که همه چیز در آن طبیعی باشد و هیچ احساس اجبار یا حس مصنوعی بودن به آن‌ها دست ندهد. البته منظور این نیست هیچ توجهی به ظاهر خود نداشته باشید، بلکه به ظاهر خود رسیدگی کنید اما طبیعی‌ترین حالت خودتان باشید.

10. توصیه‌های مفید به او بدهید

مردها عاشق این هستند از نظر همسرشان فهمیده، عاقل و ایده‌آل دیده شوند، شاید به زبان نیاورند اما دوست دارند هنگام تصمیم گیری از نظر شما استفاده کنند.

جذب کردن مردان - جذابیت - شوهرداری - همسرداری - خانم های قری

پس لازم است رفتار هوشمندانه‌ای داشته باشید، در تصمیم‌گیری‌ها به او کمک کنید. حتی اگر مشکل با راه حلی که شما داده‌اید حل شده باز هم طوری وانمود کنید که انگار تصمیم نهایی را او گرفته است. مطمئن باشید او متوجه این مساله می‌شود و نتیجه اش را در زندگی‌تان خواهید دید.

11. صداقت را از یاد نبرید

از همان دوران آشنایی یا نامزدی سعی کنید صادق باشید. البته روانشناسان می‌گویند برخی موارد را نیاز نیست به زبان آورد اما در مورد آن‌چه می‌گویید صداقت داشته باشید و همین رویه را در طول زندگی‌تان ادامه دهید. مردی که به صداقت همسرش ایمان داشته باشد خوشبختی را به او هدیه می‌دهد.

12. به سراغ وسایل قرمز رنگ بروید

مردان عاشق رنگ قرمز هستند. بنا بر تحقیقات انجام شده، اغلب مردان مجذوب رنگ قرمز می‌شوند، از رژ لبی که می‌زنید تا لباسی که می‌پوشید.

جذب کردن مردان - جذابیت - شوهرداری - همسرداری - خانم های قری

از تاثیر رنگ قرمز غافل نشوید، برخی از زنان می‌گویند مردان به لوازم جزئی قرمز هم توجه خاصی نشان می‌دهند.

13. گاهی لباس اور را بپوشید

شاید کمی عجیب باشد اما برخی از مردان دوست دارند همسرشان را در لباس خود ببینند، البته منظور این نیست تیپ مردانه بزنید بلکه گاهی برای تنوع با حفظ ظرافت زنانه این کار را انجام دهید.

14. گاهی بترسید!

یک مرد واقعی هرگز دوست ندارد همسرش را در شرایط استرس‌زایی که دچار ترس یا عدم احساس امنیت شده ببیند اما خیلی از مردان از این‌که ببینند همسرش از چیزهای کوچکِ نه‌چندان خطرناک می‌ترسد خوششان می‌آید.

جذب کردن مردان - جذابیت - شوهرداری - همسرداری - خانم های قری

پس گاهی هنگام تماشای فیلم ترسناک ترس و اضطراب خود را بروز دهید، آنگاه می‌بینید همسرتان محکم شما را در آغوش می‌کشد. البته در این رفتار افراط نکنید زیرا اکثر مردان، زنانی که روحیه و شخصیتی قوی دارند را می‌پسندند.

15. این احساس را در او به‌وجود آورید که مراقبش هستید

هیچ زنی نباید با همسر خود همانند بچه‌ای که نیاز به مراقبت دائمی دارد رفتار کند اما همین که متوجه شود سلامت او برایتان مهم است بسیار ارزشمند است.
روز سخت و پرکاری داشته؟ با یک شام خوشمزه و استراحت آرامش‌بخش از او استقبال کنید. بیمار شده و در خانه مانده؟ برایش سوپ درست کنید و داروهایش را سر ساعت بدهید. هوای بیرون خیلی سرد است؟ کمک کنید کتش را بپوشد و شال گردنش را آماده کنید.

16. با موهای خودتان بازی کنید

جذب کردن مردان - جذابیت - شوهرداری - همسرداری - خانم های قری

از جمله رفتارهایی که باعث جذابیت زنان می‌شود بازی کردن با موهاست. موهای زنان تاثیر زیادی روی احساس همسرش دارد، اما آیا می‌دانید بازی کردن یک زن با موهایش برای مردان جذاب و دل‌رباست؟! البته اگر این کار را طبیعی انجام دهید.

17. وقتی گونه‌هایتان سرخ می‌شود

مردان و زنان در این مورد با هم تفاوت دارند. زنان دوست ندارند گونه‌هایشان سرخ شود اما می‌توانید از این حالت طبیعی بدن برای مجذوب کردن همسرتان استفاده کنید.

اگر به هر دلیلی گونه‌هایتان سرخ شد سعی نکنید آن را پنهان کنید؛ باید قبول کنید مردان عاشق گونه‌های سرخ شما هستند.

18. اجازه دهید خودش باشد

جذب کردن مردان - جذابیت - شوهرداری - همسرداری - خانم های قری

مردان عاشق زنانی هستند که بتوانند در کنار آن‌ها احساس راحتی و صمیمیت داشته و خود واقعی‌شان را نشان دهند، این رفتار احساس خوبی به یک مرد می‌دهد.

نباید طوری رفتار کنید که مرد زندگی‌تان مجبور شود نقاب بزند و احساسات و حرف‌هایش را به صورت حرکات مصنوعی بیان کند.

منبع: culturehook

نویسنده مطلب
UCAN TEAM - تیم تحریریه یوکن
تعدادی کارشناس محتوا که در زمینه موفقیت، سبک زندگی، مهارت‌های فردی و شغلی تخصص دارند و تلاش می‌کنند مقالاتی کاربردی و مفید را برای مخاطبان تولید کنند.

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

2021-02-03 05:49:51
دسته بندی ها